Page 128 - KobiEfor_Mart_2011
P. 128
AJANS
‹letiflimde ilklerin öncüsü A&B ‹letiflim;
Halkla iliflkilerin
A’s›, B’si ve C’si...
Halkla iliflkiler sektöründe
ilklere imza atan yap›s›yla
A&B ‹letiflim, KOB‹’lere özel
hizmetiyle dikkat çekiyor.
Çal›flanlar›n›n ortak oldu¤u
yap›s›yla fark yaratan
Foto¤raf: Bennu Gerede
A&B ‹letiflim,
uzun vadede tüm çal›flanlar›n›n
ortak oldu¤u, bölgede,
Türkiye ve hinterland›nda
söz sahibi, de¤er üreten ve
toplum kalk›nmas›nda
katk› pay› olan iletiflim ve
e¤itim odakl› bir
kurum olmay› hedefliyor.
l Söylefli: Deniz YANIKTAfi l
T ürkiye’nin ilk halkla iliflkiler flirketi A&B Halkla si gerekti¤ini düflünüyor. KOB‹’lerin kalitesini yüksel-
‹liflkiler, bugün yoluna Sibel Asna baflkanl›¤›n-
ten bir anlay›fla ihtiyaç bulundu¤undan sözeden Asna,
da, çal›flanlar›n›n flirket hissedar› oldu¤u yeni
kalitenin tabana yay›lmas› gerekti¤i görüflünde. “Çok
oluflumuyla A&B ‹letiflim A.fi. olarak devam
ediyor. Ajans, kurumsal iletiflim, entegre pazarlama ciddi anlamda kalite, nitelik, kalite anlay›fl› ve estetik
görgü sorunumuz var. ‹nsan›m›z›n de¤erle buluflma or-
iletiflimi, kriz iletiflimi, bas›nla ilgili hizmetler, lider ko- tamlar› çok k›s›tl›” diyen Asna, Almanya ve ‹talya ör-
numland›rmas›, kurum içi iletiflim ve etkinlik yönetimi ne¤ini veriyor. Sokakta görülen estetik ve mimari kay-
hizmetleri sunuyor. g›n›n bile insan›n gözünü e¤itti¤ini aktaran Asna, Tür-
A&B ‹letiflim Ajans Baflkan› Sibel Asna, KOB‹’lerin kiye’de ise tam tersi bir süreç yafland›¤›n› gözlemliyor:
art›k kalite ve ça¤dafl standartlara ulaflmas› gerekti¤i- “Dünyan›n en çirkin kentlerini yarat›yoruz, Anadolu çir-
ni söylüyor. KOB‹’ler için iletiflimin önemini vurgulayan kin kentler mabedine dönüfltü. Kentsel dönüflüm çok
Asna, “Bizim art›k KOB‹’lerimize bu yolu açmam›z la- önemli. ‹nsan yaflam› kaliteyle, kaliteli ortamlarla, sa-
z›m” diyor. Bugüne kadar 70-80 ilde toplant›lar düzen- natla yükselir. Biz insanlara toplu konutlar yap›yoruz,
ledi¤ini anlatan Asna, üniversitelerin reel ekonomiyle o insanlar orada hangi sanat ortam›yla buluflabiliyor?
iliflkisini bulamad›¤›n› belirtiyor. Bunun baflar›ld›¤› ille- O zaman gettolar yarat›yoruz, yaflam kalitesi maddi
rin de ekonomide öne ç›kt›¤›n› kaydeden Asna, üniver- de¤erlerle, manevi de¤erlerle yükselmez. Onun içinde
sitelerin kesinlikle bölgelerine yönelik proje gelifltirme- sanat, sosyal de¤erler ve paylafl›mlar yoksa o dünya-
128 KobiEfor Mart 2011