Page 96 - KobiEfor_Ekim_2013
P. 96
SEKTÖR/B‹L‹fi‹M
Turkcell’den “‹fl’te Teknoloji Hamlesi” Profesyonel yaz›larda
Turkcell, flirket-
lerin biliflim tek- Kabim Elektronik
nolojilerini etkin
kullan›m› için Tür- Kabim Elektronik, flirketlerin ifl
kiye’de bir ilki dokümanlar›n›n yönetiminde ve
gerçeklefltirerek ç›kt› al›m›nda profesyonel ürünler
yeni bir model ge- ve çözümler sunuyor. Ürün gam›,
lifltirdi. “Türki- termal yaz›c›lar, mobil termal yaz›-
ye’deki tüm flir- c›lar, sürekli form lazer yaz›c›lar,
ketlerin teknoloji yaz›c› mekanizmalar› ve nokta
ile büyümesini, vurufllu yaz›c›lardan oluflan Kabim
daha verimli ve Elektronik ayn› zamanda SEIKO
karl› olmas›n›, ge- Precision, PSI, JOLIMARK, POS-
lece¤ini bugün- TEK, BLUEKIXX markalar›n›n Türki-
den garanti alt›na almas›n› hedefleyen büyük bir dö- ye distribütörlü¤ünü yürütüyor.
nüflüm” olarak tan›mlanan “‹fl’te Teknoloji Hamlesi”, Kabim Elektronik Ltd. fiti Genel Müdürü Selçuk
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Genel Müdür Edgü, PSI markal› PP803 modellerinin, nokta vu-
Yard›mc›lar› Selen Kocabafl ile Yi¤it Kulabafl’›n kat›l- rufllu yaz›c›lar aras›nda bulunmayan özellikleri ile
d›¤› bas›n toplant›s› ile tan›t›ld›. Bas›n toplant›s›nda rakiplerden ayr›flt›¤›n› söylüyor. Edgü, ürünün ar-
‹fl’te Teknoloji Hamlesi’nin vizyonunu aç›klayan t›lar›n› flöyle anlat›yor: “Alüminyum gövde, kesici
Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv flunlar› kaydet- ünitesi, çift traktör besleme, özel metal stand,
ti: “Bugün art›k çok iyi biliyoruz ki, ülkelerin büyü- sessizlik kiti / fanus, web üzerinden, yaz›c› yöne-
mesinde en önemli faktör teknoloji. Bir ülkenin tek- timi. Ayn› yaz›c› üzerinde 4 farkl› macro ile 4 fark-
noloji kullan›m›yla, gayri safi milli has›las› aras›nda l› ka¤›t boyutunu bask› seçene¤i, 30 milyon ka-
do¤ru orant› var. Kifli bafl›na düflen milli gelir, ancak rakterli uzun fleridi ile bask› maliyetlerini inan›l-
ekonominin bafl rol oyuncular› flirketlerin büyüme- maz rakamlara düflürmektedir. Uzun ömürlü par-
siyle artabiliyor. Altyap› yat›r›mlar›n›n çok yayg›n ol- çalar› sayesinde, minimum 10 y›l makine ömrü
mas›na karfl›n ülkemizde, flirketlerin teknoloji kulla- sa¤lamaktad›r. Yüksek h›z› ile saatte 600 sayfa
n›m› anlam›nda kat edilmesi gereken mesafe oldu- bask› imkan›, 8 kopyaya ayn› anda bask› yapabil-
¤unu görüyoruz. Teknolojinin gücüyle tüm flirketleri- mektedir.” Edgü, flu ça¤r›y› yap›yor: “‹htiyac›n›z
mizi desteklemek, rekabet güçlerini ve verimlilikleri- profesyonel yaz›c›larsa arad›¤›n›z markalar ve çö-
ni art›rmak zorunday›z. Turkcell’in ortaya koydu¤u zümler Kabim Elektronikte.” Edgü, ayr›ca bu y›l
hedef ve vizyon tam da bu: ‹fl’te Teknoloji Hamlesi CeBIT ‹stanbul 2013 Fuar›’nda olacaklar›n› sözleri-
ile flirketlerin büyümesine destek olarak Türkiye’yi ne ekliyor.
dünya klasman›nda bir üst lige tafl›mak istiyoruz.”
‹fl’te Teknoloji Hamlesi projesinin detaylar›n› ve E-ticaret sitesi kurmak
flirketlere sa¤layaca¤› faydalar› Turkcell Kurumsal isteyenlere öneriler
Sat›fl ve Pazarlama Genel Müdür Yard›mc›s› Selen E-ticaret dünyas›na girifl yapmak
Kocabafl aç›klad›: “Kurumsal pazardaki deneyimleri- isteyenlerin, özellikle hayata geçire-
miz bize, Türkiye’de ne yaz›k ki pek çok iflletmede cekleri sitedeki ürün sayfalar›nda fo-
teknoloji alg›s›n›n, ‘Ben ne anlar›m bu ifllerden?’ ile to¤raflardan tan›t›c› videolara, kulla-
bafllay›p ‘Teknoloji çok maliyetli bir yat›r›m’a kadar n›lan renklerden font seçimine kadar
uzanan olumsuz gerekçelerle flekillendi¤ini gösterdi. özen göstermeleri gereken birçok
Oysa pratik, kan›tlanm›fl, esnek, hesapl›, külfetsiz, konu bulunuyor. Hizlial.com Web Ta-
h›zl› ve flirkete özel teknoloji elimizin alt›nda. Bun- sar›m Uzman› Faruk Ayranc› giriflim- Faruk
dan böyle Türkiye’de ister küçük ister büyük her flir- cilerin dikkat etmesi gerekenleri flu Ayranc›
ket, büyümek, verimli çal›flmak için teknoloji kulla- flekilde s›ralad›:
n›m›n› art›rmaya yönelsin diyoruz.” l Ürün sayfalar›n›n temel unsuru-
Kocabafl; “Turkcell, bundan sonra ürün de¤il, ih- nun ürün foto¤raflar› oldu¤unu söyleyebiliriz. Büyük,
tiyaç tabanl› bir yaklafl›m sunuyor. Farkl› sektörler- kaliteli, net bir ürün görseli karar verme ve sat›n al-
den yüzbinlerce müflterimizin ihtiyaçlar›n› analiz man›n en önemli ad›m›n› oluflturuyor.
ederek, 5 temel alan belirledik: Yeni ifl modelimiz- l Tüm taray›c›lar ve iflletim sistemleri taraf›ndan
de “Yönetim”, “Pazarlama”, “‹flbirli¤i”, “Bulut ve Bi- desteklenen fontlar kullan›lmal›.
liflim Teknolojileri” ve “Network” alanlar›n›n her bi- l Ürün hakk›nda tan›t›c› videolar eklenmeli
rine özel suitler oluflturduk. Bu suitlerimizin içinde l Tamamlay›c› ürünler önerilmeli
her boyutta flirketin hedeflenen ihtiyac›n› karfl›laya- l Sipariflin ne zaman ulaflaca¤› detayl› olarak be-
cak çözümlerimiz bulunuyor” dedi. lirtilmeli.
96 KobiEfor Ekim 2013