Page 60 - KobiEfor_Mart_2013
P. 60
AJANS Kürflat
Okutmufl
Genç bir ajans
Febus Medya
Halkla iliflkiler, bas›n dan›flmanl›¤›, proje gelifltirme, etkinlik, prodüksiyon,
sosyal medya yönetimi, dijital ve kreatif ajans hizmetlerini birarada sunan genç
ajans Febus Medya; markalar›n itibar›n› ve sat›fllar›n› artt›rmadaki baflar›lar›na
tan›kl›k ediyor olman›n ötesinde, bu keyifli yolculu¤un bir parças› olmaktan çok
mutlu. Marka, kifli veya kurumlarla karfl›l›kl› güvene dayal›, uzun soluklu iliflkiler
kurmay› ilke edinen Febus fikir ekibinin baflar›s›nda, birlikte çal›flt›¤› markalar›n
müflteriden çok ifl orta¤› olarak görmesi önemli rol oynuyor.
T ürkiye’de ve uluslararas› pazarlarda evrensel üzere iletiflimin birçok dal›na dokunmufl. Temelleri
hayli kalabal›k bir ekiple 1996’da at›lan Febus, s›¤a-
iletiflim anlay›fl›n› yerel kültür ve de¤erlerle
cak bir ofis bulamam›fl. Derken; “febus fikir ekibi” pi-
birlefltirip Türkiye’nin önde gelen iletiflim da-
n›flmanl›¤› flirketlerinden biri olmay› hedefle-
yen Febus; genç bir ajans. Müflterilerinin ifl yasaya da¤›lm›fl. Çeflitli medya kurulufllar›nda, mar-
kalarda, ajanslarda, dergilerde, televizyonlarda; fark-
hedeflerine ulaflmalar›na katk› sa¤layacak iletiflim l› ofis ortamlar›nda ve farkl› masalarda deliler gibi ça-
stratejilerini oluflturuyor, projeler gelifltiriyor ve bun- l›fl›lm›fl, mesai saatlerini çal›flt›¤› ortama veren “fe-
lar›n hayata geçirilmesini üstleniyor. Halkla iliflkiler, busçular”, akflamlar› ise “febus” için toplanm›fl. Kür-
sosyal medya yönetimi, etkinlik, prodüksiyon ve flat Okutmufl’un deyimiyle 12 y›l boyunca fazla me-
kreatif ajans hizmeti veren Febus Medya, bünyesin- sainin ad›, bitmeyen gecelerin demi ‘febus’ olmufl.
de açt›¤› Febus Akademi ile iletiflim sektörüne yöne- Febus fikir ekibinin bir k›sm›, 2010 y›l›n›n sonuna
lik e¤itim programlar› ve workshoplar da düzenliyor. do¤ru, normal mesaiye dönme karar› al›r, 2011’in
Febus Medya’n›n sundu¤u hizmetler aras›nda fiubat ay›nda; ‹stiklal caddesinde ‘Febus’un kap›s›
medya iliflkileri, medya iliflkileri dan›flmanl›¤›, etkin- aç›l›r. “Hala tüm ‘febusçular’ biraraya gelmifl de¤il.
lik yönetimi, yönetimsel mesajlar, sponsorluk proje- Her yerde olabiliriz. Sizin ofiste bile…” diyen Okut-
leri iletiflimi yönetimi, pazarlama iletiflimi, kurumsal mufl, ajans›n ad›n› mitolojide güzel sanatlar tanr›s›
sosyal sorumluluk, kurumiçi iletiflim, kriz iletiflimi ve olarak da bilinen günefl tanr›s› Apollon’un ›fl›k tanr›-
yönetimi de yer al›yor. l›¤›n› öven s›fat› Febus’tan ald›¤›n› anlat›yor.
Dönüflüme aç›k, geliflime haz›r, büyüme odakl› ve
Hamuru medya tezgah›nda piflmifl inand›klar› markalar ve kurumlarla çal›flmay› tercih
Febus Medya Ajans Baflkan› Kürflat Okutmufl, Bay- ettiklerini belirten Okutmufl, ifl ortaklar›n›n daha iyi
burt’ta dedesinin gazetesinde ç›rak-usta iliflkisiyle projelere ad›m atabilmeleri için kreatif bask›l› ifllerin-
sektöre ad›m atm›fl. ‹stanbul’a geldikten sonraysa den sosyal sorumluluk çal›flmalar›na, kurumsal mo-
radyo, televizyon, gazete ve halkla iliflkiler olmak dernizasyonuna, sosyal medyas›na, internet adresi-
58 KobiEfor Mart 2013