Page 110 - KobiEfor-Mart-2021
P. 110

*,'$ 785à=0



             “Şalgam Kırmızı Çizgimiz”
                                                               Accor’dan finansal ortağı
                                     “Şalgam Kırmızı Çiz-      Visa ile avantajlar
                                   gimiz” dediği yeni reklam
                                   filmini yayınlayan Doğa-     Dünyanın öncü otel grup-
                                   nay, kampanyayla şalgamı   larından Accor Otel Grubu,
                                   bugüne kadar hiç tatma-   Türkiye’deki tüm destinas-
                                   mış ya da bir sofra içeceği   yonlarında  dijital ödemelerde
                                   olarak konumlandırma-     Visa ile olan ortaklığı doğrul-
                                   mış tüketicilerle şalgamı   tusunda 2021’de de avantajlı
                                   tanıştırmayı hedefliyor.   kampanyalar sunuyor. Accor Grubu sadakat prog-
             Türk yemek kültüründe önemli yere sahip şalga-  ramı ALL-Accor Live Limitless, üyelerine yüzde 33
           mı, ‘sofraların kırmızı çizgisi’ olarak konumlandıran   indirimli rezervasyon olanakları ve 3 kat ödül puanı
           marka, manifestosunu ünlü şef Mehmet Yalçınkaya   sağlıyor. Kampanya 2022’ye kadar devam edecek.
           ile birlikte anlatıyor. Filmde Mehmet Şef’in lezzetine   Accor Otel Grubu, hayata geçirilen ALLSAFE
           güvendiği ve ‘kırmızı çizgimdir’ dediği Doğanay Şal-  küresel hijyen ve güvenlik standartları uygula-
           gam Suyu, tavuktan hamburgere et yemeklerinden    malarıyla pandemi sürecinin başından itibaren
           balığa birçok yemekle bir arada görülüyor.        konuklarının sağlık ve güvenliğine öncelik veriyor.

             DİMES’ten Milkshake                               Yazın trendi deniz uçağı olacak

                                 DİMES Milkshake beklenti-     Lujo Hotel Bodrum’un yeni deniz uçağı ile de-
                               nin 3 kat üzerinde satışla pa-  nizleri uçarak keşfedin.
                               zar liderliğine yerleşti. Sosyal   Lujo Hotel Bodrum yeni sezonda hizmetleri ara-
                               medyada ortamı salladı, pa-   sına eklediği deniz uçağı
                               zarda dengeleri değiştirdi.   ile misafirlerine keyifli
                                 Türkiye’nin yerli sermayeli   deneyimler sunmaya ha-
                               ilk meyve suyu ve önde gelen   zırlanıyor. Yerli ve yaban-
                               içecek markası DİMES’in,      cı misafirlerin oldukça
                               ortamı sallayan bir lansman   ilgisini çekecek kültür
           kampanyasıyla tüketicisine sunduğu Milkshake,     turu rotaları da düzenlenecek deniz uçağı, Bodrum
           pazar payını 5 kattan fazla artırdı, yüzde 50 payla   ve çevresinde ulaşım amaçlı da kullanılabilecek.
           pazarda güçlü bir liderliğe yerleşti. TikTok, DİMES   Lujo, Bodrum içinde deniz uçağını da bir trans-
           lansman kampanyasını, “dünya genelinde ilham ve-  fer seçeneği olarak sunmaya başlıyor. Lujo’nun he-
           ren iyi uygulama örneği” ilan etti.               likopter, motor yat, katamaran, VIP transfer araç-
                                                             ları hizmetine ek sunulan deniz uçağıyla artık Lujo
             Yenilenen Bahçeden                              misafirleri Yalıkavak Marina da dahil olmak üzere
                                                             pek çok noktaya havalı bir giriş yapabilecek.
             lezzetleri öve öve bitirilecek
             Türkiye’nin öve öve bitirilen lezzetleri Refika’nın   Grand Hyatt Studio’da hibrit
           esprili anlatımıyla ekranlarda. Peyman’ın güçlü
           markası Bahçeden; Deniz Tuzlu Kavrulmuş Fın-      toplantılar
           dık, Çiğ Karışık, Ortaya Karışık ve Osmaniye Fıstığı
                                                               İstanbul’un en önem-
           için gastronomi dünyasının sevilen ismi Refika’nın
                                                             li yaşam merkezlerin-
           Mutfağı’nın Kurucusu, Yemek Yazarı, TV Program-   den Taksim’de yer alan
           cısı, Youtuber, Refika’dan ve Börek Prodüksiyon    Grand Hyatt Istanbul,
           Kurucusu Refika Birgül ile bir
                                                             içinde bulunulan pan-
           reklam kampanyasına imza attı.
                                                             demi süreciyle birlikte yüz yüze yapılamayan top-
             Peyman Pazarlama Direktörü                                   2
                                                             lantılara 395 m  alanda oluşturduğu stüdyosu ile
           Ali Burak Aygül; tüm doğal, sağ-                  hibrit çözümler sunuyor.
           lıklı ve gurme lezzetlerini Bahçe-                  Grand Hyatt İstanbul, yüz yüze ve sanal olarak
           den markası altında topladıkla-
                                                             yapılan toplantıları birleştirerek,  güvenli, hijyenik
           rını söyledi: “Bahçeden’in kimlik
                                                             bir ortamda, geniş led ekran ve sahnesi, HD TV
           kartına dönüşen yeni nesil am-
                                                             kameralarıyla yenilikçi, teknolojik altyapı suna-
           balajları, sağlıklı gıda okuryazar-
           lığını artırmaya destek olacak.”                  rak güvenilir ve sorunsuz bir hizmet sağlıyor.
           110 KobiEfor Mart 2021
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115