Page 64 - KobiEfor_Mart_2016
P. 64
AJANS
Hiç durmayan
yeniliklerin,
geliflmelerin,
ürün ve
hizmetlerin
pazarlamas›n›
yapan Moni,
bireysel ve
kurumsal
firmalara
bütünleflik
pazarlama ve
marka iletiflimi
konusunda
yarat›c›
çözümler
sunuyor.
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
Durmayan yenilikleri pazarlama peflinde koflan ajans; Moni
“Deneyim çok fleydir”
M arka ve markalaflma siyonlara uygun medya planlama markan›n veya kurumun, ürünün,
hizmetlerin duyurulmas› ve hedef
ve sat›n almay›, etkinlikleri ve diji-
stratejilerini “her yer-
kitlede yaratt›¤› güvendir. Reklam
tal çal›flmalar› yap›yoruz. ”
de iletiflim” anlay›fl›yla
destekleyip biçimlen-
Erdo¤an, “Biz 24 y›ll›k bir ileti-
sonuçlar›n› iyi de¤erlendirmek
diren Moni, 360 derece pazarla- flim ajans›y›z, say›s›z kriz atlatt›k sat›fla yönlendirir. Kampanyan›n
ma iletiflimi anlay›fl›yla ifl ortak- ve yönettik, kendi krizlerimizi de gerekiyor. Herfley sat›fl de¤ildir,
lar›n›n tüm iletiflim ihtiyaçlar›n›, yönettik. Ve çok deneyim kazan- güven olmadan pozitif imaj olmu-
tek çat› alt›nda planl›yor, tasarl›- d›k, biz deneyimliyiz. Di¤er taraf- yor, pozitif imaj olmadan da mar-
yor ve hayata geçiriyor. tan genç bir ruhumuz var ve genç ka olmuyor. Müflteriyle do¤ru ile-
Moni ‹letiflim Kurucu Orta¤› So- çal›flanlar›m›z var. Firmalara ihti- tiflim kuramazsan›z, sayg›y› ve
ner Erdo¤an, standart çözümler yaç duyduklar› noktalarda destek güveni en baflta oturtamazsan›z,
yerine kurumun veya markan›n verebilecek birbirinden ba¤›ms›z sonras› gelmiyor, enerji ve zaman
ihtiyaçlar›na uygun projeler üret- ekiplerimiz var, iletiflimle ilgili ih- kayb› oluyor.”
tiklerini söylüyor. Erdo¤an, müfl- tiyaçlar›n›n çok büyük k›sm›n› tek Erdo¤an, baflar›l› kampanya
terilerinin bütün kreatif, prodüksi- bir çat› alt›nda, mümkün olan en için farkl› mecra kullan›m›n›n
yon, medya planlama ve sat›n al- yüksek kalitede alabilirler” diyor. önemine de de¤iniyor: “Televiz-
ma, dijital çal›flmalar ve etkinlik ‹letiflimin, flirket, hizmetler ve yon da dijital de çok önemli, ancak
ihtiyaçlar›na çözüm sunduklar›n› ürünler yaflad›¤› sürece marka tek bafl›na olmaz. Mecralarda ya-
dile getiriyor: “Kurumsal kimli¤in oluflumuna destek veren bir sü- y›nlad›¤›n›z iletiflim mesajlar›na
yarat›m›ndan bafllayarak, strateji- reç oldu¤unun alt›n› çizen Erdo- maruz kalan insanlar› kesiflen
ye uygun planlamay›, o planlama- ¤an’a göre; bir kampanyan›n ba- noktalarda yakalarsan›z alg›y›
ya uygun prodüksiyonlar›, prodük- flar›s› hedefine ulaflmas›: “Baflar›, katl›yorsunuz. Fark›ndal›k art›yor,
64 KobiEfor Mart 2016