5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız 5 yılda 5 milyon müşteriye ulaşacağız

Uygulamayla müşteriler, şubeye gitmeye gerek kalmadan ithalat akreditifi başvurularını artık internet şube üzerinden yapabiliyor, listeleme ve ödeme akışı başlatma işlemlerini de dijital ortamda gerçekleştirebiliyor. Kuveyt Türk Kurumsal ve Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ruşen Ahmet Albayrak, Kuveyt Türk olarak, uçtan uca dijitalleşme misyonları doğrultusunda dış ticaret müşterilerinin finansal işlemlerini hızlı, güvenli ve kolay yönetebilmeleri için dijital çözümler geliştirmeye devam ettiklerini ifade etti: “İthalat akreditifi başvuru işlemlerinin internet şube üzerinden yapılabilmesi, müşterilerimize zaman kazandırırken iş süreçlerini daha verimli hale getiriyor. Türkiye’de ilk kez uygulamaya alınan bu yenilikle, dış ticaret işlemlerinde dijitalleşme sürecine öncülük ediyoruz.”