Page 64 - KobiEfor_Mart_2016
P. 64

AJANS





                                                                                     Hiç durmayan
                                                                                        yeniliklerin,
                                                                                      geliflmelerin,
                                                                                            ürün ve
                                                                                        hizmetlerin
                                                                                     pazarlamas›n›
                                                                                       yapan Moni,
                                                                                         bireysel ve
                                                                                          kurumsal
                                                                                          firmalara
                                                                                         bütünleflik
                                                                                      pazarlama ve
                                                                                    marka iletiflimi
                                                                                        konusunda
                                                                                             yarat›c›
                                                                                          çözümler
                                                                                           sunuyor.



                                                                          n Röportaj: Deniz YANIKTAfi



                Durmayan yenilikleri pazarlama peflinde koflan ajans; Moni

                  “Deneyim çok fleydir”



         M         arka ve markalaflma     siyonlara uygun medya planlama  markan›n veya kurumun, ürünün,


                                                                          hizmetlerin duyurulmas› ve hedef
                                          ve sat›n almay›, etkinlikleri ve diji-
                   stratejilerini “her yer-
                                                                          kitlede yaratt›¤› güvendir. Reklam
                                          tal çal›flmalar› yap›yoruz. ”
                   de iletiflim” anlay›fl›yla
                   destekleyip biçimlen-
                                            Erdo¤an, “Biz 24 y›ll›k bir ileti-
                                                                          sonuçlar›n› iyi de¤erlendirmek
          diren Moni, 360 derece pazarla-  flim ajans›y›z, say›s›z kriz atlatt›k  sat›fla yönlendirir. Kampanyan›n
          ma iletiflimi anlay›fl›yla ifl ortak-  ve yönettik, kendi krizlerimizi de  gerekiyor. Herfley sat›fl de¤ildir,
          lar›n›n tüm iletiflim ihtiyaçlar›n›,  yönettik. Ve çok deneyim kazan-  güven olmadan pozitif imaj olmu-
          tek çat› alt›nda planl›yor, tasarl›-  d›k, biz deneyimliyiz. Di¤er taraf-  yor, pozitif imaj olmadan da mar-
          yor ve hayata geçiriyor.        tan genç bir ruhumuz var ve genç  ka olmuyor. Müflteriyle do¤ru ile-
            Moni ‹letiflim Kurucu Orta¤› So-  çal›flanlar›m›z var. Firmalara ihti-  tiflim kuramazsan›z, sayg›y› ve
          ner Erdo¤an, standart çözümler  yaç duyduklar› noktalarda destek  güveni en baflta oturtamazsan›z,
          yerine kurumun veya markan›n    verebilecek birbirinden ba¤›ms›z  sonras› gelmiyor, enerji ve zaman
          ihtiyaçlar›na uygun projeler üret-  ekiplerimiz var, iletiflimle ilgili ih-  kayb› oluyor.”
          tiklerini söylüyor. Erdo¤an, müfl-  tiyaçlar›n›n çok büyük k›sm›n› tek  Erdo¤an, baflar›l› kampanya
          terilerinin bütün kreatif, prodüksi-  bir çat› alt›nda, mümkün olan en  için farkl› mecra kullan›m›n›n
          yon, medya planlama ve sat›n al-  yüksek kalitede alabilirler” diyor.  önemine de de¤iniyor: “Televiz-
          ma, dijital çal›flmalar ve etkinlik  ‹letiflimin, flirket, hizmetler ve  yon da dijital de çok önemli, ancak
          ihtiyaçlar›na çözüm sunduklar›n›  ürünler yaflad›¤› sürece marka  tek bafl›na olmaz. Mecralarda ya-
          dile getiriyor: “Kurumsal kimli¤in  oluflumuna destek veren bir sü-  y›nlad›¤›n›z iletiflim mesajlar›na
          yarat›m›ndan bafllayarak, strateji-  reç oldu¤unun alt›n› çizen Erdo-  maruz kalan insanlar› kesiflen
          ye uygun planlamay›, o planlama-  ¤an’a göre; bir kampanyan›n ba-  noktalarda yakalarsan›z alg›y›
          ya uygun prodüksiyonlar›, prodük-  flar›s› hedefine ulaflmas›: “Baflar›,  katl›yorsunuz. Fark›ndal›k art›yor,
          64 KobiEfor Mart 2016
   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69