Page 68 - KobiEfor_Subat_2013
P. 68
AJANS
Ekip ruhuyla çal›flan Team ‹letiflim Dan›flmanl›k;
“Yapt›¤›n ifl ödüldür”
Sürekli geliflmeyi ve yenilenmeyi
hedefleyen Team ‹letiflim
Dan›flmanl›k’›n baflar›s› ad›n› da ald›¤›
‘ekip’ ruhunda yat›yor. Ajans kendisini
müflterisinin tak›m›n›n bir parças›
olarak görüyor ve hizmet verdi¤i
markay› içsellefltiriyor.
T eam ‹letiflim ve Dan›flmanl›k Ajans Baflkan›
Asl› Ak›n, en güçlü olduklar› noktalar›;
trendlere hakim, yarat›c› ve sonuç odakl›
iletiflim projeleri üretmek, uzun dönemli
müflteri iliflkileri dolay›s›yla büyüme, müflte-
risini ihmal ve yetersiz hizmet vb. nedenlerle kaybet-
memek, baflar›l› sonuçlar elde etmek, güçlü medya
iliflkileri diye özetliyor. Ak›n, Team ‹letiflim’in müflte-
rilerine hizmet verirken sorunlar› anlama ve çözme,
sürekli yarat›c› katk› sa¤lama, müflterilerinin ihtiyaç-
lar› do¤rultusunda hedefe ulaflmaya yeterli olacak
ölçülerdeki bütçelerle projeleri flekillendirme, uzun
dönemli iliflkileri koruma prensiplerine ba¤l› kalma-
ya özen gösterdi¤ini söylüyor.
Zamana, teknolojiye, yeni trendlere uyarak, pazarla-
ma disiplininin yak›n takipçisi olmay› ve herkesten
önce yenilikleri entegre ederek ajans› gelifltirmeyi ve
yenilemeyi hedeflediklerini aktaran Ak›n, uzun vade-
li hedefleri aras›nda vizyonu Team’le örtüflecek,
müflterilerine, sektörüne kendilerinin gözüyle baka-
bilen yabanc› bir ajansla ortakl›k da bulundu¤undan Asl› Ak›n
sözediyor: “Bu nedenle ajans›n içinde çok yeni bir
yap›lanmaya do¤ru yelken açt›k, hem ifl yap›fl süreç- tenleri, bas›n toplant›lar›, bas›n lansmanlar›, özel
lerimizi gelifltirdik hem de flirketiçi e¤itimlere daha görüflmeler, röportajlar, medya gezileri, kulis ve
fazla a¤›rl›k vermeye bafllad›k. Ayr›ca 2 y›ld›r ulusla- gündem oluflturma, medya e¤itimi, profesyonel fo-
raras› halkla iliflkiler networkü IPRN’›n (International to¤raf ve film çekimleri, prodüksiyonlar, medya taki-
Public Relations Network) Türkiye’deki tek üyesiyiz. bi, analizi ve raporlama hizmetleri sunuyor.
Bu y›l Team olarak dönem baflkan›y›z. IPRN’de müt- Üsküdar Amerikan K›z Lisesi son s›n›ftayken o dö-
hifl bir bilgi havuzu var, bunun bize ciddi bir fayda- nemlerin ünlü ismi Çetin Çeki, Ak›n’›n okulunda
s› ve getirisi oluyor, örne¤in; müflterilerimize verdi- ‘halkla iliflkiler’ mesle¤ini tan›tan bir seminer verir.
¤imiz hizmetlerin yurtd›fl› ayaklar›nda o ülkelerdeki Ak›n, “‹flte benim yapmak istedi¤im ifl” der. ‹stanbul
IPRN üyesi ajanslarla iflbirli¤i yap›yoruz. Bu y›l 4-8 Üniversitesi ‹letiflim Fakültesi Halkla ‹liflkiler bölü-
May›s’ta düzenlenecek konferansta 45 ülkeden dele- mündeyken mesle¤e ad›m atar, yar›m gün reklam
geleri Team olarak ‹stanbul’da a¤›rlayaca¤›z.” ajanslar›nda çal›flmaya bafllar. Ayn› üniversitede rad-
Ajans, bütünleflik iletiflim yaklafl›m› prensibiyle yo televizyon alan›nda yüksek lisans›n› yaparken
müflterilerine kurumsal iletiflim, kurumiçi iletiflim, okulda ‹ngilizce okutmanl›k da yapar. Sonras›nda
marketing PR, stratejik PR, itibar yönetimi, etkinlik Türkiye’nin önemli reklam ajanslar›ndan Markom
gelifltirme ve yönetme, medya iliflkileri, konu yöne- Leo Burnett’te müflteri temsilcisi olur. Marmara Üni-
timi ve kriz iletiflimi, sponsorluk ve kurumsal sosyal versitesi ‹flletme ‹htisas› Program›’n› da bitiren Ak›n,
sorumluluk projeleri, do¤rudan pazarlama çal›flmala- Capitol Halkla ‹liflkiler’de proje yaratman›n keyfiyle
r›, araflt›rma hizmetleri, medya iliflkileri kapsam›n- ifline dört elle sar›l›r. Koç Holding’e ba¤l› fiark Hayat
daysa farkl› medya alanlar›na hedefli özel haber bül- Sigorta’n›n kurumsal iletifliminde reklam ve halkla
68 KobiEfor fiubat 2013