Page 47 - KobiEfor_Temmuz_2011
P. 47
HABER
Kuzey Ren-Vestfalya’n›n en iyi Türk yat›r›mc›lar›na ödül
Türkiye Almanya dostlu¤una
yat›r›m dopingi
Kuzey Ren-Vestfalya ilk defa en iyi Türk yat›r›mc›lar›n› NRW.INVEST AWARD
TURKEY ile ödüllendirdi. Türk moda markas› Sarar, mobilya devi Boydak Holding
ve tafl›ma ve lojistik flirketi Gökbora bu ödüllerin sahibi oldu.
Resepsiyon öncesi yap›lan bas›n toplant›s›nda
A lmanya’n›n Kuzey Ren-Vestfalya eyaletinin konuflan Ekonomi Bakan› Voigtsberger, Türk yat›r›m-
Ekonomi, Enerji, ‹nflaat, ‹skan, Bay›nd›rl›k
c›lar›n›n Kuzey Ren-Vestfalya bölgesi için öneminin
ve Ulaflt›rma Bakan› Harry K. Voigtsber-
ger’›n kat›l›m›yla ‹stanbul Alman Baflkonso-
VEST AWARD TURKEY onur ödüllerinin ilkini verdik-
loslu¤u’nda gerçeklefltirilen bir akflam resepsiyonuy- gittikçe artt›¤›n› söyledi. Bu nedenle bu y›l NRW.IN-
la NRW.INVEST AWARD TURKEY onur ödülleri sahip- lerini belirten Voigtsberger, “Bölgemizde faaliyet
lerini buldu. Almanya’n›n ekonomisi en güçlü eyale- gösteren Türk flirketleri eyaletimizin ekonomik ve
ti Kuzey Ren-Vestfalya, her iki y›lda bir bu ödülle Ku- kültürel geliflimi için önemli bir itici kuvvet teflkil
zey Ren-Vestfalya bölgesinde gerçeklefltirdikleri ce- ediyor. Geçmifl y›llarda Kuzey Ren-Vestfalya Türk flir-
sur ve yenilikçi yat›r›mlar›ndan dolay› Türk flirketle- ketlerinin Avrupa’da tercih ettikleri bir yat›r›m mer-
rini ödüllendirecek. Bu y›l zengin bir gelene¤e sahip kezi haline gelmifl durumda. Halihaz›rda 280 kadar
Türk moda markas› Sarar, mobilya devi Boydak Hol- Türk flirketi Kuzey Ren-Vestfalya’da yat›r›m yapm›fl
ding ile tafl›ma ve lojistik flirketi Gökbora onur ödü-
lünün sahibi oldu. Ödülleri Sarar fiirketler Grubu
Onursal Baflkan› Cemalettin Sarar, Boydak Holding
Yönetim Kurulu Üyesi Bekir Boydak ve Gökbora
Uluslararas› Nakliyat CEO’su fieref Çak ald›.
Söz konusu resepsiyonda ayr›ca “Germany at its best:
Nordrhein-Westfalen” slogan›yla Kuzey Ren-Vestfalya
eyaletini bir yat›r›m ve ticaret merkezi olarak tan›tan
pazarlama kampanyas›n›n Türkiye aya¤›n›n start› veril-
di. Kampanyan›n hedefi Kuzey Ren-Vestfalya’n›n güçlü
yanlar›na ve Kuzey Ren-Vestfalya’da sergilenen üstün
performanslara iflaret etmek. Kampanya söz konusu
performanslar›n Almanya’ya ait oldu¤unu da aç›kça
belirtiyor. Kuzey Ren-Vestfalya giderek yükselen Al-
man imaj›ndan istifade ediyor.
46 KobiEfor Temmuz 2011