Page 119 - KobiEfor_Nisan_2016
P. 119
Atlas Copco Çerkezköy’de ifl ortaklar› ile biraraya geldi
Atlas Copco Kompresör Tekni¤i ‹fl Alan›, Çerkez- bilir verimlili¤i önemli hale getirdi. Gelifltirdi¤i
köy Organize Sanayi Bölgesi Konferans Salonu’nda ürünlerde enerji verimlili¤ine odaklanan Atlas Cop-
ifl ortaklar›na yönelik bir toplant› düzenledi. Atlas co, yeni nesil kompresörleri ile yüzde 35 oran›nda
Copco ürün ve hizmetlerinin tan›t›ld›¤› toplant›da, enerji tasarrufu sa¤layarak bu ihtiyaca cevap veri-
sürdürülebilir verimlili¤i sa¤lamak ve rekabette yor. Büyüyen ve geliflen pazar ile artan rekabet ko-
öne ç›kmak için enerji verimlili¤inin önemine dik- flullar›, flirketlerin ayakta kalabilmeleri için dünya
kat çekildi. standartlar›nda üretim yapmalar›n› ve baflta enerji
Atlas Copco Kompresör Tekni¤i ‹fl Alan› Genel maliyetleri olmak üzere maliyet avantaj› yaratarak
Müdürü Jan Kougl, enerjinin en büyük gider kale- karl›l›klar›n› sürdürebilmelerini gerektiriyor. Atlas
mini oluflturdu¤unu belirterek, “Türkiye ve dünya- Copco olarak enerji verimlili¤i sa¤layan ürünleri-
da artan enerji fiyatlar›, özellikle enerji yo¤un sek- mizle müflterilerimizin verimliliklerini art›rmak için
törlerde rekabet gücünün korunmas› ve sürdürüle- çal›fl›yoruz” diye konufltu.
‹fiKUR’dan Kanca, 50. y›l pastas›n› Köln’de kesti
giriflimcilere
Türkiye’nin ilk el aletleri üreticisi
tam destek Kanca, Köln Fuar›’nda 50. y›l›n›
müflterileri ile birlikte kutlad›. Kut-
Türkiye ‹fl Kurumu (‹fi- lamaya 20 de¤iflik ülkeden 100’ü
KUR) Giriflimcilik E¤itim aflk›n müflteri kat›ld›.
Programlar›’yla ifl fikri Kutlamada konuflan Kanca Genel
olan herkese giriflimcili¤e Müdür Alper Kanca, “Avrupa ülke-
giden yolda destek oluyor.
lerinde sat›lan her 3 mengeneden
Kendi iflini kurmak ve birisi bize ait. Rakiplerimiz bile bi-
mevcut iflini gelifltirmek zim ürünlerimizi kendi etiketleri ile
isteyenlerin baflvurdu¤u sat›yor. Belki çok büyük bir pazar
Giriflimcilik E¤itim Prog- de¤il ama en az›ndan bir ürün gru-
ramlar› ile ‹fiKUR’a kay›tl›
bunda Avrupa da ki en büyük üretici ve sat›c› olmak bizi gururland›-
herkesin, kendi ifl fikirleri- r›yor” dedi.
ne iliflkin ifl plan› haz›rla- Avrupa’n›n en büyük el aletleri da¤›t›m flirketlerinden EDE Sat›n
malar› ve uygulamaya yö- Alma Müdürü Olaf Kleine, “20 y›l önce bir Türk sanayi ürününü 100
nelik gerekli bilgi ve dene- y›ll›k yerleflik Avrupal› markalara tercih etmekte ilk baflta zorland›k.
yim kazanmalar› sa¤lan›-
Ancak Kanca ürünleri bugüne kadar gerek kalite, gerekse hizmet
yor. Ayr›ca giriflimci aday- aç›s›ndan Alman veya Frans›z rakiplerinden daha iyi ç›kt›. ‹flbirli¤i-
lar› bu e¤itimler sonucun- mizden çok memnunuz” diye konufltu.
da ald›klar› sertifika ile KANCA’y› ‹talya’da 20 y›ld›r temsil eden Soc. ‹taliana.COM. Utensi-
KOSGEB’in vermifl oldu¤u li Yönetim Kurulu Baflkan› Giovanni Corradini, “Eskiden ‘bir Türk sa-
‘Yeni Giriflimci Deste¤i’ne
nayi ürünü satmak m›? Mümkün de¤il’ diye düflünenler, flimdi özel-
baflvurulabiliyor. Giriflim- likle KANCA mengenelerini talep ediyorlar” aç›klamas›n› yapt›.
cilik E¤itim Program›’ndan Kanca Genel Müdürü Alper Kanca, 50. y›l pastas›n› ‹DDM‹B Bafl-
2015 y›l›nda 41 bin 907 kifli kan› R›dvan Mertöz ve Düsseldorf Ticari Ataflesi Mustafa Hilmi Afl-
yararland›. k›n ile beraber kesti.
Nisan 2016 KobiEfor 119