Page 115 - KobiEfor_Agustos_2014
P. 115
S‹GORTA
NN Group
Amsterdam borsas›nda
ING Grubu’nun
sigortac›l›k faaliyet-
lerini üstlenen NN
Genç ve çekici gülümseme için Group’un hisseleri,
‘Bonding Yöntemi’ Hollanda borsas›
Euronext Amster-
Hospitadent Yönetim Kurulu Üyesi Dt. Selçuk dam’da ifllem gör-
Özbölük ilginç bir bilgiyi kamuoyu ile paylaflt›: meye bafllad›.
“Bonding Yöntemi” sayesinde difller estetik dol- Hisse bafl›na de-
guyla uzat›p ya da aral›klar› kapat›larak kiflinin ¤er 20 Avro olur-
kendilerine özgü gülüflü tasarlanabiliyor.” Çekici ken flirketin toplam
bir gülümsemeye sahip olman›n ön difllerin di¤er- de¤eri 7 milyar Avro olarak hesapland›.
lerine oranla daha uzun olmas›yla olabilece¤ini ifa- ING Grubu, sigortac›l›k operasyonlar›n› yürüte-
de eden Dt. Özbölük, Ön difllerin bu flekilde di- ce¤i NN Group’un ilk halka arz›nda 77 milyon his-
zayn› genç, dinamik ve çekici bir gülümseme ka- se sat›yor. Hisse bafl›na 20 Avro olarak belirlenen
zand›racakt›r.” arz fiyat› neticesinde, ING’nin yaklafl›k geliri 2
milyar Avro olacak.
A¤›z kokusuna bilimsel çözüm Anadolu Sigorta’n›n yurtd›fl›
“Halitosis yani a¤›z kokusu, seyahat sigortas›
kendi bafl›na bir hastal›k olmasa
da kiflinin gündelik hayat›n› olum- Anadolu Sigorta, sundu¤u
suz yönde etkileyen sosyolojik bir yurtd›fl› seyahat sigortas› hiz-
problemdir...” meti ile sigortal›lar›n› sadece
Böyle diyor; ‹stanbul Ayd›n Üni- zorunlu tutulan 30.000 Av-
versitesi Difl Hekimli¤i Fakültesi ro’luk sa¤l›k teminatlar›na ve
Dekan Yard›mc›s› Yrd.Doç.Dr. Bur- acil sa¤l›k problemlerine karfl›
cu Karaduman. A¤›z kokusu teda- de¤il, bagajlar›n›n kaybolma-
visi için öncelikle a¤›z kokusu ölçümünün yap›lma- s›ndan, tur ile yap›lan seya- Musa
s› gerekti¤ini bunun ise ancak halitosis cihazlar› ile hatlerin iptaline kadar tatile Ülken
mümkün olabilece¤ini belirtiyor. ç›karken keyiflerini kaç›rabile-
cek risklere karfl› güvence alt›na al›yor. Anadolu
Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, ürünün, yurt-
P&G (Procter&Gamble)- d›fl›na ç›kacak olan sigortal›lar için çok önemli te-
minatlar içerdi¤ini vurguluyor.
Eczac›bafl› iflbirli¤i
H›zl› tüketim ürünleri sektörü flirketlerinden Aksigorta ile yurtd›fl› tatilleri
P&G (Procter&Gamble), sa¤l›k grubunda büyüme
hedefi çerçevesinde Eczac›bafl› ‹laç Pazarlama ile Aksigorta, Premium Seyahat Sigortas› ile yurtd›-
önemli bir iflbirli¤ine imza att›. Türkiye pazar›na fl› seyahatlerinde karfl›lafl›labilecek acil sa¤l›k so-
1987’de giren ve bugün ‹pana, Oral-B, Orkid, Pri- runlar›ndan bagaj kay›plar›na kadar pek çok riski
ma, Ariel, Alo, Fairy, Gillette ve güvence alt›na alarak huzurlu bir tatil sa¤l›yor.
Pantene gibi 21 markas›yla hiz- Önemi flurada: Uzmanlar, seyahate ç›kanlar›n
met veren P&G’nin eczane kana- yüzde 65’inin bir süre kendini hasta hissetti¤ini
l›ndaki kiflisel bak›m ve sa¤l›k belirtiyor. Ama; yurtd›fl›na seyahat edenlerden si-
ürünlerinin da¤›t›m›n›, Eczac›bafl› gorta yapt›ranlar›n say›s› yüzde 13-14’ü aflm›yor.
‹laç Pazarlama gerçeklefltirecek. Aksigorta Premium Seyahat Sa¤l›k Sigortas›,
P&G ve Eczac›bafl› ‹laç Pazar- yurtd›fl› seyahatleri s›ras›nda yaflanan acil hasta-
lama aras›nda gerçeklefltirilen ifl- l›k ve/veya kaza sonucu olu-
birli¤i anlaflmas›n›, P&G Global flabilecek acil t›bbi yar-
Sa¤l›k ve Bak›m Grup Baflkan› d›m masraflar›n›, poliçe-
David Taylor ve Eczac›bafl› Toplu- lerinde yazan limitler
lu¤u CEO’su Dr. Erdal Karamer- dahilinde teminat alt›-
can imzalad›. na al›yor.
A€ustos 2014 KobiEfor 113