Page 80 - KobiEfor_Mayis_2014
P. 80

AJANS




                                                                                                 Ali Yavuz

































                            Agresif büyüyen dijital pazar›n iddial› ajans›;


                              Net ‹stanbul






                Dijital medya alan›nda ilk 5 ajans aras›na girmeyi hedefleyen Net ‹stanbul,
                2014 y›l›n›n ikinci yar›s›nda yurtd›fl›nda flube açmay› da planl›yor. ‹nternet
             reklamc›l›¤›, dijital medya planlama ve sat›nalma hizmetleri sunan Net ‹stanbul,
                dijitalin yan›s›ra her alanda medya planlama ve sat›nalma hizmeti de veren
                                     bir ajans olma yolunda h›zla ilerliyor.

          D        üflük girifl maliyeti nedeniyle popüler sitele-  jelerle baflar›, kesinlikle gelecektir” diyor ve ekono-
                   rin sürekli de¤ifliyor olmas›n›n interneti di-
                                                            mik, esnek, çözüm odakl› ve interaktif internet rek-
                                                            lamc›l›¤›n›n avantajlar›n› s›ral›yor: “Reklam yat›r›m›-
                   ¤er mecralardan ayr›flt›rd›¤›na dikkat çeken
                   Net ‹stanbul Ajans Baflkan› Ali Yavuz, bu di-
                                                                          f›rsat›. Direkt hedef kitleye yönelik
                   namik ortam›n f›rsatlara ol-                           n›n geri dönüflünü an›nda ölçebilme
           du¤u kadar hatalara da aç›k bir mec-                           içerik yay›nlayabilme. Sat›n alma
           ra oldu¤unu söylüyor. Yavuz, “Kaybol-                           karar› vermek üzere olan müflterile-
           mas› kolay, kalabal›k bir deniz. Bu yo-                         re kolay eriflim. Sat›n alma gücü
           ¤unluk içerisinde reklam vereni do¤ru                           yüksek sosyo-ekonomik statüye
           yat›r›ma yönlendirmek, seçimleri rasyo-                         ulaflma imkan›. Yat›r›m bütçesini
           nellere dayand›rmak önemli. Stratejik                            geri dönüfle göre an›nda revize
           planlama kampanya bafllang›c›yla be-                           edebilme imkan›. ‹nteraktivite.”
           raber bitmiyor” diyor.  Do¤ru büt-                            Toplam hacmi 2 milyar dolara ulaflan
           çenin de¤il yaln›zca do¤ru planla-                          dijital pazar›n agresif büyüdü¤ünü ak-
           man›n her zaman kampanyay› ba-                              taran Ali Yavuz, bugün piyasada bulu-
           flar›ya ulaflt›raca¤›na inanan Yavuz,                          nan 200’ün üzerindeki dijital ajans içe-
           “Do¤ru hedeflemeler ve do¤ru pro-                            risinden farkl›l›¤›yla s›yr›larak ilk 10’a

           80 KobiEfor May›s 2014
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85