Page 48 - KobiEfor_Subat_2016
P. 48
CEO
Yellow Pages CEO’su Semin Özmoral›:
“Carpe diem: An› yafla”
‹fl hayat›n›n; sayg›,
mesafe, kibarl›k,
dostluk, s›cakl›k kar›fl›m›
üzerine kurulmas›
gerekti¤ine inanan
Yellow Pages CEO’su,
ekip baflar›s›n›n önemine
inan›yor. Kariyerinin
yönü dijitale olan
merak›yla de¤iflen
Özmoral›, “carpe diem”
yani; “an› yafla”
diyenlerden.
n Röportaj: Deniz YANIKTAfi
Y ellow Pages CEO’su Se-
min Özmoral›, kendisini
“titiz, sab›rs›z, h›zl›, me-
rakl›” diye tan›ml›yor. Öz-
moral›’n›n yaflam motto-
su ise “Carpe diem” yani “an› ya-
fla.” Özmoral›’n›n hedefi gelecekte
de dijital dünyada kalmak. Yapt›m
demek ve baflarma h›rs›n›n, ken-
disini baflar›ya tafl›d›¤›na inanan
Özmoral›, odaklanmaktan ve iflin
peflinde koflmaktan yana. ‹nsan
iliflkilerine önem veren Özmoral›,
ifl hayat›n›n sayg›, mesafe, kibar-
l›k, dostuk, s›cakl›k ve bunlar›n
kar›fl›m›n›n üzerine kurulmas› ge-
rekti¤ine inan›yor.
Semin Özmoral›’n›n dikkat
çekti¤i konu ekip baflar›s›: “Yö-
netici oldu¤unuzda bireysel ba-
flar›n›z›n hiç önemi yok, ekibin kurum kültürüne hakim olmal›.” le KOB‹’lerin önünde ciddi f›r-
baflar›s› için iliflkiler çok önemli. Yellow Pages’in Türkiye’de satlar olufltu¤una dikkat çeki-
H›zl› karar vermek ve bitirmek. KOB‹’lere odakland›¤›n› aktaran yor. Neredeyse s›f›r maliyetle
Bazen de kestirip atmal›s›n›z. Özmoral›, “‹flin kalbine KOB‹’le- KOB‹’lerin dijital dünyan›n ola-
Yöneticilik hayat›mda her zaman ri koymufl bir yap›y›z” diyor. Öz- naklar›ndan yararlanarak bafla-
en zorland›¤›m konu, o and›r. moral›, KOB‹’lerin dijital dünya- r›ya ulaflabilece¤ini belirten Öz-
Çünkü siz sorumlusunuz. ‹yi bir da her fleyleri olmay› hedefle- moral›, KOB‹’nin anlayaca¤› dil-
yönetici ekibinin ne yapt›¤›n› bil- diklerinden sözediyor. Özmora- le onlara ulaflman›n önemini de
meli. Ekibinin ifl yap›fl flekilleri ve l›, dijitalin hayat›m›za girmesiy- vurguluyor.
48 KobiEfor fiubat 2016