Page 60 - KobiEfor_Agustos_2014
P. 60

AJANS



                              Hizmet verdi¤i markalar›n sesini duyuran;


                         desiBel Ajans






              Markalar›n do¤ru ve etkili iletiflimle sesini duyurabilece¤ini vurgulayan desiBel
             Ajans, sektörde y›llar›n deneyimine sahip dinamik ekibiyle iddial›. Genç bir ajans
            olmas›na karfl›n hedefleri büyük desiBel Ajans, yak›n gelecekte yurtd›fl›na aç›larak
                              uluslararas› bir ajans olma yolunda h›zla ilerliyor.

          d         esiBel Ajans, Türk bas›n›n›n ve iletiflim  Kutlay; Anka, Dünya, Sabah, Cumhuriyet ve Hürriyet
                                                            gibi çeflitli kurulufllarda 23 y›l gazetecilik yapt›. 17 y›l
                    sektörünün deneyimli iki ismi Mustafa
                                                            boyunca Hürriyet Gazetesi Ekonomi Müdür Yard›mc›-
                    Kutlay ve Gökay Çako ile yaklafl›k 7 y›ld›r
                                                            l›¤› görevinin ard›ndan, Turkcell’de 2009-2013 y›llar›
                    pazarlama iletiflimi, etkinlik ve organizas-
                    yon hizmeti veren Dipnot’un kurucular›
                                                            aras›nda Medya ‹liflkileri Müdürü olarak çal›flan Kut-
                    At›l Ünal ile Burak Korucu’nun biraraya
           gelmesiyle kuruldu. desiBel Ajans Baflkan› Mustafa  lay, sektördeki deneyimlerini desiBel Ajans çat›s›na
                                                            tafl›yor. Kutlay, desiBel Ajans’›n Türkiye’deki her
           Kutlay, bünyelerine katt›klar› Dipnot’un etkinlik ve  ajanstan farkl› bir noktada ve farkl› bir hizmet anla-
           pazarlama iletiflimi deneyiminin üzerine güçlü bir PR  y›fl›nda olmas› gerekti¤ini dile getiriyor: “Türkiye’nin
           çat›s› kurduklar›n›, böylece ortaya gerçek anlamda  ilk 3 büyük ajans›ndan biri oldu¤umuzu tahmin edi-
           360 derece iletiflim hizmeti verebilecek bir iletiflim  yoruz. Büyümekten ziyade istikrarl›, sürdürülebilir
           grubu ç›kt›¤›n› söylüyor.                        bir flekilde, farkl› ve iyi hizmet üretiyor olmak bizim
                                                            için önemli. Sadece Türkiye’de de¤il, yak›n çevrede
              Yurtd›fl›nda flubeleflme hedefi                  ve bölge ülkelerinde de desiBel Ajans markas›yla
              Marmara Üniversitesi ‹letiflim Fakültesi mezunu,  hizmet veriyor olmak hedefimizdir. Türkiye’deki bir
           Türkiye’nin ilk borsa ve teknoloji muhabiri Mustafa  ajans›n da yurtd›fl›nda flubeleflmesi mümkün. Önü-
                                                            müzdeki y›ldan itibaren yurtd›fl›nda flubeleflmeyi
                                                            planl›yoruz, Avrupa’dan bafllayaca¤›z, görüflmelere
                                                            bafllad›k, bizim buradaki hizmet kalitesi ve yaklafl›-
                                                            m›n› direkt orada da verebilece¤imiz bir yaklafl›m›
                                                            düflünüyoruz. Önümüzdeki dönemde otomotiv sek-
                                                            törüne de hizmet vermek istiyoruz. Otomotiv sektö-
                                                            rü teknoloji sektörüne paralel çok h›zl› gelifliyor, bu
                                                            da sektörde çok anlatabilecek var demektir. Halkla
                                                            iliflkiler ve haber anlam›nda bir sürü yenilik ç›k›yor.
                                                            Bu nedenle teknolojiyle parelel büyüyen, geliflen
                                                            sektörlerden otomotivi hedefliyoruz.”
                                                              Ses fliddetinin uluslararas› ölçü birimi olan desi-
                                                            Bel (dB) kavram›n› iletiflime tafl›ma iddias›nda olan
                                                            desiBel Ajans için sesin fliddeti iletiflimde en temel
                                                            parametre. Mustafa Kutlay, anlat›yor: “Yüksek ses
                                                            gürültü olufltururken düflük ses ise c›l›zd›r ve duyul-
                                                            maz. Yanl›fl zamanda ortaya ç›kan ses ise ne kadar
                                                            güzel olursa olsun rahats›z edebilir. desiBel, do¤ru
                                                            ve etkili iletiflim için ses fliddetinin de do¤ru düzey-
                                                            de, ortama uygun ve duyulabilir olmas› gerekti¤ini
                                                            savunuyor.”
                                                              ‹çerik odakl› hizmet
                        Mustafa                               ‹letiflimde kurum ve medyan›n ihtiyaçlar›n›n do¤ru
                        Kutlay                              anlafl›lmas› gerekti¤ine inand›klar›n› vurgulayan Kut-
                                                            lay, kurumlara ve medyaya ça¤a uygun, yarat›c› ve
                                                            her iki taraf›n ihtiyaçlar›n› do¤ru anlayan bir yaklafl›m-
                                                            la hizmet verme ilkesini benimsediklerini belirtiyor.

           58 KobiEfor A€ustos 2014
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65