Page 115 - KobiEfor_Agustos_2014
P. 115

S‹GORTA



                                                              NN Group
                                                              Amsterdam borsas›nda
                                                                 ING Grubu’nun
                                                              sigortac›l›k faaliyet-
                                                              lerini üstlenen NN
             Genç ve çekici gülümseme için                    Group’un hisseleri,
             ‘Bonding Yöntemi’                                Hollanda borsas›
                                                              Euronext Amster-
               Hospitadent Yönetim Kurulu Üyesi Dt. Selçuk    dam’da ifllem gör-
             Özbölük ilginç bir bilgiyi kamuoyu ile paylaflt›:  meye bafllad›.
             “Bonding Yöntemi” sayesinde difller estetik dol-     Hisse bafl›na de-
             guyla uzat›p ya da aral›klar› kapat›larak kiflinin  ¤er 20 Avro olur-
             kendilerine özgü gülüflü tasarlanabiliyor.” Çekici  ken flirketin toplam
             bir gülümsemeye sahip olman›n ön difllerin di¤er-  de¤eri 7 milyar Avro olarak hesapland›.
             lerine oranla daha uzun olmas›yla olabilece¤ini ifa-  ING Grubu, sigortac›l›k operasyonlar›n› yürüte-
             de eden Dt. Özbölük,  Ön difllerin bu flekilde di-  ce¤i NN Group’un ilk halka arz›nda 77 milyon his-
             zayn› genç, dinamik ve çekici bir gülümseme ka-  se sat›yor. Hisse bafl›na 20 Avro olarak belirlenen
             zand›racakt›r.”                                  arz fiyat› neticesinde, ING’nin yaklafl›k geliri 2
                                                              milyar Avro olacak.


             A¤›z kokusuna bilimsel çözüm                      Anadolu Sigorta’n›n yurtd›fl›
                             “Halitosis yani a¤›z kokusu,      seyahat sigortas›
                          kendi bafl›na bir hastal›k olmasa
                          da kiflinin gündelik hayat›n› olum-     Anadolu Sigorta, sundu¤u
                          suz yönde etkileyen sosyolojik bir   yurtd›fl› seyahat sigortas› hiz-
                          problemdir...”                       meti ile sigortal›lar›n› sadece
                             Böyle diyor; ‹stanbul Ayd›n Üni-  zorunlu tutulan 30.000 Av-
                          versitesi Difl Hekimli¤i Fakültesi    ro’luk sa¤l›k teminatlar›na ve
                          Dekan Yard›mc›s› Yrd.Doç.Dr. Bur-    acil sa¤l›k problemlerine karfl›
                          cu Karaduman. A¤›z kokusu teda-      de¤il, bagajlar›n›n kaybolma-
             visi için öncelikle a¤›z kokusu ölçümünün yap›lma-  s›ndan, tur ile yap›lan seya-      Musa
             s› gerekti¤ini bunun ise ancak halitosis cihazlar› ile  hatlerin iptaline kadar tatile  Ülken
             mümkün olabilece¤ini belirtiyor.                  ç›karken keyiflerini kaç›rabile-
                                                               cek risklere karfl› güvence alt›na al›yor. Anadolu
                                                               Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, ürünün, yurt-
             P&G (Procter&Gamble)-                             d›fl›na ç›kacak olan sigortal›lar için çok önemli te-
                                                               minatlar içerdi¤ini vurguluyor.
             Eczac›bafl› iflbirli¤i

               H›zl› tüketim ürünleri sektörü flirketlerinden  Aksigorta ile yurtd›fl› tatilleri
             P&G (Procter&Gamble), sa¤l›k grubunda büyüme
             hedefi çerçevesinde Eczac›bafl› ‹laç Pazarlama ile   Aksigorta, Premium Seyahat Sigortas› ile yurtd›-
             önemli bir iflbirli¤ine imza att›. Türkiye pazar›na  fl› seyahatlerinde karfl›lafl›labilecek acil sa¤l›k so-
             1987’de giren ve bugün ‹pana, Oral-B, Orkid, Pri-  runlar›ndan bagaj kay›plar›na kadar pek çok riski
                            ma, Ariel, Alo, Fairy, Gillette ve  güvence alt›na alarak huzurlu bir tatil sa¤l›yor.
                            Pantene gibi 21 markas›yla hiz-      Önemi flurada: Uzmanlar, seyahate ç›kanlar›n
                            met veren P&G’nin eczane kana-     yüzde 65’inin bir süre kendini hasta hissetti¤ini
                            l›ndaki kiflisel bak›m ve sa¤l›k    belirtiyor. Ama; yurtd›fl›na seyahat edenlerden si-
                            ürünlerinin da¤›t›m›n›, Eczac›bafl›  gorta yapt›ranlar›n say›s› yüzde 13-14’ü aflm›yor.
                            ‹laç Pazarlama gerçeklefltirecek.     Aksigorta Premium Seyahat Sa¤l›k Sigortas›,
                              P&G ve Eczac›bafl› ‹laç Pazar-    yurtd›fl› seyahatleri s›ras›nda yaflanan acil hasta-
                            lama aras›nda gerçeklefltirilen ifl-                 l›k ve/veya kaza sonucu olu-
                            birli¤i anlaflmas›n›, P&G Global                        flabilecek acil t›bbi yar-
                            Sa¤l›k ve Bak›m Grup Baflkan›                            d›m masraflar›n›, poliçe-
                            David Taylor ve Eczac›bafl› Toplu-                       lerinde yazan limitler
                            lu¤u CEO’su Dr. Erdal Karamer-                           dahilinde teminat alt›-
                            can imzalad›.                                             na al›yor.
                                                                                     A€ustos 2014 KobiEfor 113
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120