Page 145 - KobiEfor_Ekim_2010
P. 145

SEKTÖR/B‹L‹fi‹M




                                                                 LABR‹S KOB‹’Y‹ ANLIYOR

                                                                Labris Teknoloji ‹fl Gelifltirme Mü-
                                                              dürü Sinem Tan, kurumsal a¤ geçidi
                                                              yaz›l›m ve donan›mlar› ile global li-
                                                              derli¤i amaç edinmifl bir Türk tekno-
                                                              loji araflt›rma flirketi olduklar›n› belir-
                                                              terek, “Labris markal› yaz›l›m ve do-
                                                              nan›m ürünleri Güvenlik Duvar›, VPN,
                                                              SSL VPN, Webfiltre, Antivirüs, Antis-
                                                              pam, Sald›r› Önleme, Zero Hour, Wa-
                                                              uth, Kanuni Loglama ifllevlerine sa-
                                                              hiptir. Ürünler, üstün teknolojileri ve
                                                              geliflmifl tarama motorlar› sayesinde
              IAS’den kiral›k ERP modeli                      10 kullan›c›dan milyon kullan›c›ya
              Toplam 20 ülkede ve 11 dilde kullan›lan CANIAS  hizmet verebilecek bir ürün ailesi
           ERP ve CANIAS KOB‹ ERP, farkl› ölçekteki tüm ifllet-  oluflturmaktad›r” diye konufluyor.
           melerin ihtiyaçlar›na minimum maliyetle cevap vere-  Labris ürünleri, aktif olarak pazara sunuldu¤u
           bilecek “ERP Kiralam” modelini kullan›ma sunuyor.  2005 y›l›ndan bu yana kamu, özel ve askeri alan-
           ‹flletmeler; kulland›klar› kadar›n› ödemelerine imkan  da 7 ülkede, binin üzerinde kurumsal referans ta-
           sa¤layan bu sistem sayesinde, herhangi bir yat›r›m  raf›ndan tercih edilmifl. Labris Teknoloji, ürünle-
           maliyetine katlanmadan ERP sahibi olabilecek.      rini halen 3 ülkede aktif olarak pazarlarken, Lab-
              ERP yaz›l›m›n› kiralaman›n yan› s›ra bu model sa-  ris Müflteri Destek Merkezi ile de müflterilerine en
           yesinde müflteriler arzu ederlerse, yaz›l›mla birlikte  iyi sat›fl sonras› hizmeti vermeyi amaçl›yor.
           donan›m› kiralamak ya da donan›m› proje  teslimine   Ortak Kriterler (CC) EAL4+ seviyesinde sertifi-
           kadar kiralayarak teslimattan sonra sadece yaz›l›m›  kaland›r›lm›fl dünyan›n 12’inci, Türkiye’nin ise tek
           kiralamaya devam etmek gibi farkl› seçeneklerden   a¤ geçidi markas› olarak Labris, gelecek her tür-
           de faydalanabilecekler.                            lü sanal tehdide karfl›, müflterilerine en uygun
              IAS Bilgi ‹fllem Dan›flmanl›k Sanayi Sat›fl Pazarla-  maliyetle en üst düzey güvenli¤i sunuyor.
           ma Müdürü Erhan Sunguro¤lu, CANIAS ERP ve CANI-      Tan, flunlar› kaydediyor: “Öncelikle kurumlar
           AS KOB‹ ERP’in, yo¤un rekabetin karl›l›¤› düflürdü¤ü  bizim güvenlik ürünlerimizi tercih ettiklerinde sa-
           ve kurumlar›n kaynaklar›n› çok s›k› kontrol alt›nda  dece ihtiyaçlar› olan yaz›l›m ve donan›m› en dü-
           tutmalar›n›n kaç›n›lmaz oldu¤u bu dönemde firmala-  flük maliyetle al›rken Common Criteria EAL4+ ser-
           ra, kiralanabilirli¤i sayesinde düflük maliyetli çözüm-  tifikas›na da sahip global arenada rekabet eden
           ler sundu¤unu aktar›yor. Kiralama modeli, yüksek   kaliteli, yüksek güvenlik sa¤layan bir a¤ güvenlik
           yat›r›m ve iflletme maliyetleri sebebiyle, ERP sistemi-  ürüne de sahip oluyorlar. Yerli bir teknoloji üre-
           ni edinemeyen iflletmeler için mükemmel bir f›rsat  ticisi olmam›z, müflteriye yak›n olmam›z› ve yerel
           olarak göze çarp›yor.                              dinamikleri bilmemizi sa¤layarak, KOB‹’lere yö-
                                                              nelik, maliyeti uygun cihazlar gelifltirebilmemizi
              Vodafone, KOB‹’lerin ifl yap›fl                   sa¤l›yor. Ürünlerimiz tamamen “yüksek güvenlik,
              tarzlar›n› kolaylaflt›r›yor                      düflük maliyet” politikas› temelinde üretilmekte-
                                                              dir. Di¤er a¤ güvenli¤i markalar›ndan farkl› ola-
              Vodafone Türkiye Kurumsal ve Mobil Pazarlama    rak, müflteriye ihtiyac› kadar özellik sa¤lamakta
           Bölüm Baflkan› Kurtulufl Al›ç, KOB‹’lerin rekabet edi-  ve bu nedenle maliyet düflmektedir.”
           lebilir ve sürdürülebilir h›zda büyüme göstererek
           hak ettikleri pozisyona ulaflmalar› için “sürdürülebi-
           lir büyüme”, “yenilikçilik” ve “verimlilik” konular›n›n  lat›yor. Al›ç, “Vodafone olarak KOB‹’lerin iletiflim ih-
           önemli oldu¤unu söylüyor. Al›ç, mobil iletiflim sek-  tiyaçlar›n› çok iyi anl›yoruz ve yenilikçi ürünlerle tek-
           törünün bu aç›dan kilit bir role sahip oldu¤unu an-  nolojiyi, kendi ifl süreçlerinde en etkin flekilde kul-
                                                            lanmalar›n› sa¤lamak istiyoruz” diyor.
                                                              Vodafone ‹fl Orta¤›m ile her ölçekteki kurumun ifl
                                                            yap›fl tarzlar›n› kolaylaflt›rarak iletiflim maliyetlerini
                                                            kontrol alt›nda tutuklar›n› paylaflan Al›ç, “Kurumlar›n
                                                            ihtiyaçlar›na cevap veren ve de¤er yaratan bu yeni
                                                            programda, çok avantajl› tarifeler, yurtiçi fiyatlar›yla
                                                            uluslararas› görüflmeler yapma imkan›, bütün veri ve
                                                            ses iletiflimini tek elden sa¤layan çözümler, avantaj-
                                                            l› cihaz kampanyalar› ve kurumsal müflterilere özel
                                                            müflteri dan›flman› yer al›yor” diye konufluyor.

            146 KobiEfor Ekim 2010
   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150