Page 110 - KobiEfor-Mart-2021
P. 110
*,'$ 785à=0
“Şalgam Kırmızı Çizgimiz”
Accor’dan finansal ortağı
“Şalgam Kırmızı Çiz- Visa ile avantajlar
gimiz” dediği yeni reklam
filmini yayınlayan Doğa- Dünyanın öncü otel grup-
nay, kampanyayla şalgamı larından Accor Otel Grubu,
bugüne kadar hiç tatma- Türkiye’deki tüm destinas-
mış ya da bir sofra içeceği yonlarında dijital ödemelerde
olarak konumlandırma- Visa ile olan ortaklığı doğrul-
mış tüketicilerle şalgamı tusunda 2021’de de avantajlı
tanıştırmayı hedefliyor. kampanyalar sunuyor. Accor Grubu sadakat prog-
Türk yemek kültüründe önemli yere sahip şalga- ramı ALL-Accor Live Limitless, üyelerine yüzde 33
mı, ‘sofraların kırmızı çizgisi’ olarak konumlandıran indirimli rezervasyon olanakları ve 3 kat ödül puanı
marka, manifestosunu ünlü şef Mehmet Yalçınkaya sağlıyor. Kampanya 2022’ye kadar devam edecek.
ile birlikte anlatıyor. Filmde Mehmet Şef’in lezzetine Accor Otel Grubu, hayata geçirilen ALLSAFE
güvendiği ve ‘kırmızı çizgimdir’ dediği Doğanay Şal- küresel hijyen ve güvenlik standartları uygula-
gam Suyu, tavuktan hamburgere et yemeklerinden malarıyla pandemi sürecinin başından itibaren
balığa birçok yemekle bir arada görülüyor. konuklarının sağlık ve güvenliğine öncelik veriyor.
DİMES’ten Milkshake Yazın trendi deniz uçağı olacak
DİMES Milkshake beklenti- Lujo Hotel Bodrum’un yeni deniz uçağı ile de-
nin 3 kat üzerinde satışla pa- nizleri uçarak keşfedin.
zar liderliğine yerleşti. Sosyal Lujo Hotel Bodrum yeni sezonda hizmetleri ara-
medyada ortamı salladı, pa- sına eklediği deniz uçağı
zarda dengeleri değiştirdi. ile misafirlerine keyifli
Türkiye’nin yerli sermayeli deneyimler sunmaya ha-
ilk meyve suyu ve önde gelen zırlanıyor. Yerli ve yaban-
içecek markası DİMES’in, cı misafirlerin oldukça
ortamı sallayan bir lansman ilgisini çekecek kültür
kampanyasıyla tüketicisine sunduğu Milkshake, turu rotaları da düzenlenecek deniz uçağı, Bodrum
pazar payını 5 kattan fazla artırdı, yüzde 50 payla ve çevresinde ulaşım amaçlı da kullanılabilecek.
pazarda güçlü bir liderliğe yerleşti. TikTok, DİMES Lujo, Bodrum içinde deniz uçağını da bir trans-
lansman kampanyasını, “dünya genelinde ilham ve- fer seçeneği olarak sunmaya başlıyor. Lujo’nun he-
ren iyi uygulama örneği” ilan etti. likopter, motor yat, katamaran, VIP transfer araç-
ları hizmetine ek sunulan deniz uçağıyla artık Lujo
Yenilenen Bahçeden misafirleri Yalıkavak Marina da dahil olmak üzere
pek çok noktaya havalı bir giriş yapabilecek.
lezzetleri öve öve bitirilecek
Türkiye’nin öve öve bitirilen lezzetleri Refika’nın Grand Hyatt Studio’da hibrit
esprili anlatımıyla ekranlarda. Peyman’ın güçlü
markası Bahçeden; Deniz Tuzlu Kavrulmuş Fın- toplantılar
dık, Çiğ Karışık, Ortaya Karışık ve Osmaniye Fıstığı
İstanbul’un en önem-
için gastronomi dünyasının sevilen ismi Refika’nın
li yaşam merkezlerin-
Mutfağı’nın Kurucusu, Yemek Yazarı, TV Program- den Taksim’de yer alan
cısı, Youtuber, Refika’dan ve Börek Prodüksiyon Grand Hyatt Istanbul,
Kurucusu Refika Birgül ile bir
içinde bulunulan pan-
reklam kampanyasına imza attı.
demi süreciyle birlikte yüz yüze yapılamayan top-
Peyman Pazarlama Direktörü 2
lantılara 395 m alanda oluşturduğu stüdyosu ile
Ali Burak Aygül; tüm doğal, sağ- hibrit çözümler sunuyor.
lıklı ve gurme lezzetlerini Bahçe- Grand Hyatt İstanbul, yüz yüze ve sanal olarak
den markası altında topladıkla-
yapılan toplantıları birleştirerek, güvenli, hijyenik
rını söyledi: “Bahçeden’in kimlik
bir ortamda, geniş led ekran ve sahnesi, HD TV
kartına dönüşen yeni nesil am-
kameralarıyla yenilikçi, teknolojik altyapı suna-
balajları, sağlıklı gıda okuryazar-
lığını artırmaya destek olacak.” rak güvenilir ve sorunsuz bir hizmet sağlıyor.
110 KobiEfor Mart 2021