Page 90 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 90

AJANS



           “Müşterisine özel ekibi olan tek ajans" sloganıyla hizmet sunan;


            ‹z ‹letiflim







































                                          Nedim Özkan
                                                                              n Röportaj: Deniz YANIKTAfi


          ‹z ‹letiflim Ajans Baflkan› Nedim Özkan,          teflkil etmedi¤ini vurguluyor:
          pandemi sürecinin hedeflerine engel             “‹yi fikir her flartta yerini bulur.”
         İ  z İletişim’i; “Müşterisine özel ekibi olan ve işini  Markanın yapısına uygun profesyonel iletişimcileri

                                                          bir araya getiriyor ve o markaya iletişimin tüm disip-
            tutkuyla yapan tek ajans” olarak tanımlayan İz İle-
            tişim Ajans Başkanı Nedim Özkan, “Biz bir ileti-
          şim ajansıyız. Halkla ilişkiler bizim taşıyıcı kolonu-  linlerinde bir iletişim tasarımı yapıyor, uyguluyoruz.”
                                                            İz İletişim’in, 2010 yılında Turkcell’in iletişim da-
          muz. Fakat teknolojiyle birlikte iletişim sektöründe-  nışmanlığını yapmak üzere kurulduğunu anlatıyor:
          ki dönüşüm sebebiyle mesajı hedef kitleye nasıl  “Üç yıl boyunca sözleşmemiz gereği sadece Turk-
          ulaştırmak gerekiyorsa o şekilde ulaştırıyoruz. İşi-  cell’e hizmet verdik. Ardından Turkcell’in yanına ye-
          mizin odağında doğru mesajları doğru kitlelere  ni markalar eklendi. 10 sene önce 11 kişiyle başladı-
          ulaştırmak olduğundan, bunu halkla ilişkiler disip-  ğımız yola 46 arkadaşımla devam ediyoruz. Ağırlıklı
          linleriyle de yaptığımız oluyor, dijital iletişimle veya  olarak telekomünikasyon, otomobil, enerji, ağır sa-
          reklamla…” diyor.                               nayi alanlarında, 41 ana marka altında 100’den fazla
            Özkan, ajansın rakiplerinden farkını oluşturan  şirketin iletişim danışmanlığını yapıyoruz. Gelişerek
          özelliklerini açıklıyor: “Farkımızı oluşturan en önem-  ve büyüyerek yolumuza devam ediyoruz.”
          li özelliklerimizden ilki yapılanma modelimiz dersek,  Nedim Özkan, Altın Pusula, Felis, Prida, Marke-
          ikincisi entegre çözümler sunmamız. Türkiye’deki  ting Türkiye Social Media Awards gibi Türkiye halk-
          iletişim ajanslarının yapılanmasına baktığımızda;  la ilişkiler sektörünün gözde ödül programlarından
          markaların müşteri ilişkileri grupları olduğunu görü-  pek çok ödül aldıklarını da aktarıyor: “Bizi en gu-
          rüz. Bu durum İz İletişim’de de böyle ama bizim far-  rurlandıran ödül ise 2018 yılında aldığımız Great
          kımız, her müşteriye özel bir ekip oluşturmamız.  Place To Work sertifikamız.”

          90 KobiEfor Haziran 2020
   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95