Page 98 - KobiEfor_Mart_2014
P. 98
HABER
Mondi Tire Kutsan’dan
Fuar Ata¤›
Türkiye oluklu mukavva ambalaj sektörünün lider tedarikçisi
Mondi Tire Kutsan, Türkiye’de ve yurtd›fl›nda düzenlenen önemli
sektörel fuarlarda boy göstererek yeni iflbirliklerine imza at›yor,
yeni ürünlerini tan›tmaya devam ediyor.
lk olarak ‹stanbul Fuar Merkezi’nde 3’üncüsü ger-
‹ Sebze, Depolama, Ambalaj ve Logistik Fuar›;
çekleflen Türkiye’nin en önemli Yafl Meyve ve
Fresh Türkiye’de yafl sebze ve meyve sektörünün
önemli oyuncular› ile biraraya gelen Mondi Tire
Kutsan, üretti¤i yenilikçi oluklu mukavva ambalaj
çözümlerini baflar›yla sergiledi. Taze meyve, sebze,
narenciye, organik meyve-sebze ve paketleme sek-
törü ile özellikle bölge ülkelerinden gelen ziyaretçi-
lerin buluflma noktas› olan Fresh Türkiye’de oluklu
mukavva ambalajlar›n›n kalitesini sergileyen Mondi
Tire Kutsan hem müflterilerinden hem de potansiyel
ifl ortaklar›ndan tam not ald›.
Almanya’n›n baflkenti Berlin’de 100 bin metreka-
reyi aflan kapal› alanda gerçekleflen dünyan›n en
önemli Yafl Meyve ve Sebze Tedariki Fuar› ‘Fruit Lo-
gistica’ya da kat›lan Mondi, üstün ifllevselli¤e sahip ye’de 4 adet kutu ve 1 adet ka¤›t fabrikas›, 1000 ça-
yenilikçi oluklu mukavva ambalaj ürün portföyünü l›flan› ve 700’ü aflk›n müflterisiyle yarat›c› ve yenilik-
uluslararas› düzeyde ziyaretçilerine tan›tt›. 130 ülke- çi çözümler sunarak Türk oluklu mukavva ambalaj
den 58 bin ziyaretçiye evsahipli¤i yapan fuarda ade- sektörünün lider tedarikçisi konumunda oldu¤unu
ta gövde gösterisi yapan Mondi, yenilikçi ve do¤a hat›rlatan Hakan Tiftik, “45 milyon tonluk meyve-
dostu oluklu mukavva ambalaj çözümlerinin yan›s›- sebze üretimiyle dikkat çeken Türkiye pazar›nda s›-
ra do¤rudan suyla temas etti¤inde dahi sa¤laml›¤›n› rad›fl› ve dayan›kl› ambalaj çözümlerimizle önemli
koruyan ProVantage Kraftliner Aqua ka¤›d›n› tan›tt›- mesafeler katetmeyi arzuluyor; Mondi gibi global bir
¤› “ka¤›t workshop”› ile de göz doldurdu. ka¤›t ve ambalaj grubunun bir parças› olman›n
Tar›m Bakanl›¤› verilerine göre Türkiye’de yafl avantaj›yla yeni f›rsatlar yakalamak istiyoruz” dedi.
sebze meyve ürünlerinin ihracat›n›n önümüzdeki dö- 5.8 milyar Euro’luk cirosu, 30 ülkedeki üretim te-
nemde daha da artmas›n› beklediklerini aç›klayan sisleri ve 25 binin üzerindeki çal›flan›yla uluslararas›
Mondi Tire Kutsan CEO’su Hakan Tiftik, Türkiye’de bir ambalaj ve ka¤›t flirketleri grubu olan Viyana
ve uluslararas› düzeyde bu fuarlara kat›larak önemli merkezli Mondi Group için Türkiye’nin gerçekten
iflbirlikleri gelifltirdiklerini söyledi. önemli bir üs oldu¤una dikkat çeken Tiftik, “Strate-
Mondi Grubu’nun ‘Oluklu Mukavva Ambalaj’ iflko- jik hedefler do¤rultusunda kat›ld›¤›m›z Berlin Fruit
lunda faaliyet gösteren Mondi Tire Kutsan’›n Türki- Logistica Fuar›’nda da ProVantage serisi ka¤›tlar kul-
lan›larak üretilen ve ‘Pack smart, Pack strong, Pack
green’ (Ak›ll›, Güçlü ve Yeflil Ambalajlama) slogan›y-
la tan›t›lan kutular›m›z özellikle çok dikkat çekti” di-
ye konufltu.
Hakan Tiftik, flunlar› dile getirdi: “Oluklu mukav-
va kutular üretmek için kulland›¤›m›z ka¤›tlar, yeni-
lenebilir kaynaklardan imal ediliyor ve bütünüyle ge-
ri dönüfltürülebiliyor. Yafl sebze ve meyve sektörü
için üretti¤imiz kutular›m›zla, Türkiye’deki meyve ve
sebze üreticilerinin, deniz afl›r› olanlar da dahil tüm
uzun mesafeli nakliye ihtiyaçlar›nda maksimum gü-
venlikle ambalajlama ihtiyaçlar›n› karfl›l›yoruz.”
98 KobiEfor Mart 2014