Page 34 - KobiEfor_Nisan_2019
P. 34

AdColony ve Nielsen’in gerçeklefltirdikleri araflt›rmaya göre;


            Kullan›c›lar›n en güvenilir buldu¤u



                 sosyal medya; LinkedIn seçildi



                 LinkedIn’in Türkiye Sat›fl Orta¤› ve             Büyüme ve Müflteri ‹liflkileri
                 Exclusive Partneri AdColony,                    Direktörü Melike K›rtepe,
                 KOB‹’lere Destek Kampanyas› bafllatt›.           “Türkiye’de KOB‹’lerin geliflip
                 AdColony Avrupa, Orta Do¤u,                     büyümesine yard›mc› olmay›
                 Afrika ve Latin Amerika Pazarlar›               hedefliyoruz” diye konufltu.


              Teknolojinin her geçen gün geliflmesi ile gerçek  taraf›ndan oldu¤u kadar iflletmeler taraf›ndan da
           dünyada oldu¤u kadar dijitalde de iflletmelerin ba-  tercih ediliyor. Peki bu kadar tercih edilmesinin ar-
           flar›lar›n›n temelini, oluflturduklar› a¤lar ve kur-  d›ndaki sebepler nelerdir?
           duklar› ba¤lant›lar belirliyor. Dünyan›n en büyük  AdColony ve Nielsen gerçeklefltirdikleri araflt›r-
           profesyonel a¤› LinkedIn, benzersiz kullan›c› port-  mada LinkedIn kullan›c›lar›n›n davran›fllar›n› ele
           föyü ile ayn› zamanda önemli bir dijital pazarlama  ald›lar. Araflt›rman›n sonuçlar›na göre 18-55 yafl
           platformu. Özellikle profesyoneller taraf›ndan kul-  aras› internet kullan›c›lar›n›n en güvenilir bulduk-
           lan›lan LinkedIn, sektörel reklam yapmak isteyen  lar› sosyal mecra LinkedIn oldu.
           kullan›c›lar›n do¤ru hedef kitleye ulaflmas›nda da  Farkl› sosyal medya araçlar› ile karfl›laflt›r›ld›-
           büyük önem tafl›yor. ‹flletmeler taraf›ndan kuvvetli  ¤›nda kullan›c›lar LinkedIn’i alan›nda tek olmas› yö-
           bir reklam platformu olarak kabul gören LinkedIn’i  nü ile daha de¤erli buluyor. Sosyal medya kullan›-
           kullanarak ifl dünyas›nda yer alan kiflilere ulaflmak  c›lar›na göre en güvenilir içeriklere LinkedIn’de
           art›k çok daha kolay.                           ulafl›l›yor. LinkedIn üyelerine göre bu mecray› di¤er
              Güven vurgulayan ve Türkiye’de 7.7 milyon pro-  sosyal medyalardan ay›ran özellikler kendilerini
           fesyoneli bünyesinde bar›nd›ran LinkedIn, baflar›la-  gelifltirmesine yard›mc› olmas›, sektörden güncel
           r›n› en üst seviyeye ç›karmak ad›na profesyoneller  haberleri bar›nd›rmas› ve tecrübe, bilgi ve baflar›


           34 KobiEfor Nisan 2019
   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39