Page 10 - Dijital-KobiEfor-Mart-2021
P. 10

Sektöründe başarı hikayeleri yazan


                Logo, yeni ürün ve pazarları hedefliyor


                    ürkiye’nin en büyük halka açık                              bizim için fırsatlar sunabileceği-
                    yazılım ve en büyük yerli iş ya-                            ni öngördüğümüz yeni pazarlara
               Tzılımları kuruluşu Logo Yazı-                                   girmek ve gelir kanallarımızı çe-
               lım, 1984’ten bu yana sektörün öncü                              şitlendirmeyi hedefliyoruz.”
               şirketlerinden biri olarak faaliyetle-                             Dijitalleşme aslında çok geniş ve
               rini sürdürüyor. Logo Yazılım mikro                              kapsayıcı bir kavram olmakla bir-
               işletmelerden kurumsal büyük iş-                                 likte sanayide dijitalleşme daha çok
               letmelere kadar farklı ölçeklerde-                               üretim sahasında nesnelerin inter-
               ki şirketler için uygulama yazılımı                              neti ve siber fiziksel donanımlar ile
                                                                                yapılan geliştirmeler gibi algılanıyor.
               çözümlerini pazara sunuyor. Ürün
                                                                                  Sertcan, “Bu elbette çok önem-
               ve hizmetlerinde yenilikçilik ve yara-
               tıcılığı artıran şirket, 4 farklı ülkede,   Akın                 li olmakla birlikte işletmeler, gü-
                                                Sertcan                         nümüzün değişen iş modellerine
               7 farklı noktada, 1.200’den fazla çalı-
                                                                                uyum için üretim sahası dışında
               şanı, 800’ü aşkın iş ortağı ile bugüne
                                                                                kalan alanlarda da yeni iş yapış
               kadar pek çok firmanın büyüme yol-
                                                                                şekillerini süreçlerine dahil et-
               culuğuna eşlik ederek sürdürülebilir
                                                                                mek durumunda kalıyorlar” diyor.
               başarının temellerini oluşturuyor.
                                                                                  Logo olarak bu noktada insan
                  Logo Yazılım Türkiye Genel Mü-
                                                                                kaynakları, finans, üretim planla-
               dürü Akın Sertcan, odaklanacak-
                                                                                ma, bilgi paylaşımı ve öngörüler
               ları stratejileri ise şöyle açıklıyor:
                                                                                elde etmeye yönelik uygulamala-
               “Yazılım ve teknoloji çözümlerini                                rıyla sanayide dijitalleşmeye önemli
               bir hizmet olarak sunabilmek. Ya-                                katkılarda bulunduklarını kaydeden
               zılım sektörü, sürekli, kesintisiz                               Sertcan, şunları anlatıyor: “Talebe
               ve kaliteli hizmetler gerektiren                                 dayalı MRP sistemlerinden, ban-
               bütünleyici bir değer anlayışına   artırmak, birbirini tamamlayan çö-  kalarla otomatik entegrasyonla-
               doğru hızla eviriliyor. Bunu hem   zümler ve hizmetler ile zenginleş-  ra, mevzuat değişikliklerine hızlı
               yazılım ürünlerinin teknolojik alt-  tirmek istiyoruz. Burada stratejik iş   uyumdan e-devlet operasyonları-
               yapısı ve sağladığı olanaklar açı-  birliklerine de açık bir büyüme mo-  na kadar ölçek ve sektör bağımsız
               sından, hem de kullanıcılarımıza   delini benimsiyoruz” diyor.   ürün ve hizmetler ile her zaman
                                                  Yeni müşteri kazanımına yöne-
               uçtan uca bir iş modeli ile yüksek                               olduğu gibi işletmelerin yanındayız.
                                               lik faaliyet ve işbirlikleri ile pazar
               katma değerli çözümler sunmak                                    Ayrıca dijitalleşmenin temelinde
                                               paylarını artırma hedefinde olduk-
               olarak yorumlayabiliriz. Kullan-                                 yer alan insan faktörünü de göz ardı
                                               larını kaydeden Sertcan, müşteri-
               dıkça öde, lisans kiralama, SaaS,                                etmeyip yıllık ortalama 4.000 civa-
                                               lerinin değişen çalışma şekillerini
               hizmet gelirleri ve kontör karşılığı                             rında eklenen yeni özelliklerin ta-
                                               ve yeni iş modellerini anlayıp sü-
               sunulan e-hizmetler olarak ör-                                   mamının kullanıcı dostu olması için
                                               reçlerini, ürünlerini ve hizmetlerini
               neklendirebileceğimiz tekrarla-                                  de büyük çaba sarf ediyoruz. Diğer
                                               buna göre konumlandırmaya çalı-
               yan gelirlerimizin toplam gelirle-                               yandan en önemli gücümüz olan
                                               şacaklarını duyuruyor.
               rimizin içerisindeki payını bundan                               geniş iş ortağı ağı ve yaygın bilinirlik
                                                  “Uluslararasılaşma  büyüme    sayesinde işletmelere her zaman
               sonraki dönemlerde de istikrarlı
                                               stratejimizin diğer boyutu” diyen
               şekilde artırmayı hedefliyoruz.”                                  ulaşabilecekleri çoklu hizmet ka-
                                               Sertcan, şunları aktarıyor: “İçeri-  nalı sunmaya da devam ediyoruz.”
                  Dikey çözüm alanlarına odak-  sinde bulunduğumuz coğrafyada
               lanmayı hedeflediklerini söyleyen   önce bölgesel ölçekte rekabet
               Sertcan, “Yani belirli niş alanlar-  eden bir yazılım firması olarak
               da, seçtiğimiz sektörlere ve/veya iş   Romanya ve Hindistan’daki şir-
               fonksiyonlarına yönelik uzmanlaş-  ketlerimizle yurt dışı pazarlara
               mış çözümler üretmek. Ana faaliyet   yönelik yeni ürün geliştirme, tu-  Logo Yazılım San. ve Tic. A.Ş.
               alanımızı oluşturan uygulama yazı-  tundurma ve pazarlama faaliyet-  Kuruluş Yılı: 1984
               lımlarımızın etrafını bu türden dikey   leri gerçekleştireceğiz. Bu alan-  www.logo.com.tr
               çözümler ile kuşatarak, kullanıcıla-  lardaki başarılarımızın ardından   info@logo.com.tr
               rımıza sunduğumuz toplam faydayı   ölçeğimizi daha da genişletip,   444 56 46
               10 KobiEfor Dijital Mart 2021
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15