Page 79 - KobiEfor_Agustos_2016
P. 79

Anadolu Hayat Emeklilik ve
            Anadolu Sigorta’dan ortak                      Aksigorta’dan Türkiye’de bir ilk:
            kampanya                                       “‹flim Sars›lmaz”
                                     Anadolu      Hayat      Aksigorta, Türkiye’de
                                   Emeklilik ve Anadolu                                        fiükrü
                                                           bir ilk olan ve dünyada da
                                   Sigorta taraf›ndan dü-                                       Ersoy
                                                           pek benzeri olmayan,
                                   zenlenen ortak kam-
                                                           “‹flim Sars›lmaz Deprem
                                    panya 2016 y›l›nda da
                                                           Güvencesi” ile iflyerlerini
                                    devam ediyor.          deprem riskine karfl›; fi-
                                      Kampanya kapsa-
                                                           ziki hasar, ekspertiz flar-
                        m›nda Anadolu Sigorta; ferdi ola-
                                                           t› aramadan güvence al-
          rak konut, sa¤l›k ve kasko poliçesi sat›n alan Ana-
                                                           t›na al›yor.
          dolu Hayat Emeklilik müflterilerine konut sigorta-
                                                             Risk bölgesine göre 55 TL ile 225 TL aral›¤›n-
          lar›nda yüzde 35, sa¤l›k sigortalar›nda yüzde 15,  da de¤iflen primlerle sat›n al›nabilecek bu si-
          birleflik kasko sigortalar›nda ise yüzde 5 indirim
                                                           gorta paketi ile 25 bin TL’den bafllayan tazmi-
          imkan› sunuyor.
                                                           natlar, herhangi bir ekspertiz sürecine gerek
            Anadolu Hayat Emeklilik’in, kampanya kapsam›n-
                                                           kalmadan ve iflyerinin karfl›laflaca¤› fiziki zarara
          daki da¤›t›m kanallar›ndan sat›n al›nm›fl, yürürlükte
                                                           bak›lmaks›z›n en geç 10 güne kadar sigortal›n›n
          en az bir emeklilik sözleflmesi veya sadece yaflam te-  banka hesab›na yat›r›l›yor. Bunun için aranan
          minatl›, karma, birikimli hayat veya gelir sigortas›
                                                           tek flart iflyerinin bulundu¤u bölgedeki depre-
          bulunan müflterileri bu kampanyadan yararlanabili-
                                                           min fliddetinin Mercalli* ölçe¤ine göre 8’in üze-
          yor. ‹ndirimden faydalanabilmek için kiflilerin sigor-
                                                           rinde gerçekleflmesi. Böylece iflyerlerinde fiziki
          tay› sat›n ald›klar› acenteye Anadolu Hayat Emeklilik
                                                           hasar olsun ya da olmas›n iflletmenin yaflayabi-
          müflterisi olduklar›n› beyan etmeleri yeterli.    lece¤i finansal kay›plar da azalt›labiliyor.
            Anadolu Sigorta müflterilerine yönelik ek katk›
                                                             Y›ld›z Teknik Üniversitesi Do¤a Bilimleri
          pay› kampanyas› kapsam›nda ise Anadolu Hayat
                                                           Araflt›rma Merkezi Baflkan› Prof.Dr. fiükrü Er-
          Emeklilik nezdinde kampanya kapsam›ndaki plan-
                                                           soy, bu ürünün Türkiye’nin en büyük eksiklikle-
          larda yeni bireysel emeklilik hesab› açt›ran ve bafl-
                                                           rinden birini giderecek özelliklere sahip oldu¤u-
          vurunun yap›ld›¤› gün Anadolu Sigorta nezdinde yü-  nu belirtiyor. Ersoy, 1999 y›l›ndaki 17 A¤ustos
          rürlükte en az bir ferdi sa¤l›k, konut veya kasko si-
                                                           Kocaeli ve 12 Kas›m Düzce depremlerindeki za-
          gortas› bulunanlara, kampanya flartlar›n› sa¤lama-
                                                           rar›n toplam maliyetinin 15 milyar dolar›n üze-
          lar› halinde tek seferlik 100 TL ek katk› pay› hediye
                                                           rinde oldu¤unu hat›rlatarak; “Türkiye ekonomi-
          edilecek. Kampanya flartlar›n› sa¤layan müflterilerin
                                                           sine etkisini ise ölçmek mümkün de¤ildi. ‹flim
          cep telefonlar›na baflvurusunun kabul edildi¤ine  Sars›lmaz Deprem Güvencesi 1999’da olsayd›,
          iliflkin mesaj gönderilerek, bilgilendirilmeleri sa¤la-
                                                           bölgede yaflayan bireyler ve flirketler çok daha
          nacak. Her iki kampanya da 31 Aral›k 2016 tarihine
                                                           h›zl› toparlan›rlard›” dedi.
          kadar geçerli olacak.
                                                             *Deprem fliddeti Mercalli metodu ile
                                                             ölçülmektedir.
            NN Group halka arz›n›n
            2. y›ldönümünü kutlad›                        do¤ru götürecek olan yenilikçi bir zihniyet benim-
            Sigorta ve yat›r›m yönetimi alanlar›nda 170 y›ll›k  semekteyiz.”
          köklü bir deneyime sahip olan NN Group’un 2 Tem-                      NN Hayat ve Emeklilik
          muz 2014’de ilk halka arz› ile bafllayan ba¤›ms›z flir-        Frank  CEO’su Frank Eijsink ise
                                                                      Eijsink
          ket olma yolculu¤u, bu y›l Nisan ay›nda ING Group’un                “Marka dönüflümünün Hol-
          kalan tüm hisselerini satmas› ile tamamland›. Bugün                 landa d›fl›nda ilk gerçeklefl-
          NN Group, tamamen ba¤›ms›z bir flirket olarak halka                  tirildi¤i ülke olarak, baflar›l›
          aç›k bir flirket olman›n 2. y›ldönümünü kutluyor.                    bir süreç geçirdik. fiirketi-
            NN Group CEO’su Lard Friese, yapt›¤› aç›klama-                    miz, faaliyet gösterdi¤i ül-
          da flunlar› dile getirdi: “fiirketimiz; NN markas›,                   kelerde ‘Önce Sen’ anlay›fl›-
          amac›m›z ve de¤erlerimizden oluflan güçlü bir te-                    n›n rehberli¤inde yenilikçi
          mel üzerine infla edilmifltir. Uzun süreli iliflkiler ve               çal›flmalara imza at›yor.
          fleffaf ürün ve hizmetlere dayal› mükemmel müfl-                      Müflterilerimizin finansal
          teri deneyimi sunma stratejimizle yolumuza devam  geleceklerini koruma alt›na almalar›na yard›mc›
          edece¤iz De¤iflen çevrede var olurken bizi ileriye  olmay› sürdürece¤iz” dedi.
                                                                                   A€ustos 2016 KobiEfor 77
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84