Page 80 - KobiEfor_Mayis_2014
P. 80
AJANS
Ali Yavuz
Agresif büyüyen dijital pazar›n iddial› ajans›;
Net ‹stanbul
Dijital medya alan›nda ilk 5 ajans aras›na girmeyi hedefleyen Net ‹stanbul,
2014 y›l›n›n ikinci yar›s›nda yurtd›fl›nda flube açmay› da planl›yor. ‹nternet
reklamc›l›¤›, dijital medya planlama ve sat›nalma hizmetleri sunan Net ‹stanbul,
dijitalin yan›s›ra her alanda medya planlama ve sat›nalma hizmeti de veren
bir ajans olma yolunda h›zla ilerliyor.
D üflük girifl maliyeti nedeniyle popüler sitele- jelerle baflar›, kesinlikle gelecektir” diyor ve ekono-
rin sürekli de¤ifliyor olmas›n›n interneti di-
mik, esnek, çözüm odakl› ve interaktif internet rek-
lamc›l›¤›n›n avantajlar›n› s›ral›yor: “Reklam yat›r›m›-
¤er mecralardan ayr›flt›rd›¤›na dikkat çeken
Net ‹stanbul Ajans Baflkan› Ali Yavuz, bu di-
f›rsat›. Direkt hedef kitleye yönelik
namik ortam›n f›rsatlara ol- n›n geri dönüflünü an›nda ölçebilme
du¤u kadar hatalara da aç›k bir mec- içerik yay›nlayabilme. Sat›n alma
ra oldu¤unu söylüyor. Yavuz, “Kaybol- karar› vermek üzere olan müflterile-
mas› kolay, kalabal›k bir deniz. Bu yo- re kolay eriflim. Sat›n alma gücü
¤unluk içerisinde reklam vereni do¤ru yüksek sosyo-ekonomik statüye
yat›r›ma yönlendirmek, seçimleri rasyo- ulaflma imkan›. Yat›r›m bütçesini
nellere dayand›rmak önemli. Stratejik geri dönüfle göre an›nda revize
planlama kampanya bafllang›c›yla be- edebilme imkan›. ‹nteraktivite.”
raber bitmiyor” diyor. Do¤ru büt- Toplam hacmi 2 milyar dolara ulaflan
çenin de¤il yaln›zca do¤ru planla- dijital pazar›n agresif büyüdü¤ünü ak-
man›n her zaman kampanyay› ba- taran Ali Yavuz, bugün piyasada bulu-
flar›ya ulaflt›raca¤›na inanan Yavuz, nan 200’ün üzerindeki dijital ajans içe-
“Do¤ru hedeflemeler ve do¤ru pro- risinden farkl›l›¤›yla s›yr›larak ilk 10’a
80 KobiEfor May›s 2014