Page 87 - KobiEfor_Kasım_2019
P. 87

Fark›ndal›k yaratmak istiyoruz. Özellikle de ekono-
          mik olarak zorland›¤›m›z, çalkant›l› dönemlerde si-
          gortan›n ilk tasarruf yap›lacak yerlerden biri olma-
          d›¤›n›, tam tersine bu dönemlerde sigorta yap›lma-
          s› gerekti¤ini müflterilerimize anlatmak istiyoruz.
          Çünkü böyle dönemlerde varl›klar›m›z›n bafl›na bir
          ifl geldi¤i zaman bunlar› yerine koymak daha da
          zorlafl›yor” diye konufluyor.

            Amaç; sigorta fark›ndal›¤› oluflturmak
            Erdem Ayd›nl›, Sigorta Cini olarak misyonlar›n›n
          sigorta ihtiyac›n› ortaya ç›kartmak ve sigorta ihtiya-
          c›n› özellikle ailelere anlatmak oldu¤unu, bunu ya-
          parken de farkl› bir modelle yapmay› düflündükleri-
          ni paylafl›yor: “Biz sigorta fark›ndal›¤›n› art›rmaya  dik, önümüzdeki y›l hedefimiz; 200 milyon TL prim
          yönelik ifller yapmaya bafllad›k, bu iletiflimi yapan  üretimi.” Kurumlara özel sigorta dan›flmanl›¤› hizme-
          baflka bir zincir yok. Türkiye'de ilk defa ve halen sa-  ti de vermek istediklerini paylaflan Ayd›nl›, “Kurumun
          dece bizim uygulad›¤›m›z sigorta ma¤azac›l›¤› kon-  oldu¤u yerde onlara ücretsiz sigorta dan›flmanl›¤›
          septiyle yola ç›kt›k. Büyümenin yan› s›ra yeni kanal  hizmeti verece¤iz. Kuruma özel risk analizi yapaca¤›z.
          ve ifl modellerine yat›r›m yaparak sektörün ilklerin-  KOB‹’lerin yüzde 65-70’ini kapsayacak bir yay›l›m›-
          den olmak önceliklerimizin bafl›nda geliyor. Böylece  m›z var, onlar›n aya¤›na giderek risk analizlerini
          Türkiye’nin en kolay eriflilebilir ve yüksek hizmet ka-  yapmay› ve ihtiyaçlar› olan sigorta ürünlerini anlat-
          litesi sunan sigorta da¤›t›m a¤› olmay› hedefliyoruz.”   may› hedefliyoruz” diyor.
            Erdem Ayd›nl›, her Sigorta Cini ma¤azas›nda     Toplam prim üretimi bak›m›ndan Sigorta Cini’nin
          “deneyim duvar›” dedikleri bir duvar bulundu¤unu,  sat›fl›n› yapt›¤› sigorta flirketlerinin pazar pay› sek-
          “arabam, evim, sa¤l›¤›m” olmak üzere 3 parçadan  törün yüzde 80’i. fiirket çeflitlili¤i nedeniyle ürün ga-
          oluflan duvarla ev, sa¤l›k ve aile ilgili risklerin far-  m› ve fiyat alternatifleri de oldukça genifl. Erdem
          k›ndal›¤›n› sa¤lamay› amaçlad›klar›n› paylafl›yor:  Ayd›nl›, “KOB‹’ler, araçlar›n›n kasko ve trafik sigor-
          “Deneyim duvar›n›n en solunda patlam›fl bir airbag,  talar›na, iflyerleri ve üretim tesisleri için gerekli si-
          patlam›fl bir egsoz, araban›z bir pinpon topuyla ça-  gortalara, çal›flanlar› için sa¤l›k ve kritik hastal›klar
          l›nabilir, deprem kufla¤›, yanm›fl bir priz, ütü, dam-  sigortalar›na kadar ihtiyaç duyduklar› tüm ürünleri
          latan bir musluk…Sa¤l›k ve gelece¤inizle ilgili, me-  ma¤azalar›m›zda bulabiliyorlar. Hatta KOB‹’lerin
          zuniyet kepi, e¤itim sigortas›...”              gün geçtikçe artan siber risklere karfl› sigortalar›
                                                          da Sigorta Cini arac›l›¤›yla sat›n alabilmeleri müm-
            KOB‹’lerin aya¤›na giden hizmet               kün. Sigorta uzmanlar›m›zla en uygun poliçeleri
            Ayd›nl›, her y›l ortalama yüzde 70-75 büyüyen Si-  farkl› flirketlerden bir araya getirip sizin için en
          gorta Cini’nin, 2019’da yüzde 60 büyüdü¤ünü, önü-  avantajl› paket haline getiriyoruz. Uluslararas› bir
          müzdeki y›l da yüzde 60 büyümeyi hedefledi¤ini anla-  flirketin ve sat›fl sonras› hizmetlerin gücünü KO-
          t›yor: “Bu y›l 140 milyon TL pirim üretimi gerçeklefltir-  B‹’lerimize sunarak, onlar›n ihtiyaçlar›na uygun on-
                                                          lara özel paketler oluflturuyoruz” diye konufluyor.

                                                            Sigorta Cini ma¤azalar›nda bulunan
                                                            markalar ve ürünler
                                                            Sigorta Cini ma¤azalar›nda Ac›badem Sigorta, AK-
                                                          Sigorta, Allianz, AXA Sigorta, Anadolu Sigorta, Anka-
                                                          ra Sigorta, Bereket Sigorta, Demir Sa¤l›k ve Hayat,
                                                          Do¤a Sigorta, Dubai Starr Sigorta, ERGO, Gulf Sigor-
                                                          ta, Günefl Sigorta, Groupama, HDI Sigorta, Mapfre Si-
                                                          gorta, Koru Sigorta, Sompo Japan, Unico Sigorta,
                                                          Orient Sigorta, Ray Sigorta, Türk Nippon Sigorta ve
                                                          Quick Sigorta flirketlerinin kasko ve trafik sigortalar›,
                                                          konut, zorunlu deprem sigortas›, tamamlay›c› sa¤l›k
                                                          sigortas› gibi tüm sigorta ürünleri ile NN Hayat ve
                                                          Emeklilik’in hayat ve bireysel emeklilik ürünleri hak-
                                                          k›nda dan›flmanl›k hizmeti verilebiliyor.
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92