Page 78 - KobiEfor_Nisan_2016
P. 78

AJANS



            UNC Digital’in Kurucu
            Orta¤› ve Ajans Baflkan›
            Murat Arslano¤lu;


            “Türkiye,




                                                                                                   Murat
            e-ticaret ile                                                                      Arslano¤lu



            rekabet




            gücünü



            artt›rabilir”                                                   n Röportaj: Deniz YANIKTAfi





            Dünyada 20’nin üzerinde ülkede                 yakalayabilece¤ini söylüyor.
            müflterilerine dijital medya planlama           Arslano¤lu, “E-ticaret f›rsat›n›
            ve sat›n alma hizmeti veren                    Türkiye için de¤erlendirebilirsek
            UNC Digital Kurucu Orta¤› ve Ajans             önümüzdeki 10 y›l için ekonomi ad›na
            Baflkan› Murat Arslano¤lu,                      ülkemize ciddi bir katk› sa¤lar›z.
            Türkiye’nin e-ticaret ile uluslararas›         Aksi halde e-ticaret, ihracat ve
            ticarette rekabet gücünü artt›rabilecek        ekonomik büyüme ad›na sadece
            çok önemli bir f›rsat›                         kaçm›fl bir f›rsat olacak” diyor.
          U        NC Digital, 20’nin üzerin-  ne inand›klar›n› belirten Murat  her markan›n bir data scientist

                                           Arslano¤lu, “Yapt›¤›m›z ifl, özün-
                   de ülkeden müflterilerine
                                                                           (veri bilimci) ile çal›flmas› gerek-
                   tüm dünyada dijital med-
                                                                           ti¤ini ifade ediyor: “Stratejisi ve
                                           de eme¤imizi ve sayg›m›z› kata-
                   ya planlama ve sat›n al-
                                           zand›ran reklam yaratmak, ya-
                                                                           kan›n sadece reklamla baflar›ya
           ma hizmeti sunuyor. 2012 y›l›nda  rak para harcatan de¤il, para ka-  konumland›rmas› olmayan mar-
           kurulan UNC Digital, müflterile-  y›nlamak veya yönetmektir” di-  ulaflmas› çok zor. Marka kendisi-
           riyle eflzamanl› büyüyor.        yor. Do¤ru kitle ile etkin mecra-  ni ve müflterisini tan›d›ktan son-
           UNC Digital Kurucu Orta¤› ve    dan do¤ru zamanda konuflman›n    ra konumland›rmas›n› belirleyip
           Ajans Baflkan› Murat Arslano¤lu,  önemini vurguluyan Arslano¤lu,  müflterisine kendisini tan›t›r, bu
           modern dönemde dijital ajansla-  sunduklar› hizmetlerin; “medya  iletiflimin süreklili¤ini ve tutarl›-
           r›n verdikleri hizmetlerin yan›s›ra  planlama ve sat›n alma, yarat›c›  l›¤›n› müflterileri ile bulufltu¤u
           özellikle müflterilerine gerçek  reklam çözümleri ve sosyal      tüm mecralarda sa¤lar. Marka
           anlamda dan›flmanl›k hizmeti ve-  medya yönetimi” bafll›klar› alt›n-  potansiyeline böyle ulafl›r.” Ars-
           ren flirketlere dönüflmesi ve bu-  da topland›¤›n› aktar›yor.     lano¤lu’na göre; markan›n bafla-
           nun için de stratejik ifl ortakl›klar›  Murat Arslano¤lu, markalar›n  r›s›nda bir di¤er önemli unsur ise
           kurmas› gerekti¤inin alt›n› çiziyor  do¤ru stratejiler belirleyebilmesi  cesaret: “Bize cesur müflteriler
           ve “Müflteriyi büyütemezseniz, siz  için hedef kitlelerini yak›ndan ta-  gelirse çok daha iddial› ifller üre-
           de büyüyemezsiniz” diyor.       n›mas›, bunun için de müflterile-  tilebilir.”
              UNC Digital’de özgün fikirlere  rine ait veri toplamas› ve analiz  Teknoloji yo¤un bir ajans ol-
           ve ölçülebilir reklam modelleri-  etmelerinin önemine de¤inerek,  duklar›n› kaydeden Arslano¤lu,
           78 KobiEfor Nisan 2016
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83