Page 65 - KobiEfor_Haziran_2011
P. 65

G‹R‹fi‹M




                                            Turkcell Superonline;
                            SOHO ile KOB‹’lere



                    özel çözümler sunuyor





             SOHO ile KOB‹’lere özel çözümler sunan Turkcell Superonline, yeni nesil iletiflim
             teknolojilerini KOB‹’lere tafl›yarak onlar› güçlendirmeyi, verimliliklerini ve rekabet
                                         güçlerini artt›rmay› hedefliyor.

           T      urkcelll Superonline, bireysel ve kurumsal  liyet avantaj› yaratabiliyor, servis seviyesini ayn› ka-
                  müflterilerine; ses, data, geniflbant internet
                                                            litede koruyabiliyor, hizmet çeflitlili¤i sa¤layabiliyo-
                  eriflimi, toplu ses tafl›ma ve kiral›k veri hatt›
                                                            ruz. Türkiye’de ilk ve tek evlere kadar 1000 Mbps’a
                  hizmetleri ve katma de¤erli servisler sunu-
           yor. Yapt›¤› araflt›rmalarla sektöründe KOB‹’lere özel  varan internet ba¤lant›s›n› tafl›yan telekom operatö-
                                                            rüyüz.”
           bir kategorizasyon yap›lmaks›z›n bireysel veya ku-  Özata, ayr›ca POS cihaz› kullanan her KOB‹’yi de
           rumsal müflteri olarak de¤erlendirildiklerini tespit  hedef ald›klar›n› vurgulayarak, onlara ciddi maliyet
           eden Turkcell Superonline, bu çerçevede oluflturdu-  avantaj› yaratt›klar›n› dile getiriyor: “KOB‹’ler POS ci-
           ¤u plan do¤rultusunda geçen y›l›n bafl›nda KOB‹’le-  hazlar›n› analog yöntemle kullan›yor, üstelik her ci-
           rin ihtiyaçlar›n› analiz ederek, organizasyonunu,  haz için ayr› telefon faturas› ödüyorlar ve bu yön-
           ürün ve servislerini yeniden flekillendirmifl. Yeni ya-  temle baflar›l› ifllem oran› yüzde 85-90 aral›¤›nda.
           p›lanmas›yla birlikte KOB‹’lere bir “teknoloji dan›fl-  Oysa POS’u internet üzerinden kullanan KOB‹, çekim
           man›” olarak hizmet veren flirket, uçtan uca bütün  bafl›na s›f›r maliyetle, daha güvenlikli ve yüzde yüze
           iletiflim çözümlerini Turkcell Superonline’dan hizmet  yak›n ifllem baflar›s›yla daha verimli ve ekonomik bir
           almak isteyen KOB‹ yap›s›na uygun olarak projelen-  iflyap›fla kavuflabilir. Bu konuda 3 bankayla görüfl-
           diriyor.                                         melerimiz sürüyor.” Özata, KOB‹’lere seslenerek,
              Turkcell Superonline Bireysel ve Soho Sat›fl Yöne-  mevcut internet eriflim çözümlerini de¤ifltirmelerini
           timi Genel Müdür Yard›mc›s› Ceyhun Özata, gelifltir-  çok daha ekonomik fiyatlarla Turkcell Superonline’a
           dikleri SOHO Projesi ile Turkcell Superonline’›n KO-  geçmelerini öneriyor. Ayr›ca san›lan›n aksine ADSL’i
           B‹’lere odakland›¤›n› söylüyor. Proje kapsam›na 0 ile  Turkcell Superonline’a tafl›man›n zor olmad›¤›n› kay-
           9 aras›nda sabit hatt› olan iflletmeler giriyor. SOHO  deden Özata, cep telefonu numaras› tafl›r gibi kolay
           ile 10 bin civar›nda iflletmeye hizmet verdiklerini ak-  bir yöntemle Turkcell Superonline’a tafl›nabilece¤ini
           taran Özata, bu y›l›n sonunda rakam› 30 binin üze-  aç›kl›yor.
           rine ç›karmay› hedeflediklerini ifade ediyor. KOB‹’le-
           rin teknoloji ve iletiflim alan›nda daha gidecek çok
           yolu oldu¤una dikkat çeken Özata, proje kapsam›n-
           da hedeflerini ve yeniliklerini flöyle özetliyor:
              “1. Tüm flirketlerin mevcut telefon çözümlerini, in-
           ternet teknolojisinin getirdi¤i f›rsatlar› sunan daha
           ekonomik ve kapsaml› çözümlerimizle de¤ifltirmek
           istiyoruz. Yeni nesil iletiflim çözümleri kullanmak,                                       Ceyhun
           KOB‹’lerin iflyap›fl fleklini de¤ifltirecek, dolay›s›yla re-                                  Özata
           kabet gücünü, verimlili¤ini, ifllerini büyütme potan-
           siyelini artt›racak. Ayr›ca sanal santral servisi (IP
           Centrex) ile flirkette bir santralle yapaca¤›n›z her ifli
           bilgisayar üzerinden yapabiliyoruz.
              2. Teknoloji dan›flmanl›¤›. Do¤ru çözümü destek-
           leyecek organizasyon da önemli. Türkiye’de 55 bayi-
           mizde 1000’in üzerinde çal›flan›m›z, teknoloji dan›fl-
           manl›¤› yap›yor. Ürünün sat›fl›ndan, kurulumuna,   Turkcell Superonline,
           kullan›m›na kadar müflterinin yan›nday›z. Ça¤r› mer-  SOHO ile teknoloji
                                                             dan›flmanl›¤›ndan, özel ça¤r›
           kezimiz içerisinde bile ayr› bir SOHO birimi kurduk.
                                                             merkezi hizmetine kadar genifl
              3. Altyap›n›n getirdi¤i avantajlar. 75 ilde 25 bin  bir hizmet yelpazesiyle
           kilometreden fazla kendi fiber optik altyap›m›zla ma-  KOB‹’lerin yan›nda yer alacak.
                                                                                      Haziran 2011 KobiEfor 65
   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70