Page 84 - KobiEfor_Mayıs_2012
P. 84

HABER



                        Logo Çözüm Günleri



                 LOGOSPHERE 21 May›s’ta





              Türkiye’nin en büyük ba¤›ms›z yaz›l›m kuruluflu LOGO, Çözüm Günleri etkinli¤i
                   “Logosphere” ile biliflim ve ifl dünyas›n› ayn› platformda buluflturuyor.
                     21 May›s 2012 Pazartesi günü, ‹stanbul Haliç Kongre Merkezi’nde
                     gerçeklefltirilecek etkinlikte, LOGO’nun çözüm ortaklar› taraf›ndan
                         LOGO platformu üzerinde gelifltirilen ifl çözümleri tan›t›l›yor.

           Y       az›l›m sektörünün önemli oyuncular›ndan
                   LOGO, 2011 y›l›nda yüzde 50’lik büyümeyi,
                   2012 y›l›nda da sürdürmeyi hedefliyor. Bu
                   y›l, büyümesinin yan› s›ra genifl kat›l›ml› bir
                   etkinlikle, biliflim dünyas›n› buluflturmay›
           hedefleyen LOGO, 21 May›s’ta Çözüm Günleri’ni ger-
           çeklefltirecek. LOGOSPHERE ad› verilen etkinlik, fir-
           man›n eko sisteminin büyüklü¤ünü yans›tmak ad›na
           önemli. 1 Ekim 2011 itibar›yla Logo Yaz›l›m ‹cra Ku-
           rulu Baflkan› (CEO) görevine atanan M. Bu¤ra Koyun-
           cu, bugüne kadar ifl ortaklar›n› ve son kullan›c›lar›
           buluflturan bu çapta bir organizasyon gerçeklefltir-
           mediklerini, Çözüm Günleri’nin bu anlamda örnek bir
           etkinlik olaca¤›n› kaydetti. Koyuncu, flu bilgileri ver-
           di: “LOGO Çözüm Günleri, organizasyon ve bak›fl aç›-  M. Bu¤ra Koyuncu
           fl›m›z› de¤ifltirmenin bir örne¤idir. LOGO’nun kurum-
           sal imaj› ile sahan›n buluflmas› diyebiliriz. LOGO ola-  deli bir program yürüttüklerini ve her y›l çift haneli
           rak, farkl› ölçekteki firmalara yönelik standart ifl uy-  büyüyerek LOGO’yu katlayarak büyütmeyi  hedefle-
           gulamalar›ndan bafllayarak üzerinde farkl› sektörlere  diklerini söylüyor. LOGO’nun Türkiye ekonomisinden
           yönelik nifl uygulamalar›n entegre olarak gelifltirilebi-  ba¤›ms›z büyüme performans› gerçeklefltirdi¤ini ha-
           lece¤i tam bir çözüm gelifltirme platformuna uzanan  t›rlatan Koyuncu, flu bilgileri veriyor: “LOGO için bir
           ve birbiriyle tümleflik genifl bir ürünler/çözümler yel-  at›l›m dönemindeyiz. 2012 y›l›nda 45 milyon TL sat›fl
           pazesini pazara sunuyoruz. Bu y›l ilk kez düzenleye-  büyüklü¤üne ulaflmay› hedefliyoruz. LOGO önemli bir
           ce¤imiz çözüm günleri etkinli¤i Logosphere, sahip  oyuncudur. Yüksek büyüme hedeflerini tutturman›n
           oldu¤umuz yetkinlikleri ve çözüm ortaklar›m›z›n Lo-  nedeni ise birçok faktörün biraya gelmesi ve organi-
           go platformu üzerinden gelifltirdi¤i farkl› ürünleri,  zasyon yap›s›n›n de¤iflikli¤idir.”
           müflterilerimize ve sektöre yak›ndan tan›tmaya ola-  Sektörde 28 y›ll›k tecrübesi bulunan ve 2012’yi
           nak sa¤layacak. Bundan böyle her y›l, biri ‹stanbul  dönüflüm y›l› kabul eden LOGO, flirket içi süreçlerini
           di¤eri de Anadolu flehirlerinde olmak üzere, y›lda iki  yeniden yap›land›rarak yal›n yönetim felsefesini uy-
           kez gerçeklefltirmeyi planlad›¤›m›z çözüm günlerinde  gulamaya bafllad›. Bu do¤rultuda müflterilerine sun-
           LOGO dünyas›nda çözüm gelifltiren/pazara sunanlar  du¤u de¤er ak›fl›na göre ürün hatlar›n› düzenledi.
           ile bu çözümleri talep eden firmalar› düzenli olarak  fiirketin bu yeni yönetim anlay›fl›n ilk somut yans›-
           bir araya getirmeyi, oluflturaca¤›m›z sinerjiyle karfl›-  mas› da “j-guar” oldu. LOGO’nun  sundu¤u farkl›
           l›kl› fayda yaratmay› hedefliyoruz. ” dedi       ürün gruplar›yla 170 bin kurumsal ve KOB‹ müflterisi
                                                            bulunuyor. Yaz›l›m olarak kullan›c› say›s› ise 1 milyon
              LOGO’dan rekor büyüme                         300’ü buluyor. Koyuncu, her y›l ortalama 3 bin 500
              500 civar›nda ifl orta¤› ve 120 çözüm orta¤› bulu-  yeni firmaya sat›fl yapt›klar›n› anlat›yor. LOGO’nun ci-
           nan LOGO, h›zl› bir büyüme sürecinden geçiyor. 2011  rosunun yüzde 6’s›n› yurtd›fl› sat›fllar› oluflturuyor.
           y›l›n› 31.5 milyon TL sat›fl büyüklü¤ü ile kapatan fir-  Komflu ülkeler stratejisini uygulayan LOGO, Rusya,
           ma, 3 milyon TL’nin üzerinde dönem karl›l›¤›na ulafl-  Ukrayna, Balkan ülkeleri ve Ortado¤u Bölgesi’ne ifl
           t›. 2010 y›l›na göre yüzde 50’lik büyüme sürecinden  yap›yor. 2011 y›l›nda yurtd›fl›nda 20 ifl orta¤› edindik-
           geçen LOGO, 2012 y›l›nda da benzer bir büyüklü¤e  lerini kaydeden Koyuncu, uzun vadede bölgede
           ulaflmay› hedefliyor. Koyuncu, 2015’e kadar  orta va-  önemli bir oyuncu olacaklar›n› paylafl›yor.

           84 KobiEfor May›s 2012
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89