Page 75 - KobiEfor_Eylul_2011
P. 75
AJANS
GC‹STANBUL
Markan›z›n
iletiflim
anahtar›
Çiçe¤i burnunda tam hizmet ajans› GC‹STANBUL, KOB‹’leri hedefliyor. 360 derece
marka iletiflimi hizmeti veren ajans, uluslaras› bir ajans›n çözüm orta¤› olmay› ve
uzun vadede 30 müflterisini 300’e ç›karmay› hedefliyor.
l Röportaj: Deniz YANIKTAfi l
W ebcheff ad›yla 2009’da ifl hayat›na mer- önem veren, yarat›c›, sab›rl›, s›cak ve samimi bir
haba diyen, 2010’da bünyesine katt›¤›
ekiple çal›flan GC‹STANBUL’un kap›s›n› çalmadan
GC‹STANBUL markas›yla turizm, g›da, in-
geçmeyin” diyor Gözde Ceylan.
flaat, kozmetik gibi birçok sektörden,
‹stanbul Bilgi Üniversitesi’nde 1998-2003 y›llar›
30’a yak›n markaya butik ajans olarak hizmetle yo- aras›nda Matematik Bilgisayar Programc›l›¤› e¤itimi
luna devam eden ajans güçlü, yarat›c› ve stratejik alan Gözde Ceylan, sonras›nda Amerika’da San Die-
iletiflim dan›flmanl›¤› hizmeti veriyor. Uzun y›llar go’da UCSD’de 6 ayl›k ‹flletme Yönetimi Sertifika
medya ve iletiflim alan›nda Amerika ve Türkiye’nin Program›’na kat›l›r. Ayn› zamanda okulun televizyon
önde gelen kurulufllar›nda görev alan uzman kadro- kanal›nda (UCSD TV) müflteri temsilcisi olarak ifle
suyla müflterilerine çözüm ortakl›¤› sunuyor. GC‹S- bafllar, zamanla organizasyonlar› yönetir. fiöyle an-
TANBUL, halkla iliflkiler (PR), reklam, tasar›m, tan›- lat›yor: “Ratingler, programlar, mecralar her konu
t›m ve etkinlik yönetimi konusunda yarat›c› çözüm- elimdeydi, iflin medya k›sm›yla orada tan›flt›m. Üni-
lerle fark›ndal›k yarat›yor. ‹letiflimin tüm araçlar›n› versitede ekonomi alan›nda yüksek lisans e¤itimi al-
etkili flekilde kullan›yor. “360 derece marka iletiflimi maya hak kazand›m ancak Türkiye hasreti a¤›r bas-
hizmeti” sa¤l›yor. Bu hizmetleri her markan›n kendi t›. 2004 y›l›nda döndüm ve Gaia Reklam Ajans›’nda
kimli¤ine, hedef kitlesine yönelik stratejik yol harita- müflteri direktörü olarak ifle bafllad›m. A¤›rl›kl› ola-
s›nda bütünlefltiriyor. rak inflaat firmalar›yla çal›fl›yorduk. Logo tasar›m›n-
Ajans Baflkan› Gözde Ceylan, markalar›n hedef dan bütün markan›n yönetimine kadar firman›n her
kitleleriyle kuracaklar› stratejik iletiflim faaliyetlerin- türlü iletiflim ihtiyac›yla ilgileniyorduk. Orada yakla-
de do¤ru anahtar olacak olan GC‹STANBUL’un butik fl›k 2.5-3 y›l çal›flt›m. Sonras›nda Saran Medya’da 2
ajans hizmeti anlay›fl› ile hizmet verdi¤ini, markaya y›l çal›flt›m, biraz daha bas›nla iliflkiler taraf› a¤›r ba-
aidiyet duygusunu hissettirdi¤ini söylüyor. GC‹STAN- san bir iflti. Türkiye’deki TV kanallar›na film sat›fl›n-
BUL’un baz› müflterileri aras›nda Nusr-et SteakHou- dan sorumluydum. Sonras›nda Band›rma’da aile flir-
se, Zekai Erdem, Mutluluk Okulu, GAD Mimarl›k, ‹l- ketimiz Marmara Tavukçuluk’ta ihracat alan›nda ça-
dan ‹nflaat, Travel Modus gibi firmalar bulunuyor. l›flt›m. Yurtd›fl›na ve iç pazara dam›zl›k civciv satan
“Her markaya kendini özel hissettirecek yarat›c› fikir- bir firmay›z. Kariyer hedefimle aile flirketimizdeki gö-
leri olan, kendine güvenen, müflteri memnuniyetine revim aç›kças› hiç örtüflmüyordu. Aileminde beni
76 KobiEfor Eylül 2011