Page 82 - KobiEfor_Haziran_2010
P. 82
AJANS
Medyadaki ifl orta¤›n›z
MED PARTNERS
Yarat›c› ve farkl› çal›flmalarla fark yaratan
Med Partners, hizmet verdi¤i markalar›
partneri olarak görüyor.
l Söylefli: Deniz YANIKTAfi l
T emelleri, deneyimli reklam-
c› Binnur Akay taraf›ndan
1990 y›l›nda at›lan Med
Partners Reklamc›l›k sek-
törde 20. y›l›n› kutluyor. Firma,
genç ve dinamik kadrosuyla mev-
cut 30 müflterisine özel tasar›m
(haute couture) hizmet veriyor.
Med Partners Ajans Baflkan›
Binnur Akay, A’dan Z’ye çözüm
ortakl›¤›yla her konuda iletiflim
kanallar›n› kullanarak, marka de-
¤eri yaratt›klar›n› söylüyor. K›sa
zamanda ilk 50 ajans aras›nda
yer almak istediklerini aç›klayan
Akay, “Müflterinin markas›n› iyi
konumland›rmas›na, itibar ve
imaj kazanmas›na çok dikkat edi-
yoruz” diyor.
Ad›n› medyadan alan Med
Partners, müflterilerini hem med-
ya hem de ifl orta¤› olarak görü-
yor. 2 y›l önce ajans›n merkezini Kendisi gibi reklam sektörüne gönül
veren k›z› Müge Akay’la birlikte çal›flan
‹stanbul Anadolu Yakas›’na tafl›- Binnur Akay, “Reklamc›l›k bir yaflam
d›klar›n› belirten Akay, “Bu tafl›n- fleklidir. Reklamc› olunmaz, do¤ulur”
ma tamamen ifle yans›d›. 2009 diyor.
ve 2010 y›llar› aras›nda yüzde lacak ortakl›¤›n baflar›l› olamaya-
30’luk bir büyüme sa¤lad›k. 2011 ca¤›n› düflündük. Aç›kças› bula-
y›l›nda ise hedefimiz yüzde 40-45 ca¤›m›z herhangi bir yabanc›
aras›nda büyümek. 15 çal›flan›m›z partnerin bize katk› sa¤layaca¤›n›
var. Orta ve üst ölçekteki firmala- düflünmüyorum. Onun için Türk
ra hizmet veriyoruz. Otomotiv sermayesiyle çal›fl›yoruz. Ajans
sektöründen de bir müflteri al- olarak yurtd›fl›na da hizmet veri-
mak istiyoruz” diye konufluyor. yoruz.”
Yabanc› ortakl›¤a Rakip firmalarla
s›cak bakm›yor çal›flm›yoruz
Med Partners, yüzde yüz Türk Müflterileriyle birlikte büyüme-
sermayeli bir flirket. Akay, yaban- yi çok sevdiklerinin alt›n› çizen
c› ortakl›k konusunda ise flu de- Akay’›n müflteri seçerken kriterle-
¤erlendirmeyi yap›yor: “Özellikle ri ise flöyle; “Müflteriyle ayn› lisa-
Avrupa’da da bulunan ajanslarla n› konuflabiliyor olmak, hedeflere
belki de bu kriz nedeniyle kuru- ayn› aç›dan bakmak, ürüne ve
82 KobiEfor Haziran 2010