Page 60 - KobiEfor_Agustos_2014
P. 60
AJANS
Hizmet verdi¤i markalar›n sesini duyuran;
desiBel Ajans
Markalar›n do¤ru ve etkili iletiflimle sesini duyurabilece¤ini vurgulayan desiBel
Ajans, sektörde y›llar›n deneyimine sahip dinamik ekibiyle iddial›. Genç bir ajans
olmas›na karfl›n hedefleri büyük desiBel Ajans, yak›n gelecekte yurtd›fl›na aç›larak
uluslararas› bir ajans olma yolunda h›zla ilerliyor.
d esiBel Ajans, Türk bas›n›n›n ve iletiflim Kutlay; Anka, Dünya, Sabah, Cumhuriyet ve Hürriyet
gibi çeflitli kurulufllarda 23 y›l gazetecilik yapt›. 17 y›l
sektörünün deneyimli iki ismi Mustafa
boyunca Hürriyet Gazetesi Ekonomi Müdür Yard›mc›-
Kutlay ve Gökay Çako ile yaklafl›k 7 y›ld›r
l›¤› görevinin ard›ndan, Turkcell’de 2009-2013 y›llar›
pazarlama iletiflimi, etkinlik ve organizas-
yon hizmeti veren Dipnot’un kurucular›
aras›nda Medya ‹liflkileri Müdürü olarak çal›flan Kut-
At›l Ünal ile Burak Korucu’nun biraraya
gelmesiyle kuruldu. desiBel Ajans Baflkan› Mustafa lay, sektördeki deneyimlerini desiBel Ajans çat›s›na
tafl›yor. Kutlay, desiBel Ajans’›n Türkiye’deki her
Kutlay, bünyelerine katt›klar› Dipnot’un etkinlik ve ajanstan farkl› bir noktada ve farkl› bir hizmet anla-
pazarlama iletiflimi deneyiminin üzerine güçlü bir PR y›fl›nda olmas› gerekti¤ini dile getiriyor: “Türkiye’nin
çat›s› kurduklar›n›, böylece ortaya gerçek anlamda ilk 3 büyük ajans›ndan biri oldu¤umuzu tahmin edi-
360 derece iletiflim hizmeti verebilecek bir iletiflim yoruz. Büyümekten ziyade istikrarl›, sürdürülebilir
grubu ç›kt›¤›n› söylüyor. bir flekilde, farkl› ve iyi hizmet üretiyor olmak bizim
için önemli. Sadece Türkiye’de de¤il, yak›n çevrede
Yurtd›fl›nda flubeleflme hedefi ve bölge ülkelerinde de desiBel Ajans markas›yla
Marmara Üniversitesi ‹letiflim Fakültesi mezunu, hizmet veriyor olmak hedefimizdir. Türkiye’deki bir
Türkiye’nin ilk borsa ve teknoloji muhabiri Mustafa ajans›n da yurtd›fl›nda flubeleflmesi mümkün. Önü-
müzdeki y›ldan itibaren yurtd›fl›nda flubeleflmeyi
planl›yoruz, Avrupa’dan bafllayaca¤›z, görüflmelere
bafllad›k, bizim buradaki hizmet kalitesi ve yaklafl›-
m›n› direkt orada da verebilece¤imiz bir yaklafl›m›
düflünüyoruz. Önümüzdeki dönemde otomotiv sek-
törüne de hizmet vermek istiyoruz. Otomotiv sektö-
rü teknoloji sektörüne paralel çok h›zl› gelifliyor, bu
da sektörde çok anlatabilecek var demektir. Halkla
iliflkiler ve haber anlam›nda bir sürü yenilik ç›k›yor.
Bu nedenle teknolojiyle parelel büyüyen, geliflen
sektörlerden otomotivi hedefliyoruz.”
Ses fliddetinin uluslararas› ölçü birimi olan desi-
Bel (dB) kavram›n› iletiflime tafl›ma iddias›nda olan
desiBel Ajans için sesin fliddeti iletiflimde en temel
parametre. Mustafa Kutlay, anlat›yor: “Yüksek ses
gürültü olufltururken düflük ses ise c›l›zd›r ve duyul-
maz. Yanl›fl zamanda ortaya ç›kan ses ise ne kadar
güzel olursa olsun rahats›z edebilir. desiBel, do¤ru
ve etkili iletiflim için ses fliddetinin de do¤ru düzey-
de, ortama uygun ve duyulabilir olmas› gerekti¤ini
savunuyor.”
‹çerik odakl› hizmet
Mustafa ‹letiflimde kurum ve medyan›n ihtiyaçlar›n›n do¤ru
Kutlay anlafl›lmas› gerekti¤ine inand›klar›n› vurgulayan Kut-
lay, kurumlara ve medyaya ça¤a uygun, yarat›c› ve
her iki taraf›n ihtiyaçlar›n› do¤ru anlayan bir yaklafl›m-
la hizmet verme ilkesini benimsediklerini belirtiyor.
58 KobiEfor A€ustos 2014