Page 87 - KobiEfor_Kasım_2019
P. 87
Fark›ndal›k yaratmak istiyoruz. Özellikle de ekono-
mik olarak zorland›¤›m›z, çalkant›l› dönemlerde si-
gortan›n ilk tasarruf yap›lacak yerlerden biri olma-
d›¤›n›, tam tersine bu dönemlerde sigorta yap›lma-
s› gerekti¤ini müflterilerimize anlatmak istiyoruz.
Çünkü böyle dönemlerde varl›klar›m›z›n bafl›na bir
ifl geldi¤i zaman bunlar› yerine koymak daha da
zorlafl›yor” diye konufluyor.
Amaç; sigorta fark›ndal›¤› oluflturmak
Erdem Ayd›nl›, Sigorta Cini olarak misyonlar›n›n
sigorta ihtiyac›n› ortaya ç›kartmak ve sigorta ihtiya-
c›n› özellikle ailelere anlatmak oldu¤unu, bunu ya-
parken de farkl› bir modelle yapmay› düflündükleri-
ni paylafl›yor: “Biz sigorta fark›ndal›¤›n› art›rmaya dik, önümüzdeki y›l hedefimiz; 200 milyon TL prim
yönelik ifller yapmaya bafllad›k, bu iletiflimi yapan üretimi.” Kurumlara özel sigorta dan›flmanl›¤› hizme-
baflka bir zincir yok. Türkiye'de ilk defa ve halen sa- ti de vermek istediklerini paylaflan Ayd›nl›, “Kurumun
dece bizim uygulad›¤›m›z sigorta ma¤azac›l›¤› kon- oldu¤u yerde onlara ücretsiz sigorta dan›flmanl›¤›
septiyle yola ç›kt›k. Büyümenin yan› s›ra yeni kanal hizmeti verece¤iz. Kuruma özel risk analizi yapaca¤›z.
ve ifl modellerine yat›r›m yaparak sektörün ilklerin- KOB‹’lerin yüzde 65-70’ini kapsayacak bir yay›l›m›-
den olmak önceliklerimizin bafl›nda geliyor. Böylece m›z var, onlar›n aya¤›na giderek risk analizlerini
Türkiye’nin en kolay eriflilebilir ve yüksek hizmet ka- yapmay› ve ihtiyaçlar› olan sigorta ürünlerini anlat-
litesi sunan sigorta da¤›t›m a¤› olmay› hedefliyoruz.” may› hedefliyoruz” diyor.
Erdem Ayd›nl›, her Sigorta Cini ma¤azas›nda Toplam prim üretimi bak›m›ndan Sigorta Cini’nin
“deneyim duvar›” dedikleri bir duvar bulundu¤unu, sat›fl›n› yapt›¤› sigorta flirketlerinin pazar pay› sek-
“arabam, evim, sa¤l›¤›m” olmak üzere 3 parçadan törün yüzde 80’i. fiirket çeflitlili¤i nedeniyle ürün ga-
oluflan duvarla ev, sa¤l›k ve aile ilgili risklerin far- m› ve fiyat alternatifleri de oldukça genifl. Erdem
k›ndal›¤›n› sa¤lamay› amaçlad›klar›n› paylafl›yor: Ayd›nl›, “KOB‹’ler, araçlar›n›n kasko ve trafik sigor-
“Deneyim duvar›n›n en solunda patlam›fl bir airbag, talar›na, iflyerleri ve üretim tesisleri için gerekli si-
patlam›fl bir egsoz, araban›z bir pinpon topuyla ça- gortalara, çal›flanlar› için sa¤l›k ve kritik hastal›klar
l›nabilir, deprem kufla¤›, yanm›fl bir priz, ütü, dam- sigortalar›na kadar ihtiyaç duyduklar› tüm ürünleri
latan bir musluk…Sa¤l›k ve gelece¤inizle ilgili, me- ma¤azalar›m›zda bulabiliyorlar. Hatta KOB‹’lerin
zuniyet kepi, e¤itim sigortas›...” gün geçtikçe artan siber risklere karfl› sigortalar›
da Sigorta Cini arac›l›¤›yla sat›n alabilmeleri müm-
KOB‹’lerin aya¤›na giden hizmet kün. Sigorta uzmanlar›m›zla en uygun poliçeleri
Ayd›nl›, her y›l ortalama yüzde 70-75 büyüyen Si- farkl› flirketlerden bir araya getirip sizin için en
gorta Cini’nin, 2019’da yüzde 60 büyüdü¤ünü, önü- avantajl› paket haline getiriyoruz. Uluslararas› bir
müzdeki y›l da yüzde 60 büyümeyi hedefledi¤ini anla- flirketin ve sat›fl sonras› hizmetlerin gücünü KO-
t›yor: “Bu y›l 140 milyon TL pirim üretimi gerçeklefltir- B‹’lerimize sunarak, onlar›n ihtiyaçlar›na uygun on-
lara özel paketler oluflturuyoruz” diye konufluyor.
Sigorta Cini ma¤azalar›nda bulunan
markalar ve ürünler
Sigorta Cini ma¤azalar›nda Ac›badem Sigorta, AK-
Sigorta, Allianz, AXA Sigorta, Anadolu Sigorta, Anka-
ra Sigorta, Bereket Sigorta, Demir Sa¤l›k ve Hayat,
Do¤a Sigorta, Dubai Starr Sigorta, ERGO, Gulf Sigor-
ta, Günefl Sigorta, Groupama, HDI Sigorta, Mapfre Si-
gorta, Koru Sigorta, Sompo Japan, Unico Sigorta,
Orient Sigorta, Ray Sigorta, Türk Nippon Sigorta ve
Quick Sigorta flirketlerinin kasko ve trafik sigortalar›,
konut, zorunlu deprem sigortas›, tamamlay›c› sa¤l›k
sigortas› gibi tüm sigorta ürünleri ile NN Hayat ve
Emeklilik’in hayat ve bireysel emeklilik ürünleri hak-
k›nda dan›flmanl›k hizmeti verilebiliyor.