Page 75 - KobiEfor_Eylul_2011
P. 75

AJANS



                         GC‹STANBUL
             Markan›z›n




                    iletiflim




                  anahtar›





             Çiçe¤i burnunda tam hizmet ajans› GC‹STANBUL, KOB‹’leri hedefliyor. 360 derece
             marka iletiflimi hizmeti veren ajans, uluslaras› bir ajans›n çözüm orta¤› olmay› ve
                           uzun vadede 30 müflterisini 300’e ç›karmay› hedefliyor.

                                       l     Röportaj: Deniz YANIKTAfi      l
           W         ebcheff ad›yla 2009’da ifl hayat›na mer-  önem veren, yarat›c›, sab›rl›, s›cak ve samimi bir
                     haba diyen, 2010’da bünyesine katt›¤›
                                                            ekiple çal›flan GC‹STANBUL’un kap›s›n› çalmadan
                     GC‹STANBUL markas›yla turizm, g›da, in-
                                                            geçmeyin” diyor Gözde Ceylan.
                     flaat, kozmetik gibi birçok sektörden,
                                                              ‹stanbul Bilgi Üniversitesi’nde 1998-2003 y›llar›
           30’a yak›n markaya butik ajans olarak hizmetle yo-  aras›nda Matematik Bilgisayar Programc›l›¤› e¤itimi
           luna devam eden ajans güçlü, yarat›c› ve stratejik  alan Gözde Ceylan, sonras›nda Amerika’da San Die-
           iletiflim dan›flmanl›¤› hizmeti veriyor. Uzun y›llar  go’da UCSD’de 6 ayl›k ‹flletme Yönetimi Sertifika
           medya ve iletiflim alan›nda Amerika ve Türkiye’nin  Program›’na kat›l›r. Ayn› zamanda okulun televizyon
           önde gelen kurulufllar›nda görev alan uzman kadro-  kanal›nda (UCSD TV) müflteri temsilcisi olarak ifle
           suyla müflterilerine çözüm ortakl›¤› sunuyor. GC‹S-  bafllar, zamanla organizasyonlar› yönetir. fiöyle an-
           TANBUL, halkla iliflkiler (PR), reklam, tasar›m, tan›-  lat›yor: “Ratingler, programlar, mecralar her konu
           t›m ve etkinlik yönetimi konusunda yarat›c› çözüm-  elimdeydi, iflin medya k›sm›yla orada tan›flt›m. Üni-
           lerle fark›ndal›k yarat›yor. ‹letiflimin tüm araçlar›n›  versitede ekonomi alan›nda yüksek lisans e¤itimi al-
           etkili flekilde kullan›yor. “360 derece marka iletiflimi  maya hak kazand›m ancak Türkiye hasreti a¤›r bas-
           hizmeti” sa¤l›yor. Bu hizmetleri her markan›n kendi  t›. 2004 y›l›nda döndüm ve Gaia Reklam Ajans›’nda
           kimli¤ine, hedef kitlesine yönelik stratejik yol harita-  müflteri direktörü olarak ifle bafllad›m. A¤›rl›kl› ola-
           s›nda bütünlefltiriyor.                           rak inflaat firmalar›yla çal›fl›yorduk. Logo tasar›m›n-
              Ajans Baflkan› Gözde Ceylan, markalar›n hedef  dan bütün markan›n yönetimine kadar firman›n her
           kitleleriyle kuracaklar› stratejik iletiflim faaliyetlerin-  türlü iletiflim ihtiyac›yla ilgileniyorduk. Orada yakla-
           de do¤ru anahtar olacak olan GC‹STANBUL’un butik  fl›k 2.5-3 y›l çal›flt›m. Sonras›nda Saran Medya’da 2
           ajans hizmeti anlay›fl› ile hizmet verdi¤ini, markaya  y›l çal›flt›m, biraz daha bas›nla iliflkiler taraf› a¤›r ba-
           aidiyet duygusunu hissettirdi¤ini söylüyor. GC‹STAN-  san bir iflti. Türkiye’deki TV kanallar›na film sat›fl›n-
           BUL’un baz› müflterileri aras›nda Nusr-et SteakHou-  dan sorumluydum. Sonras›nda Band›rma’da aile flir-
           se, Zekai Erdem, Mutluluk Okulu, GAD Mimarl›k, ‹l-  ketimiz Marmara Tavukçuluk’ta ihracat alan›nda ça-
           dan ‹nflaat, Travel Modus gibi firmalar bulunuyor.  l›flt›m. Yurtd›fl›na ve iç pazara dam›zl›k civciv satan
           “Her markaya kendini özel hissettirecek yarat›c› fikir-  bir firmay›z. Kariyer hedefimle aile flirketimizdeki gö-
           leri olan, kendine güvenen, müflteri memnuniyetine  revim aç›kças› hiç örtüflmüyordu. Aileminde beni















           76 KobiEfor Eylül 2011
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80