Page 9 - Dijital KobiEfor Şubat 2023
P. 9
%LQRYLVW·WHQ .9..·GD IDUNO× VLVWHPOHUOH
HQWHJUH o|]POHU
KVKK süreçlerine uygun olarak
izin toplama ve değişim yönetimini
Microsoft Dynamics ve Robokobi
CRM çözümleri ile desteklediklerini
belirten Binovist Genel Müdürü Engin
Alan, “Binovist, KVKK süreçleri için
hukuki yapıya uygun teknik çözümü
sağlamakta, İYS entegrasyonu
gerçekleştirmekte, farklı kanallardan
toplanan veriler için erişim, değiştirme
gibi fonksiyonları yetki matrisleriyle
yönetmektedir” açıklamasını yapıyor.
ve pazarlama izinlerinin yönetimi ih-
tiyaçlarını CRM sistemi ile çözümle-
mekteyiz” açıklamasını yapıyor.
Binovist’in, KVKK süreçlerine uy-
gun olarak izin toplama ve değişim
yönetimini Microsoft Dynamics ve
Robokobi CRM çözümleri ile destek-
lediğini belirten Engin Alan, “Binovist,
KVKK süreçleri için hukuki yapıya
uygun teknik çözümü sağlamakta,
İYS entegrasyonu gerçekleştirmekte,
üm dünyada kişisel verile- farklı kanallardan toplanan veriler Engin
rin işlenmesi ile ilgili oluşan için erişim, değiştirme gibi fonksiyon- Alan
T hassasiyet, Avrupa’da GDPR, ları yetki matrisleriyle yönetmekte- yurt dışında da satış gerçekleştiren
Türkiye’de ise KVKK ile yasal bir dir” diye konuşuyor. firmalar için KVKK ve GDPR uyumlu
zemin kazandı. Firmaların müşte- Binovist’in, Türkiye’de işletmele- veri yönetimini desteklemek üzere
rilerine hizmet sağlamaya çalışır- rin kullandığı farklı ERP sistemleri, yurt dışı danışmanlık firmaları ile iş-
ken elde ettiği kişisel verileri, satış e-ticaret altyapıları, santral çözüm- birliğini hedeflemiştir. Başta Avrupa
ve geri bildirim temelli bilgileri iş- leri, SMS-Eposta-Dijital Pazarlama olmak üzere yurt dışı pazarlara açıl-
leme arzusunu şekillendiren yasa- çözümleri ile entegre olan çözüm- ma arzusunda olan markalara Avru-
lara uyum kritik bir hal aldı. ler sunduğunu belirten Alan, “Bu pa merkezli CRM çözümü sağlamak-
Binovist Genel Müdürü Engin Alan, farklı sistemlerden verileri merkezi tayız” bilgisini veriyor.
“Firmalar için şeytan üçgeni olarak olarak CRM sistemine alarak, müş-
tanımlayabileceğimiz ‘Maliyet-Mem- terilerin izinlerini yönetmekteyiz.
nuniyet-Mahremiyet’ unsurları glo- Müşterilerin gerek online mağaza-
bal ekonomik resesyon nedeniyle iş- larda gerek fiziksel mağazalarda
letmelerin stratejilerini zorlamakta. veya çağrı merkezleri üzerinden
Binovist olarak, müşterilerini mem- izinlerini güncellemeleri durumun-
nun ederken, mahremlerine saygı da zaman damgalı olarak iznin gün-
duyan firmalara maliyet açısından celliğini sağlamaktayız” diyor.
erişilebilir çözümler sunmayı amaç Yurt dışı pazarlar için Avrupa
edindik. Müşterilerinin farklı kanal- merkezli CRM çözümü: Binovist’in
lardan edinilen verilerini bir araya KVKK için ileriye yönelik farklı pro-
toplayan, müşterilerinin KVKK ne- je ve hedeflerinden bahseden Engin
deniyle kişisel verilerinin işlenmesi Alan, “Binovist, yurtiçi ile birlikte
ìXEDW KobiEfor Dijital 9