Page 118 - KobiEfor_Kasim_2013
P. 118
GEBZE ORGAN‹ZE SANAY‹ BÖLGES‹ (GOSB)
Aslantürk Lojistik;
‘Güven Tafl›r’
Mehmet Aslantürk taraf›ndan
Trabzon’da, 1970 y›l›nda kuru-
lan firma, Erzurum, Samsun,
Amasya ve Artvin bölgelerine
g›da maddesi a¤›rl›kl›, tafl›ma ifliyle faaliyetlerine
bafllam›fl. Tafl›ma pazarlama firmas› olarak bölgede
uzun y›llar hizmet veren firma, 2003 y›l›nda Kocaeli
Gebze’de flube kurmufl, tafl›mac›l›k sektöründe bü-
tün illere hitap etmeye bafllam›fl. Bölgedeki gücünü
daha da ileriye tafl›mak, bölgede daha etkin ve ba-
flar›l› olmak için ad›mlar atan firma, 2008 y›l›nda
merkezini Gebze’ye alm›fl. Aslantürk Lojistik, güçlü
araç filosuyla ‹stanbul ve Kocaeli’den a¤›rl›kl› yurtiçi Lojistik tüm Türkiye’de anlaflmal› ofisleriyle 81 ilden
tafl›ma organizasyonlar›yla müflterilerine en iyi hiz- 81 ile araç tedarik edebiliyor. Tafl›mac›l›k stratejimi-
meti sunma hedefiyle çal›fl›yor. zi müflterilerimizin ürünlerinin istenilen yere, isteni-
Aslantürk Lojistik Yönetim Kurulu Baflkan› Nuret- len zamanda hasars›z ve en uygun maliyetle teslimi
tin Aslantürk, “Bugüne kadar ülkemizin önde gelen ve do¤ru bilginin do¤ru zamanda paylafl›lmas› üze-
birçok firmas›na hizmet etmifl ve etmeye devam rine kurduk. Tüm tafl›malar›n› sigortal› gerçeklefltiren
eden firmam›z›n hedefi, müflterilerimizin ürünlerini Aslantürk Lojistik, büyük bir bölümünü zincir ma¤a-
en iyi flekilde kendilerine ulaflt›rmaktad›r” diyor. Slo- zalar›n oluflturdu¤u parsiyel tafl›mac›l›kta da ürünle-
ganlar›n›n “Güven Tafl›r” oldu¤unu vurgulayan As- ri aktarma ve x-dock noktalar›nda konsolide ederek,
lantürk, lojistik konusunda kreatif yaklafl›mlar gelifl- elleçlemeyi asgariye indiriyor ve malzemenin hasar-
tirerek firmalara özel çözümler üreterek, maliyet ve lanma riskini kald›r›p h›zl› teslimat› gerçeklefltiriyor.”
zaman yönetimi konusunda öncü olmak vizyonuyla
hareket ettiklerini söylüyor. Farkl›l›k yaratan uygulamalar
Ürün maliyetinde lojistik iflbirliklerinin önemini A¤›rl›kl› kapal› tenteli araçlar› bulundu¤unu vur-
kavram›fl uzman bir kurulufl olduklar›n› vurgulayan gulayan Nurettin Aslantürk, kendi bünyelerinde 32
Aslantürk hizmet kalitesini yükselten yaklafl›m› özet- adet kamyon ve t›r ile yurt çap›nda ise 2 bine yak›n
liyor: “Aslantürk Lojistik, depo ve da¤›t›m hizmetle- araç ve çal›flanla; 30’a yak›n firmaya hizmet sunduk-
rinin yan›s›ra müflterilerinin kendi bünyelerinde ya lar›n› aktar›yor: “G›da, ambalaj, inflaat sektörlerine
da farkl› bir lokasyonda kurduklar› depolar›n iflletil- hizmet veriyoruz, hammadde tafl›mac›l›¤› yap›yoruz.
mesi konusunda da hizmet sunmaktad›r. Müflterile- Otomotiv sektörüne de hizmet vermeyi hedefliyoruz.
rini bu sayede yüksek ölçekli sermaye harcamalar›n- Aksaray’da yeni bir flube açt›k. Aksaray Organize Sa-
dan, personel istihdam›n›n getirdi¤i yapt›r›mlardan, nayi Bölgesi’nde (Aksaray OSB) 15 bin metrekarelik
yüksek iflletme maliyetlerinden, yönetimsel zorluk- bir garajda faaliyet gösteriyoruz. Bölgede 3 firman›n
lardan ve iflgücü problemlerinden uzaklaflt›ran As- yurtiçi ürün da¤›t›mlar›n› gerçeklefltiriyoruz. 2013 y›-
lantürk Lojistik, bu hizmetiyle müflterilerinin temel l› içerisinde Trabzon’da da bir ofis açaca¤›z. 2014 y›-
ifllerine odaklanmalar›na destek olabilmektedir.” l›nda ise Adana, ‹zmir ve Kayseri’de flubeler açmay›
Aslantürk Lojistik, komple tafl›mac›l›k ve parsiyel hedefliyoruz. 2015 y›l›nda sektörde ilk 15 firma ara-
tafl›mac›l›k hizmetleri sunuyor. Nurettin Aslantürk, s›na girmeyi planl›yoruz. H›zla büyüyoruz. Firmalar›n
flu bilgileri veriyor: “Komple tafl›mac›l›kta, Aslantürk ürünlerini daha güvenli, daha sa¤l›kl› tafl›malar›na
yönelik özel araçlarla hizmet vermeyi planl›yoruz.
Organizasyonlar›n› üstlendi¤imiz firmalara tafl›mac›-
l›k hizmeti sunarken onlar›n markalar›na araçüzeri
giydirmelerle reklam deste¤i veriyoruz. Çal›flt›¤›m›z
markalar›n iletiflim çal›flmalar›na katk›da bulunarak
farkl›l›k yarat›yoruz.”
Aslantürk Lojistik’in hizmet verdi¤i bütün müflte-
rileriyle uzun vadeli çal›flmalar yürüttü¤ünün alt›n›
çizen Nurettin Aslantürk, “Bütün müflterilerimizin
ürünlerini kendi ürünümüz gibi özen göstererek ta-
fl›yoruz. Müflterilerimizin pazar paylar›n› artt›rmak
için yürüttükleri faaliyetlerde üzerimize düflen so-
rumluluklar› çok iyi biliyoruz” diyor.
118 KobiEfor Kas›m 2013