Page 50 - KobiEfor_Ekim_2015
P. 50

F‹NANS



                                          Akbank’›n stratejisi:

          KOB‹’ye destek Türkiye’ye destek




                 ‹flletmelerin
                                                                                            Bülent O¤uz
               sadece kredi ve
               mevduat ihtiyac›
            olmad›¤›n›n fark›nda
                 olan Akbank,
                sürdürülebilir
               büyümeye katk›
             sa¤lamak amac›yla
            “KOB‹’ler Türkiye’nin,
              Akbank KOB‹’lerin
              Gücü” felsefesiyle
                hareket ediyor.
             Banka, hem KOB‹’yi
          hem de esnaf› büyütecek
              A’dan Z’ye ürün ve
          hizmetlerle gelifltirmeye
                 odaklan›yor.
          A        verilen her türlü des-  dendi¤inde akla kredi ve mev-  ediyor. Akbank, KOB‹’lere yapt›k-
                      kbank, KOB‹’lere
                                          duat gibi temel ürünlerin geldi¤i-
                                                                          lar› bankac›l›k ifllemlerine uygun
                   te¤in Türkiye ekono-
                                          nin alt›n› çizen O¤uz, flu bilgileri
                                                                          tarifeyi seçerek sadece tek bir
                   misine verilen destek
                   demek oldu¤una ina-    veriyor: “Oysa KOB‹’lerin gerçek  sabit ücret ödemelerine imkan
                                                                          sa¤layan “Kuruflun De¤erini Bi-
                                          anlamda “ifl orta¤›” olabilmek
          n›yor. “KOB‹’ler Türkiye’nin, Ak-  için tüm faaliyet döngülerindeki  len Tarifeler”i sunuyor. Böylelik-
          bank KOB‹’lerin Gücü” felsefe-  ihtiyaçlar›na cevap vermek gere-  le KOB‹’ler bankac›l›k ifllemleri
          siyle hareket eden Akbank, tüm  kiyor. Di¤er taraftan da KOB‹’le-  için ne ödeyece¤ini bafltan bile-
          çal›flmalar›n› uzun vadeli hedef-  rin hayat›nda rekabet art›yor, kar  rek hesab›n› yapabiliyor, bir
          lerle de¤er yaratmak ve sürdü-  marjlar› daral›yor. KOB‹’ler bu  sürprizle karfl›laflm›yor. Esnaf ve
          rülebilir büyümeye katk› sa¤la-  ortamda yeni pazarlar bulma, ifl-  KOB‹’lerin en çok yapt›klar› ban-
          mak amac›yla hayata geçiriyor.  lerini gelifltirme gibi as›l odak-  kac›l›k ifllemleri göz önünde bu-
            Akbank KOB‹ Bankac›l›¤›’ndan  lanmalar› gereken konular›n ya-  lundurularak oluflturulan bu tari-
          Sorumlu Genel Müdür Yard›mc›-   n›s›ra birçok detay ile u¤raflmak  felerle KOTA Direkt, KOTA 10,
          s› Bülent O¤uz, “Akbank KOB‹    durumunda. Tahsilatlar›/ Öde-   KOTA 20, KOTA 30, KOTA Y›ll›k,
          Bankac›l›¤› olarak KOB‹’lerin bü-  meleri gününde gerçekleflti mi?  KOTA POS, KOTA POS Y›ll›k, KO-
          yümesine ve geliflmesine katk›da  Do¤ru tutarlarda yap›ld› m›?   TA Esnaf, KOTA 1000, KOTA 2500
          bulunmak için varolan kredi     Bunlar› takip etmek hem zaman   ve KOTA S›n›rs›z olarak farkl› se-
          ürünlerimize yenilerini kataca¤›z  hem de insan kayna¤› gerektiri-  çenekler sunuluyor. Bu tarifeler-
          ve uygun koflullarla sunaca¤›m›z  yor. ‹flte bu noktada nakit ak›flla-  le KOB‹’ler havale, EFT, çek/se-
          fonlarla deste¤imizi art›rarak  r›n›n takibini sistematik hale ge-  net tahsilat›, çek karnesi, hesap
          devam ettirece¤iz. Di¤er taraftan  tirerek ihtiyaçlar›na uygun nakit  cüzdan›/hareketi yazd›rma gibi
          KOB‹’lerimize finansman deste¤i  yönetimi ürünlerini hayata geçi-  bankac›l›k ifllemlerinin her biri
          sa¤laman›n yan›s›ra bankac›l›k  riyoruz. Böylelikle onlara zaman  için ayr› ayr› ücret ödemiyorlar.
          ifllemlerini kolaylaflt›racak, bü-  kazand›r›p maliyetlerini azalt-  Türkiye'de esnafl›¤›n temel ola-
          yümesine katk›s› olacak, ifllerin-  malar›n› sa¤l›yoruz.”        rak bir meslekten çok, bir "kül-
          de uygulayabilecekleri yenilikçi  KOB‹’lere özel gelifltirdi¤i çö-  tür" oldu¤unu vurgulayan Bülent
          uygulamalarla onlar› destekle-  zümler ile verdi¤i deste¤i sürdü-  O¤uz, "Akbank olarak biz de
          yecek yeni çözümler de üretmeyi  ren Akbank, müflterilerinin ha-  ürünlerimizi yaln›zca esnaf ve
          sürdürece¤iz” diyor. Bankac›l›k  yatlar›n› kolaylaflt›rmaya devam  KOB‹’lerimizin ihtiyaçlar›n› karfl›-

          50 KobiEfor Ekim 2015
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55