Page 84 - KobiEfor_Ocak_2012
P. 84

AJANS



               MediaCom’la yine yeni yeniden

                       Reklam:



                     Ticaretin


                        sanatla



                   buluflmas›




              Türkiye’nin ilk medya planlama ve
              sat›nalma ajanslar›ndan MediaCom,
             yeni yap›lanmas›yla hedef büyütüyor.
                 Organizasyonel yap›s›n› ba¤l›                                             MediaCom COO’su
                                                                                     Özlem Ergazi Halimo¤lu, iyi
               bulundu¤u uluslararas› networkle                                         planlaman›n ve strateji
                 birlikte de¤ifltiren ve gelifltiren                                  gelifltirmenin, eldeki verileri
                                                                                    do¤ru ve anlaml› bilgi haline
              MediaCom, çal›flt›¤› reklamverenlere                                    getirmenin verilen hizmetin
            sundu¤u rekabet avantaj›n› ço¤alt›yor.                                  kalitesini farkl›laflt›raca¤›na
                                                                                       inan›yor: “Mediacom’un
                                                                                         mottosu; ‘People first,
                                                                                  best results’ (Önce insan, daha
                  irçok ulusal ve uluslararas› markaya hizmet
           B      veren MediaCom Türkiye ofisi, 1995 y›l›ndan                           bir ajans›z. ‹nsan›m›za
                                                                                      iyi sonuçlar). ‹nsan odakl›,
                  bu yana MediaCom networkünün h›zl› ve bü-
                                                                                           yat›r›m yap›yoruz.”
                  yüyen bir parças›. 89 ülkede 106 ofisiyle hiz-
           met veren, dünyan›n en büyük stratejik medya plan-
           lama ve sat›nalma flirketlerinden biri olan Media-  taze düflünme yetene¤ini gelifltirmek, tak›ma yeni
           Com, 13 milyar dolar›n üzerindeki küresel cirosuyla  beceriler kazand›rmak ve yenili¤i teflvik etmektir.”
           reklamveren firmalar›na medya çözümleri sunuyor.
           1986’da Avrupa’da kurulan MediaCom, WPP Holding    Tek elden hareket avantaj›
           bünyesindeki flirketlerden. Dünyadaki her 3 reklam-  Özlem Ergazi Halimo¤lu, ekip içi e¤itim faaliyetleri-
           dan birini temsil eden WPP Holding’in iletiflim ala-  ni artt›rd›klar›ndan ve yeni birimler oluflturduklar›n-
           n›nda hizmet veren flirketlerinin yönetimi için kuru-  dan sözediyor: “2010’da kurdu¤umuz ‹çgörü ve Stra-
           lan GroupM bünyesinde ise Mindshare, Mediaed-    teji birimimizi yeni stratejilerle ve yeni ekip arkadafl-
           ge:cia, MediaCom ve MAXUS yer al›yor.            lar›yla daha da gelifltirdik. Trading bölümümüzde, ge-
              GroupM bünyesinde yer alan ofislerin etkinlik ve  lenekselleflen medya sat›nalma modelimizi farkl›laflt›-
           verimliliklerini artt›rmak amac›yla ayn› semtte birbi-  rarak hizmet verdi¤imiz 100’e yak›n markan›n medya
           rine yak›n binalara tafl›nd›¤›n› belirten MediaCom  sat›nalmas›n› birlefltirdik.” Günümüz rekabet koflulla-
           Türkiye COO’su (Chief Operating Officer) Özlem Erga-  r›nda reklam fiyatlar›n›n müflteriler için en önemli k›s-
           zi Halimo¤lu, bu nedenle MediaCom Türkiye ofisini  tas haline geldi¤ine de¤inen Halimo¤lu, Trading biri-
           de grubun di¤er ofislerinin bulundu¤u Levent’e tafl›-  miyle piyasadaki tecrübelerini kullanarak en rekabet-
           d›klar›n› anlat›yor. Yeni organizasyon yap›lanmas›yla  çi fiyatlara ulaflt›klar›n› kaydediyor: “Portföy yönetimi-
           hedeflerini flöyle özetliyor: “Yeni yap›lanmam›zla  ni tek elden gerçeklefltiriyor, genelden özele günlük
           2012’de müflterilerimizi artt›rmay›, onlarla uzun va-  de¤erlendirme ve sat›nalma stratejilerimizi bu birimi-
           deli iliflkiler sürdürmeyi, iflin hakk›n› vererek yapma-  mizde oluflturuyoruz. Piyasadaki en düflük fiyatlar› al-
           y› ve imza att›¤›m›z ifllerde MediaCom fark›n› ortaya  mak zaten bizim görevimiz. Bütün medya sat›nalma
           koymay› hedefliyoruz. Biz marka lideri olaca¤›z.” Ha-  operasyonlar›m›z› tek elde birlefltirdi¤imizde bizim
           limo¤lu’nun hayali ise birgün Türkiye’deki bütün  avantaj›m›z, daha da rekabetçi fiyatlara ulaflabilme-
           reklamverenlerin MediaCom’la çal›flmak ister hale  miz ve bütün ajans içerisindeki da¤›l›mda oto kontro-
           gelmesi. Bunun için dönüflüm çizgisi flöyle: “Media-  lü yaratm›fl olmak. Örne¤in reklamverenlerimizden
           Com’un tüm müflterileri için tüm ürünleriyle s›n›f›n›n  Sabanc› Holding rekabetçi fiyatlarla çal›fl›r, bizse bu
           en iyisi ifller ç›karmas›n› sa¤lamak, ajans içerisinde  yöntemle onlara en rekabetçi fiyat› sa¤lad›k.”

           84 KobiEfor Ocak 2012
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89