Page 84 - KobiEfor_Mayıs_2012
P. 84
HABER
Logo Çözüm Günleri
LOGOSPHERE 21 May›s’ta
Türkiye’nin en büyük ba¤›ms›z yaz›l›m kuruluflu LOGO, Çözüm Günleri etkinli¤i
“Logosphere” ile biliflim ve ifl dünyas›n› ayn› platformda buluflturuyor.
21 May›s 2012 Pazartesi günü, ‹stanbul Haliç Kongre Merkezi’nde
gerçeklefltirilecek etkinlikte, LOGO’nun çözüm ortaklar› taraf›ndan
LOGO platformu üzerinde gelifltirilen ifl çözümleri tan›t›l›yor.
Y az›l›m sektörünün önemli oyuncular›ndan
LOGO, 2011 y›l›nda yüzde 50’lik büyümeyi,
2012 y›l›nda da sürdürmeyi hedefliyor. Bu
y›l, büyümesinin yan› s›ra genifl kat›l›ml› bir
etkinlikle, biliflim dünyas›n› buluflturmay›
hedefleyen LOGO, 21 May›s’ta Çözüm Günleri’ni ger-
çeklefltirecek. LOGOSPHERE ad› verilen etkinlik, fir-
man›n eko sisteminin büyüklü¤ünü yans›tmak ad›na
önemli. 1 Ekim 2011 itibar›yla Logo Yaz›l›m ‹cra Ku-
rulu Baflkan› (CEO) görevine atanan M. Bu¤ra Koyun-
cu, bugüne kadar ifl ortaklar›n› ve son kullan›c›lar›
buluflturan bu çapta bir organizasyon gerçeklefltir-
mediklerini, Çözüm Günleri’nin bu anlamda örnek bir
etkinlik olaca¤›n› kaydetti. Koyuncu, flu bilgileri ver-
di: “LOGO Çözüm Günleri, organizasyon ve bak›fl aç›- M. Bu¤ra Koyuncu
fl›m›z› de¤ifltirmenin bir örne¤idir. LOGO’nun kurum-
sal imaj› ile sahan›n buluflmas› diyebiliriz. LOGO ola- deli bir program yürüttüklerini ve her y›l çift haneli
rak, farkl› ölçekteki firmalara yönelik standart ifl uy- büyüyerek LOGO’yu katlayarak büyütmeyi hedefle-
gulamalar›ndan bafllayarak üzerinde farkl› sektörlere diklerini söylüyor. LOGO’nun Türkiye ekonomisinden
yönelik nifl uygulamalar›n entegre olarak gelifltirilebi- ba¤›ms›z büyüme performans› gerçeklefltirdi¤ini ha-
lece¤i tam bir çözüm gelifltirme platformuna uzanan t›rlatan Koyuncu, flu bilgileri veriyor: “LOGO için bir
ve birbiriyle tümleflik genifl bir ürünler/çözümler yel- at›l›m dönemindeyiz. 2012 y›l›nda 45 milyon TL sat›fl
pazesini pazara sunuyoruz. Bu y›l ilk kez düzenleye- büyüklü¤üne ulaflmay› hedefliyoruz. LOGO önemli bir
ce¤imiz çözüm günleri etkinli¤i Logosphere, sahip oyuncudur. Yüksek büyüme hedeflerini tutturman›n
oldu¤umuz yetkinlikleri ve çözüm ortaklar›m›z›n Lo- nedeni ise birçok faktörün biraya gelmesi ve organi-
go platformu üzerinden gelifltirdi¤i farkl› ürünleri, zasyon yap›s›n›n de¤iflikli¤idir.”
müflterilerimize ve sektöre yak›ndan tan›tmaya ola- Sektörde 28 y›ll›k tecrübesi bulunan ve 2012’yi
nak sa¤layacak. Bundan böyle her y›l, biri ‹stanbul dönüflüm y›l› kabul eden LOGO, flirket içi süreçlerini
di¤eri de Anadolu flehirlerinde olmak üzere, y›lda iki yeniden yap›land›rarak yal›n yönetim felsefesini uy-
kez gerçeklefltirmeyi planlad›¤›m›z çözüm günlerinde gulamaya bafllad›. Bu do¤rultuda müflterilerine sun-
LOGO dünyas›nda çözüm gelifltiren/pazara sunanlar du¤u de¤er ak›fl›na göre ürün hatlar›n› düzenledi.
ile bu çözümleri talep eden firmalar› düzenli olarak fiirketin bu yeni yönetim anlay›fl›n ilk somut yans›-
bir araya getirmeyi, oluflturaca¤›m›z sinerjiyle karfl›- mas› da “j-guar” oldu. LOGO’nun sundu¤u farkl›
l›kl› fayda yaratmay› hedefliyoruz. ” dedi ürün gruplar›yla 170 bin kurumsal ve KOB‹ müflterisi
bulunuyor. Yaz›l›m olarak kullan›c› say›s› ise 1 milyon
LOGO’dan rekor büyüme 300’ü buluyor. Koyuncu, her y›l ortalama 3 bin 500
500 civar›nda ifl orta¤› ve 120 çözüm orta¤› bulu- yeni firmaya sat›fl yapt›klar›n› anlat›yor. LOGO’nun ci-
nan LOGO, h›zl› bir büyüme sürecinden geçiyor. 2011 rosunun yüzde 6’s›n› yurtd›fl› sat›fllar› oluflturuyor.
y›l›n› 31.5 milyon TL sat›fl büyüklü¤ü ile kapatan fir- Komflu ülkeler stratejisini uygulayan LOGO, Rusya,
ma, 3 milyon TL’nin üzerinde dönem karl›l›¤›na ulafl- Ukrayna, Balkan ülkeleri ve Ortado¤u Bölgesi’ne ifl
t›. 2010 y›l›na göre yüzde 50’lik büyüme sürecinden yap›yor. 2011 y›l›nda yurtd›fl›nda 20 ifl orta¤› edindik-
geçen LOGO, 2012 y›l›nda da benzer bir büyüklü¤e lerini kaydeden Koyuncu, uzun vadede bölgede
ulaflmay› hedefliyor. Koyuncu, 2015’e kadar orta va- önemli bir oyuncu olacaklar›n› paylafl›yor.
84 KobiEfor May›s 2012