Page 117 - KobiEfor_Mayıs_2010
P. 117

EMLAK & ‹NfiAAT


                                              Emlak piyasas› “ING Mortgage

                                              Barometre”den sorulacak
                                     125
                   GYO,
                        sermayesini
             Pera
             Pera GYO, sermayesini 125        ING Bank, “Dünya Mortgage Uz-
             milyon  TL’ye  ç›kart›yor        man›” kimli¤i ile yeni bir ilke im-
             milyon TL’ye ç›kart›yor
                                              za atarak ‹stanbul Bilgi Üniversite-
             Pera Gayrimenkul Yat›r›m Ortakl›-  si ve Nielsen iflbirli¤i ile emlak pi-
             ¤› A.fi. (Pera GYO) Sermaye Piya-  yasas›n›n nabz›n› tutacak olan
             sas› Kurulu baflta olmak üzere il-  “ING Mortgage Barometre”yi ha-
             gili mercilere müracaatta buluna-  yata geçirdi. ING Bank Konut Fi-
             rak sermayesini 96 milyon        nansman› Genel Müdür Yard›mc›s›
             TL’den 125 milyon TL’ye art›r›l-  Özgür Öztürk, “Dünya Mortgage
             mas›na yönelik talepte bulundu.  Uzman› kimli¤imiz ile sektörün
             Mevcut ortaklar›n art›r›lan k›sma  nabz›n› tutmak ve hep bir ad›m
             iliflkin rüçhan haklar›n›n tama-  önde olmak amac› ile Baromet-
             men k›s›tlanmas›na, art›r›lan ser-  re’yi tasarlad›k. Hey ay düzenli
             mayeyi temsil eden beheri 1 ku-  olarak gerçeklefltirdi¤imiz araflt›r-
             rufl olan 2 milyar 900 milyon     malar ile Türkiye çap›nda konut
             adet hissenin (toplam nominal    sat›n alma e¤ilimi, mevcut ve ge-
             de¤eri 29 milyon TL) nominal be-  lecekteki ekonomik koflul de¤er-
             deli üzerinden hakim hissedar    lendirmesi, gelecekte konut sat›n
             Global Yat›r›m Holding A.fi.’ne   alma e¤ilimi ve konut kredisi kul-
             tahsisli olarak sat›lmas›na yöne-  lan›m e¤ilimi gibi verilere ulafl›yoruz. Sahaya inerek tüketicileri dinli-
             lik karar Pera GYO Yönetim Kuru-  yor ve sat›n alma tercihlerini etkileyen dinamikleri ö¤renmifl oluyoruz.
             lu taraf›ndan oybirli¤i ile veril-  Bu sayede tüketicilerin as›l ihtiyaçlar›na uygun ürün ve hizmetleri su-
             miflti.                           narak, onlar›n gücüne güç katmay› hedefliyoruz” diye konufltu.
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122