Page 35 - KobiEfor_Nisan_2019
P. 35

hikayelerine eriflilebilen bir platform olmas›.   ma oran› sadece yüzde 15. Burada kullan›c› deneyi-
              Di¤er sosyal medya araçlar›na göre kullan›c›la-  mini bozmayan, görünürlü¤ü yüksek, kullan›c› dos-
           r›n LinkedIn’i tercih etmelerinin en önemli sebebi  tu ve do¤al reklam formatlar›n›n etkisi büyük. Kul-
           güvenilir içerikler bar›nd›rmas›. ‹kinci s›rada ise  lan›c›lar›n yüzde 58’i reklamlar› rahats›z edici bul-
           sadece ifl amaçl› kullan›lmas› geliyor.          mad›klar›n› belirtiyor.

                                                                     AdColony’den KOB‹’lere Destek
                                                                  Kampanyas›
                                                                     LinkedIn’deki reklam formatlar› bu kadar
                                                                  tercih ediliyorken KOB‹’lerin do¤rudan pa-
                                                                  nel üzerinden kitlelerine ulaflmalar› ad›na
                                                                  LinkedIn’in Türkiye Sat›fl Orta¤› ve Exclusive
                                                                  Partneri AdColony, bir destek kampanyas›
                                                                  haz›rlad›.
                                                                     Bilinirlik ve ticari faydalar› KOB‹’lere sun-
                                                                  mak isteyen LinkedIn mecras›nda farkl› ti-
                                                                  caret kurulufllar›na üye olan, yurtd›fl›na ih-
                                                                  racat yapan, k›s›tl› kayna¤a sahip her büyük-
                                                                  lükteki firmalar›n küçük ve orta ölçekli pro-
                                                                  jelerine destek olmak üzere f›rsat sunuyor.
                                                                     Bu f›rsat sayesinde flirketler, AdColony
                                                                  arac›l›¤›yla yarat›lan reklam hesaplar› üze-
                                                                  rinden gerçeklefltirece¤i yay›nlar›nda 1.000
                                                                  dolar tutar›ndaki ilk harcamalar›nda sadece
                                                                  tutar›n yar›s› kadar faturaland›racak. K›saca
              Kullan›c›lar›n ço¤u LinkedIn reklamlar›n› dikkat  AdColony flirketlere 500 dolar de¤erinde bir teflvik
           çekici buluyor                                  f›rsat› sa¤lam›fl olacak.
              Kullan›c›lar›n onlarca reklamla karfl›laflt›¤› günü-
           müz dijital dünyas›nda, pazarlamac›lar›n en büyük
           s›nav› kullan›c›lar›n dikkatini çekebilmek. Araflt›r-
           man›n en etkileyici sonuçlar›ndan biri de LinkedIn
           kullan›c›lar›n›n reklam tepkileri ile ilgili. Kullan›c›la-
           r›n yar›s›ndan fazlas› (tam olarak yüzde 56’s›) Linke-
           dIn’de gördükleri reklamlar› dikkat çekici buluyor.







                                                              AdColony Avrupa, Orta Do¤u, Afrika ve Latin
                                                           Amerika Pazarlar› Büyüme ve Müflteri ‹liflkileri Di-
                                                           rektörü Melike K›rtepe, konu ile ilgili yapt›¤› aç›kla-
                                                           mada; “Türkiye’de ki küçük ve orta ölçekli giriflim-
                                                           lerin geliflip büyümesine yard›mc› olmay› hedefliyo-
                                                           ruz. Halihaz›rda birçok firma ile buluflarak Linke-
                                                           dIn’i tan›t›yor, LinkedIn pazarlama çözümleri ve di-
                                                           jitalde reklam kullan›m› hakk›nda e¤itimler düzen-
                                                           liyoruz. LinkedIn reklam yönetimi sürecinden bah-
                                                           setti¤imiz e¤itimlerle ifl ortaklar›m›z›n LinkedIn’i
              Dikkat çekici bulan kullan›c›lar aras›nda yap›lan  verimli kullanarak yat›r›mlar›n›n karfl›l›¤›n› alaca¤›
           incelemeye göre reklamlar›n rahats›z edici bulun-  bir ifl plan› tasarl›yoruz” dedi.
                                                                                       Nisan 2019 KobiEfor 35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40