Page 14 - Dijital KobiEfor Mart 2023
P. 14
%à/àáà0 3$125$0$
2023’ün teknolojik Tüm düğümleri Lidio çözüyor
gündemi 5G ve Lidio, karmaşık bayi tahsilatları konusundaki tüm dü-
ğümleri ödüllü Bayi Tahsilat Servisi ile çözüyor.
bulut bilişim Lidio ile ödemeler özgürleşirken bayilerinden ve alt bayi-
lerinden kredi kartı ile online ortamda ödeme almak isteyen
tüm işletmeler, bayilerine 12 taksite varan ödeme alterna-
tifleri sunabiliyor.
Lidio Ürün Direktörü Ayça Küçük, “KOBİ’den Fortune
500’e her ölçekten şirketin ödemelerini özgürleştiren yeni
Suha
Onay nesil finansal servislerimizi Lidio ile Özgür Ödemeler Dün- Ayça
yası çatısı altında işletmelere sunuyoruz” açıklamasını yaptı. Küçük
DİA Yazılım Genel Müdürü
Suha Onay, 2023’te 5G’nin ve
bulut bilişimin fazlasıyla gün- Vodafone Türkiye mobil HPE, HPE Alletra
demde olacağını açıkladı. abone sayısı 24.6 milyon 4000’i duyurdu
Türkiye’de bulut ERP kul-
lanımının daha da artacağını
söyleyen Onay, “Çünkü çok sa-
yıda işletme bulut ERP kullan-
manın getirdiği verimlilik ar-
tışını deneyimledi. Türkiye’nin
en gelişmiş bulut ERP yazılımı
konumundayız ve bu konumu-
Engin
muzu korumak için teknoloji Aksoy
alanındaki trendleri yakından HPE Alletra 4000, HPE Alletra
takip etmeye devam ediyoruz” Vodafone Türkiye, istikrarlı büyüme- portföyünü sunucu tabanlı bulu-
ifadelerini kullandı. sini 2022-23 mali yılının 3. çeyreğinde de ta hazır veri altyapısına genişle-
sürdürdü. Ekim-Aralık 2022 dönemini tiyor.
kapsayan 3. çeyrekte şirketin servis ge- Daha önce HPE Apollo 4000
lirleri 6.8 milyar TL olarak gerçekleşti. markası altında yer alan HPE
Monster Notebook’tan Bu dönemde mobil abone sayısı 24.6 Alletra 4000 yeni nesil veri de-
yeni garanti modeli milyona, M2M (Makinelerarası İletişim) polama sunucuları, veriye dair
dahil toplam mobil abone sayısı 27.9 taleplere güvenli, ekonomik ve
milyona ulaştı. operasyonel açıdan kolay bir
Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, yaklaşımla ayak uydurmak için
“Vodafone olarak, geleceğin dijital ser- özel olarak tasarlanmış modern
vislerde olduğuna inanıyoruz. Makroeko- veri altyapısı sağlıyor. Bu da ku-
nomik koşulların etkisiyle yüksek artış rumların veriye dayalı girişim-
gösteren maliyetlerimize rağmen hedef- lerinde kısıtlı sermayelerine ve
Monster Notebook, fayda ve lerimize paralel olarak büyümemizi sür- personeline daha fazla odaklan-
avantaj odaklı yeni hizmeti ‘Ta- düreceğimize inanıyoruz” dedi. malarına imkân tanıyor.
mamlayıcı Garanti’yi satışa sundu.
Satış sonrası destek hizmetlerini
bir adım öteye taşıyan Tamam- AssisTT Hollanda’da şirket kurdu, Avrupa’ya açılacak
layıcı Garanti, 4 farklı paketle
AssisTT, Hollanda’da kurduğu ‘AssisTT
Monster Notebook müşterilerine
Holland BV’ şirketi ile Avrupa’da birçok ül-
etkin koruma sağlayacak.
keye farklı dillerde müşteri deneyimi hiz-
Kullanıcı kaynaklı hasarla-
meti sunacak.
rı kapsayan bu garanti hizmeti;
AssisTT Genel Müdürü Haktan Saran,
Abra, Tulpar, Huma için geçerli
“Yurt dışı operasyonlar geçtiğimiz yıldan
olan Ekran ve Kasa paketlerinin
bu yana en önemli hedeflerimizden biri
yanı sıra, Kapsamlı 1 ve Kap- Haktan
oldu. Bu konuda önemli adımlar attık, iş-
samlı 2 paketleriyle Abra, Tulpar, Saran
birlikleri gerçekleştirdik. Şimdi bu alanda-
Huma, Markut ve Semruk’u gü-
ki çalışmalarımızı faaliyet odaklı sürdürmek adına, hizmetlerimizi Hollanda’da
vence altına alıyor.
kurduğumuz şirketimiz üzerinden yürüteceğiz” diye konuştu.
14 KobiEfor Dijital Mart 2023