Page 62 - KobiEfor_Ocak_2014
P. 62

AJANS



                             Dijital reklam pazar›n›n yenilikçi solu¤u;

              Digitouch Performans



                               Medya Grubu






                              Türkiye dijital reklam pazar›na sundu¤u yeniliklerle fark yaratan
                             Digitouch Performans Medya Grubu, 360 derece dijital planlama
                         hizmeti veren, performans tabanl› butik bir dijital pazarlama flirketi.
                Ortakl›k Pazarlamas› (Affiliate Marketing) alan›nda pazar lideri Digitouch,
                 yeni ürünü kifli hedefli reklam uygulamas› Adnomia ile dikkat çekiyor.


         O         cak 2008’de kurulan Digitouch Perfor-
                   mans Medya Grubu, 360 derece dijital
                   planlama hizmeti veriyor. Müflterilerinin
                   pazarlama hedeflerine dijital ortamda h›z-
                   l› ve etkin bir flekilde ulaflmalar›n› sa¤la-
          yan Digitouch, ifl dünyas›na dijital medya planlama,
          mobil reklamc›l›k ve Google Adwords alanlar›nda ya-
          rat›c› çözümler sunuyor. Böylece müflterilerinin de¤i-
          flen pazarlara ve teknolojik yeniliklere h›zla adapte
          olmas› ve karl›l›klar›n› sürdürmesi mümkün oluyor.
            Y›ll›k üretilen ifllem hacmi 15 milyon TL sat›fl ve
          2M Lead ile ayl›k banner gösterimi 970 milyon olan
          Digitouch, 7 binin üzerinde yay›nc› ve 200’ün üzerin-
          de reklamverene hizmet sunuyor.
            Digitoucuh, Medya hizmetleri kapsam›nda; medya
          planlama ve sat›nalma, SEM, kampanya ve conversi-
          on optimizasyonu, analiz ve raporlama; Network hiz-
          metleri kapsam›nda ise kiflisellefltirilmifl yeniden he-
          defleme, sat›fl ortakl›¤› programlar›, mobil pazarla-
          ma, sign-up ve Lead hizmetleri, RON pazarlamas›,
          performans bazl› sosyal medya hizmetleri sunuyor.
          Digitouch hizmetleri aras›nda ayr›ca site projeleri,
          medya iliflkileri, medyada marka konumland›rma,                                      Öznur Da¤l›
          içerik entegrasyonu, entegre iletiflim, strateji dan›fl-
          manl›¤›, sponsorluk, mailing de yer al›yor.     flünmek. Sadece ‘t›klama’lar›n de¤erli oldu¤u veya
            Dünyan›n en prestijli giriflimci networklerinden  markan›zdan kopuk ama ‘haval›’ projeler üretmiyo-
          Endeavor Üyesi Digitouch, merkezi ABD’de olan Per-  ruz” diyor. Türkiye’de teknolojiyi en iyi kullanan
          formans Pazarlama Derne¤i’ne üye, Yamondo Global  ajanslar›n bafl›nda geldiklerini vurgulayan Da¤l›,
          Performans A¤›’n›n kurucu üyelerinden ve IAB Türki-  uzun vadeli hedeflerinin Digitouch’› Türkiye ve böl-
          ye üyesi. Yat›r›mc›lar› aras›nda NewtonsMoreInves-  genin lider performans pazarlama ajans› haline ge-
          tors Private Equity - New Media Senior Consultant/  tirmek oldu¤unu söylüyor. Da¤l›, 2014 y›l› için agre-
          Flytext Mobile Kurucu Orta¤› Pamir Gelenbe (UK),  sif büyüyeceklerini anlat›yor: “Ekibimiz ve teknoloji-
          Buy.at Kurucu Orta¤› Steven Brown,  TradeDoubler  lerimizi sürekli gelifltiriyoruz, müflteri portföyümüzü
          CEO’su William Cooper,  Last.fm Kurucu Orta¤› ve  zenginlefltirmek için çal›flmalar›m›z› yapt›k. Önümüz-
          eBay Almanya Kurucu Orta¤› Stefan Glaetzer var.  deki y›l yüzde 100 büyümeyi hedefliyoruz. Reklamc›-
            Digitouch Performans Medya Grubu Ajans Direk-  l›k ve pazarlama alan›nda performans reklamc›l›¤›
          törü Öznur Da¤l›, “Kampanya sonuna kadar kollar›-  günü düzenliyoruz, her y›l 4 etkinlik gerçeklefltiriyo-
          m›z› ba¤lay›p beklemiyor; sürekli aksiyonda kal›yo-  ruz ve buna devam edece¤iz.”
          ruz. ‹flimiz markalara uygun projeler yaratmak, stra-  Öznur Da¤l›, Amazon.com’un sat›fllar›n›n yüzde
          tejiler gelifltirmek, ölçümlemek ve marka odakl› dü-  20’sini sa¤lad›¤› Gelir Ortakl›¤› sistemini de 2010’da

          62 KobiEfor Ocak 2014
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67