Page 52 - KobiEfor_Kasim_2013
P. 52

SÖYLEfi‹



                                   Türk Telekom, KOB‹’lere odakland›

            KOB‹’ye dokunan saha ekibi





               Organizasyon yap›s›n› 2003 y›l›nda
                 de¤ifltirerek KOB‹ yap›lanmas›n›             Esra fiimflek
                tamamlayan Türk Telekom,  ça¤r›
                merkezi, bayi, ofis ve direkt sat›fl
                kanallar› ile KOB‹’lere A’dan Z’ye
                 teknoloji çözümlerini anlat›yor.
              Cirosunun yüzde 70’ini kurumsaldan
            sa¤layan ve 1.5 milyon iflletmeye hizmet
             veren Türk Telekom, 500 saha ekibiyle
                      her ay 10 bin KOB‹’yi
                      yerinde ziyaret ediyor.


          H        alen tüm Türkiye çap›nda 1.5 milyonu aflk›n
                   KOB‹ müflterisine hizmet veren Türk Tele-
                   kom, 2014 ve 2015 y›llar›nda KOB‹’lere sun-
                   duklar› hizmetlerde fark›ndal›k yaratmay›
                   amaçl›yor.
              Türk Telekom KOB‹ Direktörü Esra fiimflek, Türki-
           ye’nin öncü iletiflim ve yak›nsama teknolojileri flirke-
           ti Türk Telekom olarak KOB‹’lere her türlü veri ileti-
           flimi ihtiyaçlar›n› karfl›layacaklar›, uçtan uca ve bü-
           tünleflik servisleri sa¤lad›klar›n› söyledi. fiimflek, Kü-
           çük ve Orta Ölçekli iflletmeler için sabit telefon hiz-
           metinden geniflbanta, veri merkezi hizmetlerinden
           bulut biliflim çözümlerine kadar genifl bir yelpazede
           avantajl› çözümler sunduklar›n› aktard›.
              Türkiye’deki tüm KOB‹’lerin Türk Telekom’a kay›t-
           l› oldu¤unu kaydeden fiimflek, KOB‹’ye en yak›n tek-
           noloji flirketi olduklar›n› belirterek, KOB‹’lere ‘Tekno-
           loji Dan›flmanl›¤›’ kapsam›nda sunduklar› hizmetleri
           paylaflt›: “Türk Telekom yeni dönemde büyüme stra-
           tejisini 3D vizyonu çerçevesinde belirledi. 3D vizyo-
           nu, dijital yaflam dönüflümü, de¤er odakl› müflteri
           hizmetleri ve dünyaya aç›l›m ve bölgesel büyüme
           hedeflerini içeriyor. “Teknoloji dan›flmanl›¤›” kavra-
           m› da bu noktada önem kazan›yor. KOB‹’lere, esna-
           fa, sanayicimize, ses, internet, data ve genifl bant,
           mobil ve yönetilebilir servislerle, hayat› kolaylaflt›ran
           teknolojilerimizle ulaflmay› hedefliyoruz. Türkiye’nin
           81 ilindeki KOB‹’lere h›zl› ve verimli iletiflim sa¤la-
           mak, onlar› katma de¤erli hizmetlerimizle bulufltur-
           mak için kurumsal müflteri yöneticilerimiz arac›l›¤›
           ile destek ve dan›flmanl›k hizmetleri veriyoruz.” Tür-
           kiye’nin en köklü kurulufllar›ndan biri olarak ellerin-
           deki dataya güvenmekle yetinmediklerini dile geti-
           ren fiimflek, oluflturduklar› yeni sat›fl örgütlenmesiy-
           le KOB‹’nin kap›s›n› çald›klar›n› ve ‘müflteriye doku-
           narak’ avantajlar› anlatt›klar›n› aç›kl›yor.  fiimflek,
           “Sahada 500 kifli birebir KOB‹’lerin kap›s›n› çal›yor.

           52 KobiEfor Kas›m 2013
   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57