Page 72 - KobiEfor_Subat_2010
P. 72

AJANS



                                                                                 MediaCom Türkiye
                                                                                CEO’su Bülent Yar,
                                                                                    ajans›n 2010’da
                                                                                      agresifleflerek,

                                                                                               pazar›n
                                                                                        büyümesinin
                                                                                üstünde büyüyerek
                                                                                       yoluna devam
                                                                                            edece¤ini
                                                                                          kaydediyor.









                               MediaCom, yeni müflterilerle 2010’da;
                   AGRES‹F BÜYÜYECEK






                                           l   Söylefli: Deniz YANIKTAfi   l

          M         edya planlama ve sat›nalma alan›nda Tür-  organizasyonunu yeniden organize edece¤im. Çok
                                                              Yar, flunlar› aktar›yor: “‹nsan kayna¤› ve flirketin
                    kiye’nin ilk ajanslar›ndan biri olan ve bir-
                                                            daha agresif, d›fla dönük bir MediaCom görecek pa-
                    çok ulusal ve uluslararas› markaya hizmet
                    veren MediaCom Türkiye ofisi, faaliyetleri-
                                                            döndürmekle ilgili ciddi bir network deste¤i talebi-
           ne 1995 y›l›ndan bu yana MediaCom networkünün    zar. Yurtd›fl› know-how avantaj›m›z› da lehimize
           h›zl› ve büyüyen bir parças› olarak devam ediyor.  miz olacak ve buna da cevap bulaca¤›m›z› düflünü-
              90 ülkede 110 ofisiyle hizmet veren network, ay-  yorum 2010’da pazardaki büyümenin de çok üstün-
           n› zamanda WPP organizasyonunun bünyesinde yer   de bir büyüme gösterece¤imizi ve yeni müflteri ka-
           al›yor. Dünyan›n en büyük stratejik medya planlama  zan›mlar› olaca¤›n› düflünüyoruz.”
           ve sat›nalma flirketlerinden biri olan MediaCom, 13  Türkiye’nin ba¤l› bulundu¤u EMEA Bölgesi’nde
           milyar dolar›n üzerindeki küresel cirosuyla dünyan›n  yeni Avrupa diye tabir edilen Rusya, Türkiye, Polon-
           en büyük reklamveren  firmalar›na medya çözümle-  ya gibi ülkelerin oldu¤u asl›nda yeni bir co¤rafyay›
           ri sunuyor.                                      tan›mlad›¤›n› anlatan Yar, “Bat› Avrupa art›k doyma
              1986’da Avrupa’da kurulan MediaCom, WPP Hol-  noktas›nda. Potansiyel nerede diye bakt›klar›nda
           ding bünyesindeki flirketler aras›nda yer al›yor. Dün-  yeni Avrupa denilen noktaya bak›l›yor. Dolay›s›yla
           yadaki her 3 reklamdan birini temsil eden WPP Hol-  ba¤l› bulundu¤umuz bölgede önem s›ras› aç›s›ndan
           ding’in iletiflim alan›nda hizmet veren flirketlerinin  bak›ld›¤›nda biz en önemli 3 pazardan biriyiz, di¤er-
           yönetimi için kurulan dünyan›n en büyük tam hiz-  leri Rusya ve Polonya”  diyor.
           met medya yat›r›m yönetimi operasyonlar›ndan olan
           GroupM bünyesinde ise Mindshare, Mediaedge:cia,    2010’dan umutlu
           MediaCom ve MAXUS yer al›yor.                      Bülent Yar, MediaCom’un,  Vodafone, Proc-
              Mediacom Türkiye CEO’su Bülent Yar, Media-    ter&Gamble, Akbank ve Avivasa, Aksigorta, Ake-
           Com’un WPP’nin çok önemli ajanslar›ndan biri oldu-  meklilik gibi tüm finansal markalar›, Do¤ufl Otomo-
           ¤unu vurguluyor. MediaCom networkünün önemli     tiv ve tüm markalar›, Shell, THY, A¤ao¤lu, Marschall
           aflamalar kaydetti¤ini ve bunun Türkiye’ye yans›ma-  gibi ulusal ve uluslararas› 100’ün üzerinde markaya
           lar› olaca¤›n› beklediklerini belirten Yar, 2010 hedef-  hizmet verdi¤ini aktar›yor.
           lerinin en üstüne ellerindeki önemli know-howu Tür-  Medya sektörünün makro ekonomik iliflkilerden
           kiye’ye penetre edilmesini koydu¤unu aç›kl›yor.   son derece çabuk etkilenen bir pazar oldu¤una dik-

           72 KobiEfor fiubat 2010
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77