Page 68 - KobiEfor_Subat_2013
P. 68

AJANS



                        Ekip ruhuyla çal›flan Team ‹letiflim Dan›flmanl›k;

                 “Yapt›¤›n ifl ödüldür”





              Sürekli geliflmeyi ve yenilenmeyi
                  hedefleyen Team ‹letiflim
           Dan›flmanl›k’›n baflar›s› ad›n› da ald›¤›
          ‘ekip’ ruhunda yat›yor. Ajans kendisini
             müflterisinin tak›m›n›n bir parças›
              olarak görüyor ve hizmet verdi¤i
                    markay› içsellefltiriyor.


         T       eam ‹letiflim ve Dan›flmanl›k Ajans Baflkan›
                 Asl› Ak›n, en güçlü olduklar› noktalar›;
                 trendlere hakim, yarat›c› ve sonuç odakl›
                 iletiflim projeleri üretmek, uzun dönemli
                 müflteri iliflkileri dolay›s›yla büyüme, müflte-
          risini ihmal ve yetersiz hizmet vb. nedenlerle kaybet-
          memek, baflar›l› sonuçlar elde etmek, güçlü medya
          iliflkileri diye özetliyor. Ak›n, Team ‹letiflim’in müflte-
          rilerine hizmet verirken sorunlar› anlama ve çözme,
          sürekli yarat›c› katk› sa¤lama, müflterilerinin ihtiyaç-
          lar› do¤rultusunda hedefe ulaflmaya yeterli olacak
          ölçülerdeki bütçelerle projeleri flekillendirme, uzun
          dönemli iliflkileri koruma prensiplerine ba¤l› kalma-
          ya özen gösterdi¤ini söylüyor.
          Zamana, teknolojiye, yeni trendlere uyarak, pazarla-
          ma disiplininin yak›n takipçisi olmay› ve herkesten
          önce yenilikleri entegre ederek ajans› gelifltirmeyi ve
          yenilemeyi hedeflediklerini aktaran Ak›n, uzun vade-
          li hedefleri aras›nda vizyonu Team’le örtüflecek,
          müflterilerine, sektörüne kendilerinin gözüyle baka-
          bilen yabanc› bir ajansla ortakl›k da bulundu¤undan                                  Asl› Ak›n
          sözediyor: “Bu nedenle ajans›n içinde çok yeni bir
          yap›lanmaya do¤ru yelken açt›k, hem ifl yap›fl süreç-  tenleri, bas›n toplant›lar›, bas›n lansmanlar›, özel
          lerimizi gelifltirdik hem de flirketiçi e¤itimlere daha  görüflmeler, röportajlar, medya gezileri, kulis ve
          fazla a¤›rl›k vermeye bafllad›k. Ayr›ca 2 y›ld›r ulusla-  gündem oluflturma, medya e¤itimi, profesyonel fo-
          raras› halkla iliflkiler networkü IPRN’›n (International  to¤raf ve film çekimleri, prodüksiyonlar, medya taki-
          Public Relations Network) Türkiye’deki tek üyesiyiz.  bi, analizi ve raporlama hizmetleri sunuyor.
          Bu y›l Team olarak dönem baflkan›y›z. IPRN’de müt-  Üsküdar Amerikan K›z Lisesi son s›n›ftayken o dö-
          hifl bir bilgi havuzu var, bunun bize ciddi bir fayda-  nemlerin ünlü ismi Çetin Çeki, Ak›n’›n okulunda
          s› ve getirisi oluyor, örne¤in; müflterilerimize verdi-  ‘halkla iliflkiler’ mesle¤ini tan›tan bir seminer verir.
          ¤imiz hizmetlerin yurtd›fl› ayaklar›nda o ülkelerdeki  Ak›n, “‹flte benim yapmak istedi¤im ifl” der. ‹stanbul
          IPRN üyesi ajanslarla iflbirli¤i yap›yoruz. Bu y›l 4-8  Üniversitesi ‹letiflim Fakültesi Halkla ‹liflkiler bölü-
          May›s’ta düzenlenecek konferansta 45 ülkeden dele-  mündeyken mesle¤e ad›m atar, yar›m gün reklam
          geleri Team olarak ‹stanbul’da a¤›rlayaca¤›z.”    ajanslar›nda çal›flmaya bafllar. Ayn› üniversitede rad-
            Ajans, bütünleflik iletiflim yaklafl›m› prensibiyle  yo televizyon alan›nda yüksek lisans›n› yaparken
          müflterilerine kurumsal iletiflim, kurumiçi iletiflim,  okulda ‹ngilizce okutmanl›k da yapar. Sonras›nda
          marketing PR, stratejik PR, itibar yönetimi, etkinlik  Türkiye’nin önemli reklam ajanslar›ndan Markom
          gelifltirme ve yönetme, medya iliflkileri, konu yöne-  Leo Burnett’te müflteri temsilcisi olur. Marmara Üni-
          timi ve kriz iletiflimi, sponsorluk ve kurumsal sosyal  versitesi ‹flletme ‹htisas› Program›’n› da bitiren Ak›n,
          sorumluluk projeleri, do¤rudan pazarlama çal›flmala-  Capitol Halkla ‹liflkiler’de proje yaratman›n keyfiyle
          r›, araflt›rma hizmetleri, medya iliflkileri kapsam›n-  ifline dört elle sar›l›r. Koç Holding’e ba¤l› fiark Hayat
          daysa farkl› medya alanlar›na hedefli özel haber bül-  Sigorta’n›n kurumsal iletifliminde reklam ve halkla

          68 KobiEfor fiubat 2013
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73