Page 171 - KobiEfor_Ocak_2012
P. 171
GIDA
Obaçay: Sohbetin demlenmesi
Karadeniz’in yüksek yamaçlar›nda itinayla yetifltirilen körpe üst
yapraklar›, özenle toplay›p harmanlayan Obaçay; Karadeniz Seri-
si ile çayseverlerle bulufluyor. Tat, koku, renk ve berrakl›k aç›s›n-
dan kalitede dörtte dördü yakalayan Obaçay, ideal Türk çay› lez-
zetini tüketicilerine sunuyor. Titiz tüketici araflt›rmalar›n›n ard›n-
dan piyasaya sürülen Karadeniz Serisi için Karadeniz’deki 15 üre-
ticiden 45 farkl› çay al›n›p iflleniyor ve her gün 30 tad›m yap›l›yor.
fiimflek’ten tatl› krizine kesin çözüm;
Bien Classic!
Birbirinden farkl› ürünleriy-
le bisküvi, çikolata ve kek se-
verlerin yeni seçimi olan fiim-
flek, en yeni ürünü “Bien
Classic” ile lezzeti bir basa-
mak daha ileri tafl›d›. fiimflek’in yeni ürünü kakao kaplamal›, süt-
lü kremal› pasta “Bien Classic”, iflyerinde, okulda, yolda, günün
her saatinde size efllik edebiliyor. fiimflek’in, farkl› Bien marka
ürünlerinden baz›lar› da yüksek kakao oranl›, kek ile çikolatan›n
uyumunu yans›tan de¤iflik lezzet alternatifleri; Bien Bienvenue,
Bien Selection ve Bien Elegance.
Nestlé “ChocoLike”
Türkiye’de faaliyette olan çikolata uzman›
Frefla: Her yudumda Nestlé, bu y›l “Hayata Çikolata” slogan›yla
sa¤l›kl› ferahl›k bafllatt›¤› yeni kampanyas›nda çikolata sever-
lere tatl› sürprizler yaflat›yor. “Hayat›n küçük
Frefla’n›n genifl ürün yelpaze- keyiflerini büyütmeyi” amaçlayan kampanyada
sinde yer alan Elma Aromal› Ma- al›fl›lagelmifl uygulamalardan farkl› olarak tü-
den Suyu, her yudumda size sa¤- keticilerin çikolata ile sadece kendilerini fl›-
l›kl› bir ferahl›k sunuyor. Tam bir martmalar›n› de¤il, bu keyfi hiç tan›mad›klar›
mineral deposu olan ürün, kemik baflka tüketicilerle paylaflmalar› hedefleniyor.
yap›s›n›n geliflmesinde, a¤›z ve Böylece markaya olan duygusal ba¤l›l›¤›n art-
difl sa¤l›¤›n›n korunmas›nda son t›r›lmas› hedefleniyor. Dijital iletiflimi, saha et-
derece yararl›. Frefla’n›n limonlu, kinli¤i ile birlefltiren bu entegre projede bir de ilk yaflan›yor.
muzlu, fleftalili, çilekli, viflneli, Nestlé Çikolata’n›n Facebook sayfas›na gelen her 15 “be¤en” kar-
portakall› ve kar›fl›k meyveli ol- fl›l›¤›nda bir al›flverifl merkezinde kurulu olan Nestlé ‘’Chocolike‘’
mak üzere 8 farkl› lezzet seçene¤i makinesi “otomatik olarak” bir adet tablet çikolata düflürüyor ve
bulunuyor. o esnada bunu farkeden flansl› bir tüketici ürünü alabiliyor.
Seyido¤lu: Gaziantep reçetesiyle su böre¤i
Tatl› ve börek çeflitlerini geleneksel
lezzetlerini bozmadan 1952’den bu yana
günümüze tafl›yan Seyido¤lu, Türk mut-
fa¤›n›n önemli simgelerinden su böre¤i-
nin de vazgeçilmez adresi. Firma bu kez,
yöresel tatlarla zenginlefltirdi¤i doyum-
suz lezzetteki su böre¤ini, günlük, tapta-
ze ve s›cak sunuyor.
Ocak 2012 KobiEfor 171