Page 96 - KobiEfor_Ekim_2013
P. 96

SEKTÖR/B‹L‹fi‹M





              Turkcell’den “‹fl’te Teknoloji Hamlesi”         Profesyonel yaz›larda
                                           Turkcell, flirket-
                                         lerin biliflim tek-  Kabim Elektronik
                                         nolojilerini etkin
                                         kullan›m› için Tür-   Kabim  Elektronik, flirketlerin ifl
                                         kiye’de bir ilki    dokümanlar›n›n yönetiminde ve
                                         gerçeklefltirerek    ç›kt› al›m›nda profesyonel  ürünler
                                         yeni bir model ge-  ve  çözümler sunuyor. Ürün gam›,
                                         lifltirdi.  “Türki-  termal yaz›c›lar, mobil termal yaz›-
                                         ye’deki tüm flir-    c›lar, sürekli form lazer yaz›c›lar,
                                         ketlerin teknoloji  yaz›c› mekanizmalar›  ve nokta
                                         ile büyümesini,     vurufllu yaz›c›lardan oluflan Kabim
                                         daha verimli ve     Elektronik ayn› zamanda SEIKO
                                         karl› olmas›n›, ge-  Precision, PSI,  JOLIMARK, POS-
                                         lece¤ini bugün-     TEK, BLUEKIXX markalar›n›n Türki-
            den garanti alt›na almas›n› hedefleyen büyük bir dö-  ye distribütörlü¤ünü yürütüyor.
            nüflüm” olarak tan›mlanan “‹fl’te Teknoloji Hamlesi”,  Kabim Elektronik Ltd. fiti Genel Müdürü Selçuk
            Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv ve Genel Müdür  Edgü, PSI markal› PP803 modellerinin, nokta vu-
            Yard›mc›lar› Selen Kocabafl ile Yi¤it Kulabafl’›n kat›l-  rufllu yaz›c›lar aras›nda bulunmayan özellikleri ile
            d›¤› bas›n toplant›s› ile tan›t›ld›. Bas›n toplant›s›nda  rakiplerden ayr›flt›¤›n› söylüyor. Edgü, ürünün ar-
            ‹fl’te Teknoloji Hamlesi’nin vizyonunu aç›klayan  t›lar›n› flöyle anlat›yor: “Alüminyum gövde, kesici
            Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv flunlar› kaydet-  ünitesi, çift traktör besleme, özel metal stand,
            ti: “Bugün art›k çok iyi biliyoruz ki, ülkelerin büyü-  sessizlik kiti / fanus, web üzerinden, yaz›c› yöne-
            mesinde en önemli faktör teknoloji. Bir ülkenin tek-  timi. Ayn› yaz›c› üzerinde 4 farkl› macro ile 4 fark-
            noloji kullan›m›yla, gayri safi milli has›las› aras›nda  l› ka¤›t boyutunu bask›  seçene¤i, 30 milyon ka-
            do¤ru orant› var. Kifli bafl›na düflen milli gelir, ancak  rakterli uzun fleridi ile bask› maliyetlerini inan›l-
            ekonominin bafl rol oyuncular› flirketlerin büyüme-  maz rakamlara düflürmektedir. Uzun ömürlü par-
            siyle artabiliyor. Altyap› yat›r›mlar›n›n çok yayg›n ol-  çalar› sayesinde, minimum 10 y›l makine ömrü
            mas›na karfl›n ülkemizde,  flirketlerin teknoloji kulla-  sa¤lamaktad›r. Yüksek h›z› ile saatte 600 sayfa
            n›m› anlam›nda kat edilmesi gereken mesafe oldu-  bask› imkan›, 8 kopyaya ayn› anda bask› yapabil-
            ¤unu görüyoruz. Teknolojinin gücüyle tüm flirketleri-  mektedir.” Edgü, flu ça¤r›y› yap›yor: “‹htiyac›n›z
            mizi desteklemek, rekabet güçlerini ve verimlilikleri-  profesyonel yaz›c›larsa arad›¤›n›z markalar ve çö-
            ni art›rmak zorunday›z. Turkcell’in ortaya koydu¤u  zümler Kabim Elektronikte.” Edgü, ayr›ca bu y›l
            hedef ve vizyon tam da bu: ‹fl’te Teknoloji Hamlesi  CeBIT ‹stanbul 2013 Fuar›’nda olacaklar›n› sözleri-
            ile flirketlerin büyümesine destek olarak Türkiye’yi  ne ekliyor.
            dünya klasman›nda bir üst lige tafl›mak istiyoruz.”
              ‹fl’te Teknoloji Hamlesi projesinin detaylar›n› ve  E-ticaret sitesi kurmak
            flirketlere sa¤layaca¤› faydalar› Turkcell Kurumsal  isteyenlere öneriler
            Sat›fl ve Pazarlama Genel Müdür Yard›mc›s› Selen   E-ticaret dünyas›na girifl yapmak
            Kocabafl aç›klad›: “Kurumsal pazardaki deneyimleri-  isteyenlerin, özellikle hayata geçire-
            miz bize, Türkiye’de ne yaz›k ki pek çok iflletmede  cekleri sitedeki ürün sayfalar›nda fo-
            teknoloji alg›s›n›n, ‘Ben ne anlar›m bu ifllerden?’ ile  to¤raflardan tan›t›c› videolara, kulla-
            bafllay›p ‘Teknoloji çok maliyetli bir yat›r›m’a kadar  n›lan renklerden font seçimine kadar
            uzanan olumsuz gerekçelerle flekillendi¤ini gösterdi.  özen göstermeleri gereken birçok
            Oysa pratik, kan›tlanm›fl, esnek, hesapl›, külfetsiz,  konu bulunuyor. Hizlial.com Web Ta-
            h›zl› ve flirkete özel teknoloji elimizin alt›nda. Bun-  sar›m Uzman› Faruk Ayranc› giriflim-  Faruk
            dan böyle Türkiye’de ister küçük ister büyük her flir-  cilerin dikkat etmesi gerekenleri flu  Ayranc›
            ket, büyümek, verimli çal›flmak için teknoloji kulla-  flekilde s›ralad›:
            n›m›n› art›rmaya yönelsin diyoruz.”               l Ürün sayfalar›n›n temel unsuru-
              Kocabafl; “Turkcell, bundan sonra ürün de¤il, ih-  nun ürün foto¤raflar› oldu¤unu söyleyebiliriz. Büyük,
            tiyaç tabanl› bir yaklafl›m sunuyor. Farkl› sektörler-  kaliteli, net bir ürün görseli karar verme ve sat›n al-
            den yüzbinlerce müflterimizin ihtiyaçlar›n› analiz  man›n en önemli ad›m›n› oluflturuyor.
            ederek,  5 temel alan belirledik: Yeni ifl modelimiz-  l Tüm taray›c›lar ve iflletim sistemleri taraf›ndan
            de “Yönetim”, “Pazarlama”, “‹flbirli¤i”, “Bulut ve Bi-  desteklenen fontlar kullan›lmal›.
            liflim Teknolojileri” ve “Network” alanlar›n›n her bi-  l Ürün hakk›nda tan›t›c› videolar eklenmeli
            rine özel suitler oluflturduk. Bu suitlerimizin içinde  l Tamamlay›c› ürünler önerilmeli
            her boyutta flirketin hedeflenen ihtiyac›n› karfl›laya-  l Sipariflin ne zaman ulaflaca¤› detayl› olarak be-
            cak çözümlerimiz bulunuyor” dedi.               lirtilmeli.

           96 KobiEfor Ekim 2013
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101