Page 17 - Dijital KobiEfor-Ekim 2021
P. 17
Türkiye’de vermek üze-
re çalışmalar yaptık.
Şu an Tarama Merkezi
hizmetimiz kapsamın-
da globalde 5.000 kişi-
ye, EMEA bölgesindeyse
1.000 kişiye istihdam
sağlıyoruz. Türkiye’deki
Tarama Merkezi’nde yıl-
da yaklaşık 150 milyon
sayfayı dijitale aktarmayı
hedefliyoruz. Bu hizme-
timizle müşterilerimizin
dijitalleşme yolculukla-
rında her zaman yan-
larında olmaya devam
ediyoruz.
“FAALİYET stratejiyi belirlemiş kurumlara
Tarama Merkezi GÖSTERDİĞİMİZ 50’DEN hem zaman hem de katma değer
kapsamında hangi FAZLA ÜLKEDE 20 YILI sağlayacağını düşünüyoruz.
çözümleri sunuyorsunuz? AŞKIN SÜREDİR TARAMA
Tarama Merkezi, kâğıt bazlı HİZMETİ VERİYORUZ” Tarama Merkezi gelecekte
iş yapış şekillerini nasıl
fiziksel içeriklerin tarama (scan-
etkileyecek?
ning) operasyonuyla dijitalleşti- Bu alanda sizi rakiplerinizden Dijitalleşmenin önemli bir par-
rildikten sonra yeniden birleş- ayıran en önemli özellikleriniz
çası olan kağıtsız iş süreçlerinin
tirildiği birimdir. Müşterilerimiz nelerdir? artan önemini dikkate alırsak, bu
tarafından Iron Mountain kutuları Tarama Merkezi iletilen fiziki tip süreçlerin yaygınlaştırılma-
içinde Tarama Merkezimize ileti- arşiv unsurlarının dijital plat- sı ve artması konusunda en kilit
len evrak setleri tarama operas- formlarda kullanılabilmek üzere nokta fiziksel içeriklerin dijital-
yonu öncesinde düzenleniyor. Bu tarandığı merkez olmakla bera- leştirilme süreci olacak. Tarama
işlemden sonra evraklar PDF do- ber bu içerikler üzerinden veri Merkezi hizmeti de bu aşamada
kümanı olacak şekilde taranıyor. yakalamak ve bu verileri müş- ciddi bir önem teşkil ediyor.
Tarama esnasında dokümanlar terimizin mevcut iş akışları veya
doküman tasnif planları içinde
üzerinde görüntü iyileştirme tek- “İLHAM VEREN
kullanabilmek adına uzman bir
nolojisi uygulanarak kullanıma HİZMETLERİMİZLE FARK
çözümdür.
hazır dijital formatta evraklar YARATMAYA DEVAM
Şirketimiz faaliyet gösterdiği
kopyalanıyor.
50’den fazla ülkede 20 yılı aşkın EDECEĞİZ”
Tarama işlemleri tamamlan-
süredir bu hizmeti veriyor. Iron
dıktan sonra evraklar yeniden
Mountain 70 yılı aşkın tecrübesi Iron Mountain Türkiye’nin
alındığı biçime getiriliyor ve müş-
ve özellikle fiziki arşiv, dijital ar- gelecek hedefleri ve
terinin belirlediği tasnif planına
şiv ve dijitalleşme konusundaki öncelikleri neler olacak?
uygun biçimde klasörlenerek Iron
tecrübesine ek olarak yatırım- Önümüzdeki dönemlerde de
Mountain arşivine gönderiliyor.
larıyla hatırı sayılır bir referans global gücümüzü arkamıza alarak
Dijitalleştirilmiş içerikler müşte- yatırımlarımızı artıracağız ve dijital
sayısına ulaştı. Bu tecrübe ve bi-
rilerimize harici diskle iletiliyor ürünler geliştirmeye odaklanacağız.
rikimle uzman ekip kadromuzla
veya halihazırda kullandıkları bir Türkiye’de kurduğumuz Tarama İlham veren ve fark yaratan hizmet-
bilgi yönetim sistemi mevcut ise Merkezi, dijitalleştirme alanın- lerimizle sektörümüzdeki yenilikle-
bu sisteme entegre ediliyor. Müş- da bizi rakiplerimizden bir adım re öncülük etmeyi hedefliyoruz. Bil-
terimiz bir bilgi yönetim sistemi öteye taşıyor. Kurumların dijital gi yaşam döngüsü içerisinde önemli
kullanmıyorsa, Iron Mountain dönüşüm evresinde yaşadığı ya- bir adım olan dijitalleşme alanında,
Türkiye olarak bu konuda da on- vaşlamalar ve aksaklıkları göz müşterilerimize rekabet avantajı
ların yanındayız. Ürün yelpaze- önüne alırsak, bu konuda uzman yaratacak hizmet ve ürünlerimizle
mizde yer alan ürünlerle uçtan profesyonel bir ekiple yürütülen en güvenilir iş ortağı olmaya devam Advertorial
uca çözüm sunuyoruz. dijitalleştirme süreçlerinin, bu edeceğiz.
Ekim 2021 KobiEfor Dijital 17