Page 117 - KobiEfor Şubat 2022
P. 117

6à*257$



                                      Generali Sigorta,


                   GLMLWDO GHæLåLP YH G|QåPH KD]×U



         Hem dijitalleşmenin etkileri hem de              Sylvain Ducros, 2022’de de acentelerin
         dijital dönüşüm alanında müşterilerin            müşteri ihtiyaçlarını anlamada ve onlara
         beklentilerini karşılayabilme konusunda          beklenen fiyat aralığında en uygun
         hazırlıklı olduklarını söyleyen Generali         ürünü önermede kritik bir role sahip
         Sigorta Genel Müdürü ve CEO’su                   olacaklarını belirtti.

               eğişen koşullara hızlı adapte
               olma, doğru aksiyonlar ile
         Dcevap verebilme yeteneği
         sayesinde sigorta sektörü oyun-
         cuları olarak başarılı bir yılı geride
         bıraktıklarını ifade eden Generali
         Sigorta Genel Müdürü ve CEO’su
         Sylvain Ducros, 2022 ve sonrasında
         da müşteri beklentilerinin dönüşü-
         münün devam edeceğini kaydetti.
             “Bu nedenle danışmanlık rolle-
         rini yerine getirmelerini sağlamak
         ve güçlendirmek amacıyla acente                                                         Sylvain
         ağımızı geliştirmeyi ve destekle-                                                       Ducros
         meyi sürdüreceğiz” diyen Ducros,
         “Günümüzde müşteriler -ekonomik koşullar ve sigor-  ‘Benim Kaskom’ hizmetinin ardından, acentelerimizin
         tacılık bilgileri göz önüne alındığında- kendilerini ve   iş yapış biçimlerini değiştirecek ve dağıtım kanalları-
         varlıklarını korumak için en iyi tavsiyeyi sunan şirket-  nın dijitalleştirilmesi ekseninde hazırladığımız dijital
         lere ihtiyaç duyuyorlar. Generali Sigorta olarak hem di-  platform GATE’i hayata geçirdik. Ayrıca kullanıcı dostu
         jitalleşmenin etkileri hem de dijital dönüşüm alanında   olarak dizayn edilen, tek bir ekran üzerinden çapraz
         müşterilerin beklentilerini karşılayabilme konusunda   satış yapma ve tek bir tuşla teklif detaylarını paylaşma
         hazırlıklıyız. Tüm eğitim süreçlerimizi dijital ortama   imkanı sunan, hızlı, kolaylaştırılmış, pratik yapısıyla
         uyumlu hale getirerek acentelerimize geleceğin acen-  dikkat çeken direkt satış platformumuzu süreçlerimize
         tesi olabilme yolunda tüm olanaklarımız ile geniş bir   entegre ettik” açıklamasını yaptı.
         yelpazede destek vermeye devam edeceğiz” diye ko-  Pandemi dönemi çalışmalarını da anlatan Duc-
         nuştu. Generali Sigorta, acentelerini, mevcut müşteri-  ros, “Yalnızca Pandemi sürecinin getirdiği ve geti-
         lerine ve potansiyel müşterilerine dijital içerik sağlaya-  receği müşteri beklentilerini değil, yeni jenerasyon-
         bilmeleri için dijitalleşme eğitimleriyle destekleyecek.   ların önümüzdeki 15 yıllık davranış ve taleplerine
            Sürdürülebilirlik çalışmalarına da değinen Duc-  yönelik olarak pazarlama, ürün ve yönetim planımı-
         ros, “Şirketimizin ana hedef alanlarından biri ‘Yaşam   zı yapmış durumdayız” bilgisini verdi.
         Boyu Ortaklık’. Generali, 2024 itibarıyla çevresel ve   KOBİ’lere yönelik çalışmalarından da bahseden
         sosyal kriterlerinin genel müşteri portföyünün doğ-  Ducros sözlerine şöyle devam etti: “KOBİ ve esnaf-
         rudan yatırımlarına entegrasyonunu tamamlayacak   lar için ‘Ekmek Teknem’ ürünümüz mevcut. Bu ürü-
         olmasının yanı sıra kurumsal yatırım portföyünün   nümüz modüler bir ürün ve Türkiye’de sigorta sek-
         karbon ayak izini yüzde 25 azaltacak. Ayrıca sürdü-  töründe ilk olma özelliği taşıyor.  ‘Ekmek Teknem
         rülebilir ürünlerin Brüt Prim Getirisi’ni yüzde 5-7   Sigortası’ ile KOBİ ve esnafların müşteriler, çalışan-
         (CAGR- yıllık bileşik büyüme oranı) büyütecek” dedi.   lar, makineler, elektronik cihazlar ve hatta işletme
                                                          kârlarına dair endişelerini ortadan kaldırıyoruz. Her
            “KOBİ’lere özel ürünleri hayat geçirdik”      KOBİ’nin ve esnafın ihtiyaç duyduğu esneklik esasına
            Generali Sigorta’nın, son 4 yıldır büyük bir değişim   göre tasarlanan ‘Ekmek Teknem’; KOBİ’lerin ve es-
         ve yenilenme içerisinde olduğunu belirten Ducros,   nafın kendi teminat paketlerini oluşturmasına olanak
         “Başta kasko ve KOBİ olmak üzere birçok ürünü şe-  tanırken ihtiyaç dâhilinde olmayan teminatlara eks-
         killendirip satın alabileceğiniz yeni bir sistem kurduk.   tra prim ödeme zorunluluğuna da son veriyor.”
                                                                                    ìXEDW      KobiEfor 117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122