Page 73 - KobiEfor Eylül 2024
P. 73
AJANS
Türkiye’nin lider iletişimine odaklanan ilk PR ajansı;
YOU Thought Leadership kuruldu
Türkiye’nin lider iletişimine odaklanan üst düzey yöneticiler, kurucular ve
ilk PR ajansı YOU Thought Leadership, yönetim kurulu üyeleri gibi iş dünyası
faaliyetlerine başladı. omg! iletişim’in liderlerini iş dünyası etkileyicilerine
kurum içi girişimi olarak hayata geçen dönüştürmeyi hedefleyerek düşünce
YOU Thought Leadership, CEO’lar, lideri olmalarını destekleyecek.
ürkiye’nin lider iletişi- etkileyicilere dönüştüreceğiz.
mine odaklanan ilk PR Sadece düşünce liderliği ala-
T ajansı YOU Thought Le- nında nişleşmiş ajans yapısıyla,
adership, faaliyetlerine başladı. ses getirecek projelere imza
omg! iletişim’in kurum içi giri- atacağımıza şüphem yok.”
şimi olarak hayata geçen Ajans, “CEO’lar şirket piyasa de-
CEO’lar, üst düzey yöneticiler, ğerinin %44’ünden doğrudan
kurucular ve yönetim kurulu sorumlu”: YOU Thought Lea-
üyeleri gibi iş dünyası liderle- Elmas dership Kurucu Ortağı Mustafa
Nida
rini iş dünyası etkileyicilerine Baykal Mustafa Boran, “İş dünyasındaki karar
dönüştürme hedefiyle düşünce Alkan Boran vericilerin %80’inden fazlası,
lideri olmalarını destekleyecek. düşünce liderliğinin bir şirkete
Cesur liderlerin sesini yükseltmeye adanmış bir iletişim duydukları güveni artırdığını söylerken, bir CEO’nun iti-
ajansı sloganıyla yola çıkan YOU, PR sektörünün dene- barının ise şirketin piyasa değerinin %44’ünden doğru-
yimli isimleri Elmas Nida Baykal Alkan ve Mustafa Boran dan sorumlu olduğu görülüyor. Yalnızca lider iletişimine
tarafından kuruldu. odaklanan bir PR ajansı kurma fikri de buradan ortaya
Düşünce liderleri için 12 hizmet başlığı sunulacak: çıktı” diyor. Yöneticilerin, konumları gereği şirketin yüzü
Düşünce liderinin, belirli bir alanda uzmanlaşmış ve o olarak görüldüğünü ancak birçok kritik işle ilgilenirken
sektördeki diğer kişilerin otorite olarak başvurduğu kişi düşünce liderliği içeriği üretmeye ve kendilerini sektör-
olduğunu belirten YOU Thought Le- lerinde ön plana çıkarmaya yeterince zaman ayırama-
adership Kurucu Ortağı Elmas Nida dıklarını aktaran Boran, bu noktada devreye girerek PR
Baykal Alkan, “İş dünyası liderlerini, iş faaliyetlerinde halihazırda kullandıkları yöntemlerle iş
dünyasını etkileyen düşünce liderleri- dünyası liderlerini iş dünyası etkileyicilerine dönüştür-
ne dönüştürmeyi hedefleyen YOU Thought Leadership, meyi hedeflediklerini anlatıyor: “Çünkü müşterilerden
medya ilişkileri, gölge yazarlık, lider koçluğu, LinkedIn yatırımcılara, rakiplerden gazetecilere kadar herkes bir
yönetimi, arama motoru görünürlüğü, online reklam yö- markanın arkasında kimin olduğunu ve sektör trendleri
netimi, kişisel web sitesi, medya eğitimi, stil danışman- ya da şirketin gidişatı hakkındaki görüşlerinin neler ol-
lığı, fotoğraf & video prodüksiyon, podcast yayıncılığı ve duğunu bilmek istiyor. Liderlerin itibarını artırırken ileti-
konuşmacı konumlandırması gibi hizmetleri bünyesinde şim hatalarından kaynaklanacak olası krizlerin de önüne
barındırıyor” diyor. geçmeyi hedefliyoruz.
“Ekip arkadaşlarımızın hayallerine eşlik etmek çok Bir şirketin CEO’sunun sektöründe önemli bir organi-
değerli”: omg! iletişim olarak kuruldukları ilk günden zasyonda konuşmacı olarak konumlandığını, CFO’sunun
beri yaratıcılığı desteklediklerini, katılımcılığa ve kapsa- bir ekonomi kanalında para politikası hakkında yo-
yıcılığa önem verdiklerini vurgulayan Alkan, şunları söy- rumlar yaptığını, CMO’sunun bir pazarlama yayınında
lüyor: “İçinde girişimcilik ruhu taşıyan ekip arkadaşla- sektör trendleri hakkındaki görüşlerini paylaştığını,
rının hayallerine eşlik etmek, onlara yeni bir yol açmak, CTO’sunun yeni teknolojiler hakkında YouTube yayını-
aynı zamanda kendi işimizin geleceği için de çok değerli. na katıldığını ve CHRO’sunun ses getirecek yan haklar
7 yıldır birlikte keyifle çalıştığımız ekip arkadaşımız Mus- hakkında bir Linkedin gönderisinin yüzlerce kullanı-
tafa Boran’ın ajansımıza ve sektörümüze değer kataca- cı tarafından beğenildiğini düşünün. YOU, liderlerin
ğına inandığımız iş fikriyle bir dönüşüm yaratacağımızı daha görünür olmasını sağlayarak şirketlerinin itiba-
düşünüyorum. Lider iletişiminin giderek değer kazan- rını artırmasını mümkün kılacak. Ancak asıl hedefi-
dığı günümüzde, iletişim alanında bugüne kadar kazan- miz; CEO’lar başta olmak üzere üst düzey tüm lider-
dığımız deneyimi YOU Thought Leadership ile başka bir lerin görünür olmalarından önce kendi sektörlerinde
noktaya taşıyarak yöneticileri sektörlerine ilham veren düşünce lideri olarak konumlanmaları olacak.”
(\OÖO KobiEfor 73