Page 108 - KobiEfor-Aralık-2020
P. 108

REEL SEKTÖR



           ConnectionDays, dijital dönüşüme hız kazandırıyor

                                                          yaçlarına olabilecek en iyi şekilde cevap vermeyi
                                                          amaçlıyor. Connectiondays.com adresinden kayıt-
                                                          ların yapıldığı dijital etkinlik, fuarcılık alanında 73
                                                          yılı deviren Deutsche Messe’nin sahip olduğu bil-
                                                          gi birikimiyle, sektörel paneller, ürün sunumları,
                                                          3D stantlar, kartvizit değişimi, networking odaları,
                                                          canlı sohbet ve konferans gibi sağladığı tüm im-
                                                          kanlarla, fiziksel fuarlardan neredeyse hiçbir fark
                                                          olmadan gerçekleşiyor.
             Hannover Fairs Turkey’in dijital etkinlik platfor-  Endüstri ve lojistik 4.0, yapay zeka robotlar,
           mu Connection Days, dijitalleşme akımını farklı   mobilite & 5G, akıllı şehirler, endüstriyel robotlar,
           bir odak noktasına getiriyor. Yoğun talep üzeri-  otomasyon, tedarik zinciri, otomatik yönlendirmeli
           ne www.connectiondays.com web sitesi üzerin-   araçlar, aküler, endüstriyel enerji sistemleri, vinç
           den katılımcılar 16-17 Aralık 2020 tarihlerinde   ve yük taşıma sistemleri, depo alanları için oto-
           ‘Logistics, Energy & Supply Chain Digitalization   masyonel sistemler ve konveyörler gibi ürün grup-
           Conference’da biraraya gelecek.                larının yer alacağı etkinlikte, sektörün önde gelen
             ConnectionDays platformu, fiziksel temasın    birçok ismi de kendi deneyimlerini canlı olarak
           azaltılması gereken bu günlerde, sektörün ihti-  yayınlanacak panellerde dinleyicilerle paylaşacak.



           Dijital Anadolu Projesi’yle                    Teknosa üçüncü çeyrekte
           KOBİ’ler dijitalde buluşuyor                   yüzde 61 büyüdü

             Üretime odaklanmış sektörlerin dijital dönüşü-  Teknosa, 2020 yılının üçüncü çeyreğinde yük-
           müne katkı sağlama hedefiyle Türk Girişim ve İş   selen başarı grafiğini, tarihinin en yüksek seviye-
           Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED) ve Tür-     sine taşıdı. Geçen yıl aynı döneme göre yüzde 61
           kiye İş Bankası işbirliğiyle hayata geçirilen Dijital   büyüme ile 1.7 milyar TL’lik ciroya ve 62.5 milyon
           Anadolu Projesi liderler ile KOBİ’leri çevrim içi   TL’lik net kâra ulaştı.
           platformda bir araya getirmeye devam ediyor.      Son yıllarda omnichannel (çoklu kanal) stratejisi
             ‘Dijital Anadolu Canlı Yayınları’ etkinliği, Esas   doğrultusunda müşteriyi odağına alarak dönüşüm
           Holding Yönetim Kurulu Üyesi, CEO Çağatay Öz-  ve dijitalleşme yolculuğunu sürdüren Teknosa, pe-
           doğru ve Kredi Kayıt Bürosu (KKB) Ürün Yönetimi
                                                          rakende sektöründe değer yaratan yeni açılımları-
           ve Geliştirme Direktörü Serkan Siyasal’ın katılı-  na pandemi ile birlikte daha da hız kattı.
           mıyla gerçekleşti.
                                                             Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Barış Oran,
             Esas Holding Yönetim Kurulu Üyesi, CEO Ça-   “Odağımızda dijital
           ğatay Özdoğru, “Dijitalleşme sürecinde KOBİ’lerin
                                                          dönüşümde hızlanıp,
           dikkat etmesi gereken en önemli nokta işlerini iyi   süreçlerimizi yalın-
           analiz etmeleri. Bir şir-
                                                          laştırmak ve veriye
           kete imza için haftada iki                     dayalı olarak gele-
           kağıt geliyorsa bunu diji-
                                                          ceği şekillendirmek
           talleştirmek anlamlı de-                       var. Müşteri deneyi-
           ğil. Bu şirket verimliliğe
                                                          minde ve memnuni-      Bülent       Barış
           odaklanır, ezber bozmaya                       yetinde çıtayı daima   Gürcan       Oran
           kafa yorar ve özellikle sa-
                                                          yükselteceğiz” dedi.
           tış yapıyorsa e-ticaret ka-
           nallarına önem verir ise                          Teknosa Genel Müdürü Bülent Gürcan ise şun-
                                                          ları söyledi: “Önümüzdeki dönemde satın alma-
           kriz ortamlarından dahi
           güçlenerek çıkabilir” dedi.                    dan ödeme seçeneklerine, teslimattan satış son-
                                                          rası hizmetlere kadar her konuda öncü çözümler
             KKB Ürün Yönetimi ve
           Geliştirme Direktörü Ser-                      geliştirmek ve müşterilerimize en iyi deneyimi
                                                          yaşatmak için çalışıyoruz. 20 yıldır olduğu gibi
           kan Siyasal ise yılda iki buçuk milyarla Avrupa’nın
           en fazla sorguya cevap veren kredi bürosu olduk-  Türkiye’de teknolojinin güvenilir ve sevilen adresi
                                                          olmayı sürdüreceğiz.”
           larını dile getirdi.
         104 KobiEfor $UDOÜN
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113