Page 52 - KobiEfor_Nisan_2014
P. 52

AJANS



                 Reklam ve halkla iliflkiler
               sektörünün  inovatif  ajans›;
                         Med






              Partners






              Gerçeklefltirdi¤i baflar›l› çal›flmalarla
            ad›ndan s›kça sözettiren Med Partners,
              reklam ve halkla iliflkiler sektöründe
              20. y›l›n› kutluyor. Ajans, yarat›c› ve
               inovatif kimli¤iyle sektörde önemli           Müge                                 Binnur
                                                             Akay                                  Akay
            ifllere imza atarak büyümeyi sürdürüyor.

          P       azarlama iletifliminde; kurumsal dan›flman-  me sa¤lad›k. Bu y›l ilk çeyrekte hedefimiz yüzde 40
                  l›ktan reklam çal›flmalar›na, medya hizmetle-
                                                            büyümek. 15 çal›flan›m›z, 30 müflterimiz var. Çok ulus-
                                                            lu birçok markaya da hizmet sunuyoruz.”
                  rinden prodüksiyona ve halkla iliflkiler faali-
                  yetlerine kadar her aflamada hizmet verdi¤i
                                                              Yüzde 100 Türk sermayeli bir flirket olduklar›n›
                  markalara optimum imkanlarla maksimum     belirten Akay, yurtd›fl›na da hizmet verdiklerini aç›k-
           çözümler sunan Med Partners Reklamc›l›k, sektörde  l›yor: “Kazakistan ve Azerbaycan’a hizmet sunuyo-
           20. y›l›n› kutlamaya haz›rlan›yor.               ruz. Örne¤in bu firmalara haz›rlad›¤›m›z televizyon
              Med Partners’› di¤er tam hizmet ajanslar›ndan  reklamlar›m›z› onlar›n lisan›na çeviriyoruz, yapt›¤›-
           ay›ran özelli¤i, kendisini hizmet verdi¤i markalar›n  m›z çal›flmalar o ülkelerde yay›nlan›yor.”
           “partner”i olarak görmesi, müflterilerinin hedeflerine  Binnur Akay ajans hizmetlerinin sosyal derinli¤i-
           kendi hedefleri gibi sahip ç›kmas› ve baflar›ya giden  ni ise flöyle özetliyor: “Müflterilerimizin hem med-
           yolda onlar› hiç yaln›z b›rakmamas›.             yada orta¤› hem de ifl orta¤›y›z. Birlikte yola ç›kt›-
              Med Partners, genç ve dinamik kadrosu, profes-  ¤›m›z markalarla Med Partners da büyüdü. ‹nflaat,
           yonel bak›fl aç›s›, güncel kreatif reklam anlay›fl›, ba-  gayrimenkul, k›rtasiye, kozmetik, ilaç sektörü, yap›
           flar›l› medya hizmetleri ve aktif prodüksiyon çal›flma-  malzemeleri, tekstil, dekorasyon, teknik malzeme-
           lar›yla tüm hizmetlerde sayg›n, dürüst ve baflar›l› bir  ler, anne-bebek ürünleri alanlar›nda hizmet veriyo-
           ajans olma amac›yla hareket ediyor. Sektörde ilk 50  ruz. Yemek fiöleni ve Mini Star ise bizim düzenle-
           ajans aras›nda yer alan Med Partners, müflterilerine  di¤imiz sosyal sorumluluk projelerimiz. Lions ve
           hat couture (özel tasar›m) hizmet veriyor.       Rotary derneklerinin sosyal sorumluluk projelerine
              Med Partners Ajans Baflkan› Binnur Akay, bir müfl-  de imza att›k. Bu derneklerle konsept bazl› çal›flan
           teriyi al›p A’dan Z’ye çözüm ortakl›¤›yla her konuda  Med Partners, yürüttü¤ü tüm sosyal sorumluluk
           iletiflim kanallar›n› kullanarak, marka de¤eri yaratt›k-  projelerinin ard›ndan engelli çocuklara ve onlara
           lar›n› ve onlara butik hizmet sunduklar›n› belirtiyor.  e¤itim veren okullara gelir sa¤l›yor. Müflterinin
           Ajans›n merkezini 4 y›l önce ‹stanbul Avrupa yakas›n-  markas›n› iyi konumland›rmas›na ve fark›ndal›¤›n›
           dan Anadolu yakas›na tafl›d›klar›n› da aktaran Akay,  yaratmas›na, kurumsal olarak da itibar ve imaj ka-
           tafl›nman›n ajansa büyük bir ifl performans› art›fl› ola-  zanmas›na çok dikkat ediyoruz. Bunlar› yapt›ktan
           rak döndü¤ünü anlat›yor: “Bu kazanç tamamen ifle  sonra zaten sat›fllar›n artmamas› sözkonusu bile
           yans›d›. 2012 ve 2013 y›llar› aras›nda yüzde 35 büyü-  olamaz.”












           52 KobiEfor Nisan 2014
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57