Page 124 - KobiEfor Ekim 2023 Sayı 289
P. 124

SİGORTA


                        Sigortambir’den ‘Fijital’ hizmet




               Herkesin sigorta konusunda bilinçlenmesi adına; Bilinçli Sigortalı Hareketi’ni
                       başlattıklarını söyleyen Sigortambir Genel Müdürü Kürşat Köz;
             “Hedefimiz, pazardaki payımızı genişletmek ve sektördeki ilklerin şirketi olmak”
             diyor. 30’u aşkın sigorta şirketi ile anlaşmalı olarak çalıştıklarını ifade eden Köz;
                 fiziksel ve dijital olmak üzere ‘Fijital’ bir hizmet verdiklerinin altını çiziyor.

                 em dijital hem de fiziksel yapılarla
                 hizmet veren Sigortambir; online da-
          H nışmanlık verdiği gibi fiziksel olarak
           da müşterilerine hizmet verdiği noktaları bu-
           lunuyor.  Sigortambir Genel Müdürü Kürşat
           Köz; “Fijital yani fiziksel ve dijital bir yapıyla
           bu deneyimi eşsiz kılıyoruz” diyor.

             Müşteri analizi ile ihtiyaca
             uygun ürün
             Doğru stratejiyle hızlı büyüyen bir girişim
           olduklarını söyleyen Köz; “Müşterinin ‘Si-
           gortambir’ ismindeki gibi bütün sigortala-
           rı bir yerde, Sigortambir’de bulabileceği bir                                           Kürşat
           platformuz. Üstelik yalnızca poliçe işlemini                                              Köz
           gerçekleştirmekle bitmiyor süreç. Poliçe
           süresi ve hatta sonrasında müşteriye, aklına takılan   30’u aşkın sigorta şirketi ile anlaşmalı olarak çalıştık-
           sorularla ilgili ulaşabileceği bir uzman desteği sağlı-  larını ifade eden Köz; kişinin hangi sigorta ürününe ih-
           yoruz. ‘Sigortasızları kazanacağız’ diyerek çıktığımız   tiyacı olursa olsun, Sigortambir’e ulaştığı takdirde ona
           bu yolda kişiselleştirilmiş iletişim çalışmalarımızı hız-  en uygun olan teklifi karşılaştırmalı seçenekler üzerin-
           landırıyoruz. Müşterilerin ihtiyaçlarına uygun ürünleri   den sunduklarını kaydediyor. Bunun müşteri tarafında
           sunabilmek için; değer, davranış ve ihtiyaç segmen-  büyük bir avantaj olduğunun altını çizen Köz; akla takı-
           tasyonları yapıyoruz. Müşteriyi analiz edip, ihtiyaca   lan sorularla ilgili bir uzman desteği sağladıklarının
           uygun olan ürün ile buluşmasını sağlıyoruz” açıkla-  altını çiziyor: “Bu, tam da bilinçli sigortalılık dediğimiz
           masını yapıyor.                                 noktada müşterinin ihtiyaç duyduğu bir uygulama. Kişi
                                                           bazında da yaşam boyu sigortalılık oranını yükseltmek
             360 derece analiz                             gibi bir hedefi gerçekleştirmek istiyoruz diyebiliriz.”
             Büyük veri, yapay zeka, blockchain ve diğer tek-  Beklentiler doğrultusunda tamamlayıcı ürünler sun-
           nolojileri kullanarak sigorta süreçlerinin daha etkili,   duklarını da vurgulayan Köz şu bilgileri aktarıyor: “Ko-
           verimli ve müşteri odaklı hale geldiğini belirten Köz,   nutu olan bir kişinin tek ihtiyacı DASK değildir, Konut
           şirket içi dijitalleşme konusunda şu bilgileri veriyor:   Sigortası ile finansal güvencesinin tamamlanması ge-
           “Sigortambir de bu noktada sigortasızları kazanmak   rekir. Ancak kimse bunun bir ihtiyaç olduğunun farkında
           için  dijitalleşti.  Müşteriyi  gerçekten  tanımak,  takip   bile değil. Kişilere öncelikle bunun esasında bir ihtiyaç
           etmek ve olası ihtiyaçlarını öngörebilmek için şirket   olduğunu anlatmak gerekir. İşte biz bu bilinçlendirme
           içi teknoloji ekibimize ait veri ambarı uygulamamız   kapsamında gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmaları-
           DNA’yı kullanıyoruz. Sigortalımızın tüm bilgilerini gün-  mız ile de müşteri nezdinde bir adım öne çıkıyoruz.”
           celleyebildiğimiz çok kanallı bir sistem olarak düşü-  2024 yılı için öncelikli hedeflerinin geniş kitlelere
           nebilirsiniz. Hem sigortalımızın ihtiyaçlarına nokta   ulaşmak olduğunun altını çizen Köz; “Herkesin sigorta
           atışı çözümler önerebilmek hem de pazarlama faali-  konusunda bilinçlenmesi adına bir hareket başlattık;
           yetlerimizin verimliliğini yükseltebilmek adına Müş-  ‘Bilinçli Sigortalı Hareketi.’ Sigortasızları kazanacağız.
           teri Odaklı Dönüşüm projemiz kapsamında inhouse   Türkiye’de herkes bilinçli birer sigortalı olana dek ça-
           olarak üretimini gerçekleştirdiğimiz, müşterinin 360   lışmaya devam edeceğiz. Sigortambir, genç ve dinamik
           derece analizini sağladığımız farklı modülleri kulla-  bir şirket. Pazar içerisinde de bu dinamizmimizi ola-
           nıyoruz ve sürekli olarak beklentilerimiz doğrultu-  bildiğince göstererek özellikle genç ve orta yaş hedef
           sunda güncellemelerini gerçekleştiriyoruz.”     kitleye doğrudan ulaşmak istiyoruz” diye konuşuyor.

           122 KobiEfor Ekim 2023
   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129