Page 82 - KobiEfor_Haziran_2010
P. 82

AJANS



                                                        Medyadaki ifl orta¤›n›z
                                         MED PARTNERS






                                                 Yarat›c› ve farkl› çal›flmalarla fark yaratan
                                                  Med Partners, hizmet verdi¤i markalar›
                                                            partneri olarak görüyor.


                                                         l     Söylefli: Deniz YANIKTAfi      l


                                            T     emelleri, deneyimli reklam-
                                                  c› Binnur Akay taraf›ndan
                                                  1990 y›l›nda at›lan Med
                                                  Partners Reklamc›l›k sek-
                                            törde 20. y›l›n› kutluyor. Firma,
                                            genç ve dinamik kadrosuyla mev-
                                            cut 30 müflterisine özel tasar›m
                                            (haute couture) hizmet veriyor.
                                              Med Partners Ajans Baflkan›
                                            Binnur Akay, A’dan Z’ye çözüm
                                            ortakl›¤›yla her konuda iletiflim
                                            kanallar›n› kullanarak, marka de-
                                            ¤eri yaratt›klar›n› söylüyor. K›sa
                                            zamanda ilk 50 ajans aras›nda
                                            yer almak istediklerini aç›klayan
                                            Akay, “Müflterinin markas›n› iyi
                                            konumland›rmas›na, itibar ve
                                            imaj kazanmas›na çok dikkat edi-
                                            yoruz” diyor.
                                              Ad›n› medyadan alan Med
                                            Partners, müflterilerini hem med-
                                            ya hem de ifl orta¤› olarak görü-
                                            yor. 2 y›l önce ajans›n merkezini  Kendisi gibi reklam sektörüne gönül
                                                                            veren k›z› Müge Akay’la birlikte çal›flan
                                            ‹stanbul Anadolu Yakas›’na tafl›-  Binnur Akay, “Reklamc›l›k bir yaflam
                                            d›klar›n› belirten Akay, “Bu tafl›n-  fleklidir. Reklamc› olunmaz, do¤ulur”
                                            ma tamamen ifle yans›d›. 2009    diyor.
                                            ve 2010 y›llar› aras›nda yüzde  lacak ortakl›¤›n baflar›l› olamaya-
                                            30’luk bir büyüme sa¤lad›k. 2011  ca¤›n› düflündük. Aç›kças› bula-
                                            y›l›nda ise hedefimiz yüzde 40-45  ca¤›m›z herhangi bir yabanc›
                                            aras›nda büyümek. 15 çal›flan›m›z  partnerin bize katk› sa¤layaca¤›n›
                                            var. Orta ve üst ölçekteki firmala-  düflünmüyorum. Onun için Türk
                                            ra hizmet veriyoruz. Otomotiv   sermayesiyle çal›fl›yoruz. Ajans
                                            sektöründen de bir müflteri al-  olarak yurtd›fl›na da hizmet veri-
                                            mak istiyoruz” diye konufluyor.    yoruz.”
                                              Yabanc› ortakl›¤a               Rakip firmalarla
                                              s›cak bakm›yor                  çal›flm›yoruz
                                              Med Partners, yüzde yüz Türk    Müflterileriyle birlikte büyüme-
                                            sermayeli bir flirket. Akay, yaban-  yi çok sevdiklerinin alt›n› çizen
                                            c› ortakl›k konusunda ise flu de-  Akay’›n müflteri seçerken kriterle-
                                            ¤erlendirmeyi yap›yor: “Özellikle  ri ise flöyle; “Müflteriyle ayn› lisa-
                                            Avrupa’da da bulunan ajanslarla  n› konuflabiliyor olmak, hedeflere
                                            belki de bu kriz nedeniyle kuru-  ayn› aç›dan bakmak, ürüne ve

           82 KobiEfor Haziran 2010
   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87