Page 48 - KobiEfor_Subat_2016
P. 48

CEO



                              Yellow Pages CEO’su Semin Özmoral›:

                  “Carpe diem: An› yafla”






              ‹fl hayat›n›n; sayg›,
               mesafe, kibarl›k,
          dostluk, s›cakl›k kar›fl›m›
              üzerine kurulmas›
             gerekti¤ine inanan
            Yellow Pages CEO’su,
          ekip baflar›s›n›n önemine
             inan›yor. Kariyerinin
              yönü dijitale olan
              merak›yla de¤iflen
           Özmoral›, “carpe diem”
               yani; “an› yafla”
                 diyenlerden.

         n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
         Y       ellow Pages CEO’su Se-


                 min Özmoral›, kendisini
                 “titiz, sab›rs›z, h›zl›, me-
                 rakl›” diye tan›ml›yor. Öz-
                 moral›’n›n yaflam motto-
          su ise “Carpe diem” yani “an› ya-
          fla.” Özmoral›’n›n hedefi gelecekte
          de dijital dünyada kalmak.  Yapt›m
          demek ve baflarma h›rs›n›n, ken-
          disini baflar›ya tafl›d›¤›na inanan
          Özmoral›, odaklanmaktan ve iflin
          peflinde koflmaktan yana. ‹nsan
          iliflkilerine önem veren Özmoral›,
          ifl hayat›n›n sayg›, mesafe, kibar-
          l›k, dostuk, s›cakl›k ve bunlar›n
          kar›fl›m›n›n üzerine kurulmas› ge-
          rekti¤ine inan›yor.
            Semin Özmoral›’n›n dikkat
          çekti¤i konu ekip baflar›s›: “Yö-
          netici oldu¤unuzda bireysel ba-
          flar›n›z›n hiç önemi yok, ekibin  kurum kültürüne hakim olmal›.”   le KOB‹’lerin önünde ciddi f›r-
          baflar›s› için iliflkiler çok önemli.  Yellow Pages’in Türkiye’de  satlar olufltu¤una dikkat çeki-
          H›zl› karar vermek ve bitirmek.  KOB‹’lere odakland›¤›n› aktaran  yor. Neredeyse s›f›r maliyetle
          Bazen de kestirip atmal›s›n›z.  Özmoral›, “‹flin kalbine KOB‹’le-  KOB‹’lerin dijital dünyan›n ola-
          Yöneticilik hayat›mda her zaman  ri koymufl bir yap›y›z” diyor. Öz-  naklar›ndan yararlanarak bafla-
          en zorland›¤›m konu, o and›r.   moral›, KOB‹’lerin dijital dünya-  r›ya ulaflabilece¤ini belirten Öz-
          Çünkü siz sorumlusunuz. ‹yi bir  da her fleyleri olmay› hedefle-  moral›, KOB‹’nin anlayaca¤› dil-
          yönetici ekibinin ne yapt›¤›n› bil-  diklerinden sözediyor. Özmora-  le onlara ulaflman›n önemini de
          meli. Ekibinin ifl yap›fl flekilleri ve  l›, dijitalin hayat›m›za girmesiy-  vurguluyor.

          48 KobiEfor fiubat 2016
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53