Page 115 - KobiEfor_Temmuz_2020
P. 115
‹K‹TELL‹ OSB
DenizBank, KOB‹’nin yan›nda
Ulusal Faktoring ‹kitelli’de
Tüm geliflmekte olan dünya ülkelerinde oldu¤u büyümeye odakl›
gibi Türkiye’de de ekonomik ve sosyal kalk›nman›n
itici gücünü, KOB‹’ler oluflturuyor. KOB‹’lerin güçlen- ‹kitelli’nin küçük ve orta ölçekli yat›r›mc›lar›n›n
mesine yönelik yap›lan her türlü yat›r›m Türkiye finans ihtiyac›n› en iyi flekilde karfl›lamaya odak-
ekonomisinin güçlü gelece¤ine hizmet ediyor. De- lanan Ulusal Faktoring, ‹kitelli flubesinde aktif
nizBank KOB‹ Bankac›l›¤› Grubu Genel Müdür Yar- müflteri say›s›n› artt›rarak büyümeye odakland›.
d›mc›s› Burak Koçak, “Biz de finansman kaynaklar›- Ulusal Faktoring’in ‹kitelli flubesi fiubat 2012’de
na eriflim ihtiyac›n› bildi¤imiz KOB‹’lerimizin büyü- aç›ld›. Faaliyetlerini tecrübe birikimi yüksek 7 ki-
mesine dönük çal›flmalar›m›z› temel sorumlulu¤u- flilik kadro ile sürdüren Ulusal Faktoring, ‹kitelli
muz olarak görüyor, ifllerine ve hayatlar›na katma Bölgesi ve ‹kitelli çevresinde yer alan firmalar›n fi-
de¤er sa¤lamay› hedefliyoruz” diye konufluyor. nansman ihtiyaçlar›na özel çözümler üreterek ter-
Koçak, DenizBank olarak, müflterilerinin finans- cih edilirli¤ini yükseltiyor.
man ihtiyaçlar›n› karfl›lamaya yönelik olarak gelifl- Ulusal Faktoring ‹kitelli fiubesi Müdürü Süvay-
tirdikleri “Sermaye Destek Kredisi” ile piyasada la Ar›, 2012 ve 2013 y›l›n› baflar› ile geçirdiklerini
mevcut benzer kampanyalar aras›ndaki en rekabet- belirterek, 2014 y›l› sonu itibar›yla en az 450 ak-
çi vade ve faiz oranlar›n› sunduklar›n› aktard›, “KO- tif müflteriye hizmet vermeyi hedeflediklerini aç›k-
B‹’lerimizin 1 milyon TL’ye kadar kredi taleplerini 10 l›yor. Ar›, “Ulusal Faktoring güçlü sermaye yap›s›
y›la varan vadeler ile karfl›l›yoruz” dedi. Koçak, flu ve kadrosu ile sektörün önde gelen firmalar› ara-
bilgiyi verdi: “Yaklafl›k 280 bine varan kullan›c›s› s›ndad›r. ‹kitelli flubesi olarak bu avantaj›m›z› en
olan ‹flletme Kart bizler için son iyi flekilde kullanarak genifl müflteri kitlesine hitap
Burak derece k›ymetli bir ürün. ‹flletme etmekteyiz” diye konufluyor.
Koçak Kart, KOB‹’lerin günlük ihtiyaçlar› Ar›, firma olarak 2014 y›l›nda küçük ve orta öl-
için ellerinin alt›ndaki kolayl›k ol- çekli firmalara daha fazla finansal destek verme-
mas›n›n yan› s›ra, akaryak›ttan g›- ye devam edeceklerinin alt›n› çizerek, “Hizmet
daya, elektronikten konaklamaya kalitemizi daha da artt›rarak müflteri memnuni-
sektöre özel kampanyalarla ötele- yeti sa¤lamak en büyük amac›m›zd›r” aç›klama-
me, ek taksitlendirme f›rsatlar› ve s›n› yap›yor.
an›nda kredi imkân› sa¤l›yor.” Firmalara ulaflmada yüz yüze görüflmenin
Yenilenen reklam konseptleri ile önemli oldu¤unu belirten Ar›, 2014 y›l›nda yo¤un
KOB‹’lere “sen ne yap biliyor mu- müflteri ziyaretleri gerçeklefltirerek gitmedikleri
sun?” sorusuyla hitap eden Deniz- müflterilere ulaflmay› hedeflediklerini, h›zl›, fleffaf,
Bank, günlük finansal ihtiyaçlar› güleryüzlü hizmet anlay›fl›yla müflterilerin yan›nda
konusunda kendilerine rehberlik olmaya devam edeceklerini kaydediyor.
etmeye aday olduklar›n› vurgulu-
yor. Bu serinin ilk halkas› olan “‹fl-
letme Kart’ta Kredin Haz›r” kam-
panyas›nda KOB‹’ler ihtiyaçlar›na
göre; ister yüzde 1.29 faiz oran› ile 500 TL masrafl›,
isterlerse de yüzde 1.39 faiz oran› ile masrafs›z se-
çeneklerinden birini tercih edebiliyor. Haziran ay›
boyunca sürecek bu kampanya kapsam›nda günde
sadece 6 TL’den bafllayan ödeme seçenekleri ile 75
bin TL’ye varan tutar ve 36 aya kadar vadelerle kre-
di kullanma f›rsat› veriyor. Üstelik öteleme opsiyo-
nundan faydalanmak isteyen müflteriler, Haziran ay›
boyunca kulland›klar› krediyi bayramdan sonra öde-
meye bafllayabiliyor. Koçak, görüfllerini flöyle aktar›-
yor: “Rekabetin daha çok hizmet kalitesi üzerinde
yo¤unlaflt›¤› Organize Sanayi Bölgeleri’nde KOB‹’le-
rimiz, kendilerini anlayan, h›zl› çözümler üreten flef-
faf ve kolay ulafl›lan banka istiyor. Bu ihtiyaca para-
lel biz de banka olarak KOB‹’lerimize daha ucuz, ko-
lay ulafl›labilir ama daha kaliteli hizmet sunmak için
yo¤un bir flekilde çal›fl›yoruz. Önümüzdeki dönemde
de rekabette farkl›laflma, KOB‹’lere yeni ürünler sun-
mak ve daha çok kaynak aktarabilmek temel moti-
vasyonumuz olacak.”
116 KobiEfor Temmuz 2014