Page 117 - KobiEfor Şubat 2022
P. 117
6à*257$
Generali Sigorta,
GLMLWDO GHæLåLP YH G|QåPH KD]×U
Hem dijitalleşmenin etkileri hem de Sylvain Ducros, 2022’de de acentelerin
dijital dönüşüm alanında müşterilerin müşteri ihtiyaçlarını anlamada ve onlara
beklentilerini karşılayabilme konusunda beklenen fiyat aralığında en uygun
hazırlıklı olduklarını söyleyen Generali ürünü önermede kritik bir role sahip
Sigorta Genel Müdürü ve CEO’su olacaklarını belirtti.
eğişen koşullara hızlı adapte
olma, doğru aksiyonlar ile
Dcevap verebilme yeteneği
sayesinde sigorta sektörü oyun-
cuları olarak başarılı bir yılı geride
bıraktıklarını ifade eden Generali
Sigorta Genel Müdürü ve CEO’su
Sylvain Ducros, 2022 ve sonrasında
da müşteri beklentilerinin dönüşü-
münün devam edeceğini kaydetti.
“Bu nedenle danışmanlık rolle-
rini yerine getirmelerini sağlamak
ve güçlendirmek amacıyla acente Sylvain
ağımızı geliştirmeyi ve destekle- Ducros
meyi sürdüreceğiz” diyen Ducros,
“Günümüzde müşteriler -ekonomik koşullar ve sigor- ‘Benim Kaskom’ hizmetinin ardından, acentelerimizin
tacılık bilgileri göz önüne alındığında- kendilerini ve iş yapış biçimlerini değiştirecek ve dağıtım kanalları-
varlıklarını korumak için en iyi tavsiyeyi sunan şirket- nın dijitalleştirilmesi ekseninde hazırladığımız dijital
lere ihtiyaç duyuyorlar. Generali Sigorta olarak hem di- platform GATE’i hayata geçirdik. Ayrıca kullanıcı dostu
jitalleşmenin etkileri hem de dijital dönüşüm alanında olarak dizayn edilen, tek bir ekran üzerinden çapraz
müşterilerin beklentilerini karşılayabilme konusunda satış yapma ve tek bir tuşla teklif detaylarını paylaşma
hazırlıklıyız. Tüm eğitim süreçlerimizi dijital ortama imkanı sunan, hızlı, kolaylaştırılmış, pratik yapısıyla
uyumlu hale getirerek acentelerimize geleceğin acen- dikkat çeken direkt satış platformumuzu süreçlerimize
tesi olabilme yolunda tüm olanaklarımız ile geniş bir entegre ettik” açıklamasını yaptı.
yelpazede destek vermeye devam edeceğiz” diye ko- Pandemi dönemi çalışmalarını da anlatan Duc-
nuştu. Generali Sigorta, acentelerini, mevcut müşteri- ros, “Yalnızca Pandemi sürecinin getirdiği ve geti-
lerine ve potansiyel müşterilerine dijital içerik sağlaya- receği müşteri beklentilerini değil, yeni jenerasyon-
bilmeleri için dijitalleşme eğitimleriyle destekleyecek. ların önümüzdeki 15 yıllık davranış ve taleplerine
Sürdürülebilirlik çalışmalarına da değinen Duc- yönelik olarak pazarlama, ürün ve yönetim planımı-
ros, “Şirketimizin ana hedef alanlarından biri ‘Yaşam zı yapmış durumdayız” bilgisini verdi.
Boyu Ortaklık’. Generali, 2024 itibarıyla çevresel ve KOBİ’lere yönelik çalışmalarından da bahseden
sosyal kriterlerinin genel müşteri portföyünün doğ- Ducros sözlerine şöyle devam etti: “KOBİ ve esnaf-
rudan yatırımlarına entegrasyonunu tamamlayacak lar için ‘Ekmek Teknem’ ürünümüz mevcut. Bu ürü-
olmasının yanı sıra kurumsal yatırım portföyünün nümüz modüler bir ürün ve Türkiye’de sigorta sek-
karbon ayak izini yüzde 25 azaltacak. Ayrıca sürdü- töründe ilk olma özelliği taşıyor. ‘Ekmek Teknem
rülebilir ürünlerin Brüt Prim Getirisi’ni yüzde 5-7 Sigortası’ ile KOBİ ve esnafların müşteriler, çalışan-
(CAGR- yıllık bileşik büyüme oranı) büyütecek” dedi. lar, makineler, elektronik cihazlar ve hatta işletme
kârlarına dair endişelerini ortadan kaldırıyoruz. Her
“KOBİ’lere özel ürünleri hayat geçirdik” KOBİ’nin ve esnafın ihtiyaç duyduğu esneklik esasına
Generali Sigorta’nın, son 4 yıldır büyük bir değişim göre tasarlanan ‘Ekmek Teknem’; KOBİ’lerin ve es-
ve yenilenme içerisinde olduğunu belirten Ducros, nafın kendi teminat paketlerini oluşturmasına olanak
“Başta kasko ve KOBİ olmak üzere birçok ürünü şe- tanırken ihtiyaç dâhilinde olmayan teminatlara eks-
killendirip satın alabileceğiniz yeni bir sistem kurduk. tra prim ödeme zorunluluğuna da son veriyor.”
ìXEDW KobiEfor 117