Page 126 - KobiEfor_Kasım_2016
P. 126

MODA/KÜLTÜR-SANAT














                                                            Do¤ufl Grubu, Leica’y›
                                                            Türkiye’ye getirdi

                                                              Do¤ufl Grubu, teknoloji ve sanat› bir araya geti-
          Anadolu’dan Argande                               ren dünyaca ünlü foto¤raf makinesi üreticisi Lei-
                                                            ca’y›, Tarihi Bira Fabrikas›’n›n yeniden ifllevlendi-
            Argande, 2016-17 Sonbahar K›fl koleksiyonu ile
                                                            rilmesiyle oluflturulan kültür kampüsü Bomontia-
          “Anadolu’nun Uyan›fl›”na arac›l›k ediyor. Gelene¤in
                                                            da’da açt›¤› yerleflkeyle ‹stanbul’a tafl›d›. Do¤ufl
          kaybolmaya yüz tuttu¤u Anadolu’ya ve insanl›¤›n kök-
                                                            Grubu, Leica Camera AG ile yapt›¤› iflbirli¤i kapsa-
          lerine duyulan merak, yerel kumafllar üzerinde Ar-
                                                            m›nda Leica ma¤aza, galeri ve akademinin yer al-
          gande ile tekrar canlan›yor. Asl› Jackson’n›n Argande  d›¤› Leica yerleflkesi ‹stanbul’da kap›lar›n› açt›.
          için haz›rlad›¤› Koleksiyon’un yüzü ise ünlü oyuncu ve
                                                            Törene Leica Camera AG CEO’su Oliver Kaltner,
          model Sema fiimflek oldu. Güneydo¤u Anadolu’daki
                                                            Do¤ufl Grubu CEO’su Hüsnü Akhan da kat›ld›.
          kad›nlar›n sosyal ve ekonomik olarak güçlendirilmesi
          amac›yla Birleflmifl Milletler Kalk›nma Program›
          (UNDP) ile GAP Bölge Kalk›nma ‹daresi Baflkanl›¤›  Vodafone 38. ‹stanbul
          (GAP BK‹) ortakl›¤› ve ‹sveç Uluslararas› Kalk›nma ‹fl-  Maratonu, 13 Kas›m’da
          birli¤i Ajans› (SIDA) finansman›yla May›s 2008’den be-
          ri uygulanan “GAP Bölgesinde Kad›n›n Güçlendiril-                     ‹stanbul Büyükflehir Bele-
          mesinde Yenilikler Projesi”, ürünlerini Argande mar-                diyesi ve Spor A.fi. taraf›ndan
          kas› alt›nda topluyor.                                              Vodafone’un isim sponsorlu-
                                                                              ¤unda düzenlenen Vodafone
                    Atasay Belle’den canl›                                    ‹stanbul Maratonu’nun 38.’si
                                                                              13 Kas›m Pazar günü “De-
                    ve enerjik mücevherler                                    mokrasi Aflk›na fiehitler An›-
                                                                              s›na” temas›yla gerçeklefltii-
                      Atasay Belle’nin sezona nefle katan
                                                                              rilecek. K›talararas› koflulan
                 oyunsu tasar›mlar› enerjik hissettiriyor. Öz-
                                                                              ilk yar›fl olma özelli¤ine sa-
          lem Süer’in konsept dan›flmanl›¤›nda ortaya ç›kan
                                                                              hip Vodafone ‹stanbul Mara-
          Atasay Belle “Joy of Sky” koleksiyonu-
                                                            tonu, maraton (42,195 km), 15 kilometre koflusu,
          nun en gözde parçalar›ndan farkl›
                                                            10 kilometre koflusu ve halk yürüyüflü olmak üze-
          forma ve malzemelere sahip nefleli
                                                            re 4 ana kategoride düzenlenecek. Maratona bu y›l
          yüzükleri ile gündüzden geceye her
                                                            30 bin sporcunun kat›lmas› bekleniyor.
          stile uyum sa¤layarak zarif görünmek
          mümkün.
                                                            Multinet Up Cinemaximum ile
          Simge ile ayakkab› aflk›;                          sinema sezonu aç›l›yor
                             Deichmann
                                                              Multinet Up, 31 Aral›k tarihine
                                Farkl› ve özgün ayakkab›    kadar kredi kart›ndan Multinet
                             tasar›mlar›yla yeni sezonu     kart›na tek seferde 100 TL ve
                             karfl›layan Deichmann, ünlü     üzeri yükleme yapan herkese Ci-
                             flark›c› Simge ile çok özel bir  nemaximum’larda geçerli sine-
                             koleksiyona imza at›yor. Bafl-  ma bileti hediye ediyor. Multinet
                             tan ç›kar›c› feminenli¤i sokak  Up Stratejik Pazarlama Direktörü Evren Büyük,
                             tarz›yla özdefllefltiren tasa-   sektörün inovatif ve öncü firmas› olarak kullan›c›-
                             r›mlar, markan›n asi ruhunu    lar›n› sürekli memnun edecek yeniliklerin peflin-
                             ön plana ç›kar›yor. Bordolar,  de olduklar›n› bu nedenle anlaflman›n önemli
                             toprak tonlar› ve siyah...     oldu¤unu söyledi.

          126 KobiEfor Kas›m 2016
   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131