Page 157 - KobiEfor_Nisan_2012
P. 157

SOSYAL SORUMLULUK

















            Viko çal›flanlar› ›fl›k saçt›

              “Ifl›¤a muhtaç her sosyal konuda tüm gönlümüz-  kö¤retim Okulu ö¤rencilerine k›rtasiyeden oyunca-
            le ayd›nlatmak için var›z” slogan›yla sosyal sorum-  ¤a, fotokopi makinesinden temizlik malzemelerine
            luluk projelerinde yer alan “V‹KO Ayd›nl›k Toplum  kadar birçok yard›m malzemesini ulaflt›rd›. V‹KO
            Gönüllüleri”, bugün toplum için oluflturulan her ›fl›-  Montaj Bölümü Çal›flan› fiermin Pehlivan “Bu des-
            ¤›n, gelecekte dünyay› ayd›nlatacak enerjilere dö-  tekle okulun tüm taleplerini karfl›lad›k, minik ö¤ren-
            nüfltü¤ünün bilinci ile örnek bir projeye daha imza  cilerimizin geleceklerinde küçük de olsa bir ›fl›k yak-
            atarak fianl›urfa’n›n Siverek ‹lçesi’ndeki Bay›rözü ‹l-  t›k” dedi.



                                                              CarrefourSa’da her
                                                              ‘Prima’ bir ‘hayat’

                                                                 Prima ve UNICEF iflbirli¤inde
                                                              yürütülen “1 Paket-Hayat Kurta-
                                                              ran 1 Afl›” kampanyas› kapsa-
                                                              m›nda; tüm CarrefourSA ma¤a-
                                                              zalar›nda 1 Mart-30 Haziran ta-
                                                              rihleri aras›nda sat›lan her Pri-
                                                              ma paketi için Prima, UNICEF’e 1
                                                              yenido¤an tetanosu afl›s› de¤erinde katk›da bu-
              ‹fl Bankas› ‹klim De¤iflikli¤ine                  lunuyor. Anne ve Yenido¤an Tetanosu’nu orta-
              parmak bas›yor                                  dan kald›rmaya yard›mc› olmak amaçlı kampan-
                                                              ya, bu y›l 1 milyon ba¤›fl hedefliyor.
                Türkiye ‹fl Bankas›, WWF önderli¤inde tüm
              dünyada iklim de¤iflikli¤ine dikkat çekmek ama-
              c›yla gerçeklefltirilen ‘Dünya Saati’ (Earth Hour)  Filiz’den Mor Çat›’ya destek
              kampanyas›na ‹stanbul’un en yüksek ve gör-
              kemli binalar›ndan biri olan ‹fl Kuleleri’nde ve           Filiz Makarna 8 Mart Dünya Kad›nlar
              di¤er binalar›nda, güvenlik için zorunlu alanlar        Günü’nde Migros ma¤azalar›nda sat›lan
              hariç olmak üzere, tüm ›fl›klar›n› 1 saat söndüre-       ürünlerinin gelirini Mor Çat› Kad›n S›¤›-
              rek kat›ld›.                                          na¤› Vakf›’na ba¤›flladı. Ba¤›fl, kad›na yö-
                                                             nelik aile içi ve d›fl› fliddetle mücadeleyi destekliyor.


              Nar Taneleri Projesi 32 ilde devam ediyor

                    Boyner Holding ve Grup fiirketleri’nin önderli¤inde, Aile ve Sos-
                  yal Politikalar Bakanl›¤› Çocuk Hizmetleri Genel Müdürlü¤ü, Birlefl-
                  mifl Milletler Nüfus Fonu (UNFPA) ve Türkiye Personel Yönetimi
                   Derne¤i (PERYÖN)’nin ortakl›¤›yla, Türkiye ‹fl Kurumu’nun (‹fi-KUR),
                   Milli E¤itim Bakanl›¤›’n›n ve Sivil Toplum Kurulufllar›’n›n iflbirli¤in-
                   de sürdürülen Nar Taneleri Projesi devam ediyor. Proje, Çocuk
                   Hizmetleri Genel Müdürlü¤ü’ne ba¤l› kurulufllarda yetiflmifl 18-24 yafl aras› genç kad›nlar›n birey-
              sel geliflimleri, e¤itime devamlar› ve istihdama kat›l›mlar›n› kolaylaflt›rmak için 2009 y›l›nda bafllam›flt›.
              Proje 2012 y›l›nda Do¤u Karadeniz ve Do¤u Anadolu Bölgesi a¤›rl›kl› olmak üzere 32 ilde devam ediyor.

                                                                                      Nisan 2012 KobiEfor 157
   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162