Page 164 - KobiEfor_Mayis_2011
P. 164
GIDA
Dankek’ten ‘Ev Kek’
Ülker Dankek, “Dankek Ev Kek”i tüketicisinin be-
¤enisine sundu. Evde yap›lm›fl kek lezzetinde ki
yeni ürün; yuvarlak ve ortas› delik formuyla büyük
boy ve ayn› lezzette küçük boy olarak, kakaolu
portakall› ve havuçlu tarç›nl› çeflitleriyle piyasaya
ç›kt›. Büyük boy Dankek Ev Kek’lerin içinde özel
soslar da bulunuyor. Kakaolu kek portakal sosu
ile havuçlu tarç›nl› kek de karamel sosu ile lezzetini katl›yor. Soslar paketin içinde
ayr› olarak yer al›yor. Soslu ve sossuz tercihe göre iki farkl› kullan›m imkan› sunuyor.
Algida Türkiye, SuperFresh’ten; Jumbo Karides
Dünya fiampiyonu SuperFresh, su ürünleri ailesine yepyeni
bir lezzet daha katt›. Pazara yeni sunu-
Algida’n›n yat›r›mlar› lan “SuperFresh Jumbo Karides” ön
ile ambalajl› dondur- piflirildikten sonra donduruldu¤u için
ma pazar›n›n büyük- piflirince “jumbo” formunu asla kaybetmiyor
lü¤ü 1 milyar TL s›n›- ve nefis lezzetini tüm yemeklere tafl›yor. Su-
r›na ulaflt›. Firma, perFresh Jumbo Karidesle yap›labilecek yemek-
dünya Algida ope- ler aras›nda karides güveç, tereya¤l› karides sote ya da karidesli sa-
rasyonu içinde ev lata gibi çeflitler bulunuyor. 300 graml›k ambalaj›yla tüketicilere
d›fl› dondurma tüke- sunulan SuperFresh Jumbo Karides, enfes lezzeti yan›nda sa¤l›k
timinde dünya flam- aç›s›ndan da do¤al protein ve selenyum kayna¤› görevi görüyor.
piyonu oldu. Algida
Pazarlama Direktörü
Özgür Kölükfak›, “Türkiye’de kifli Mini Magic’ten Frefla C Plus
bafl› dondurma tüketim miktar› 21 Sihirli Lezzet Raflarda
y›lda 10 kat artt›. Algida ülkeleri
aras›nda, ev d›fl› ürünlerin tüketi- Türkiye’nin ilk Frefla, ürün yelpazesine
minde dünyan›n en büyük don- endüstriyel bir yenisini ekledi; Frefla
durma ülkesi haline geldik. 200 dondurma üre- C Plus. Frefla C Plus yüz-
milyon litrelik üretim kapasitesi ile ticisi Panda, ge- de 4 oran›nda limon
Algida Çorlu fabrikas› ise dünya- nifl ürün yelpa- suyu içeren, C vitamini
n›n en büyük 2. Algida fabrikas› zesine “Mini Ma- ve B grubu vitaminleri
haline geldi” dedi. Unilever Türki- gic” ile bir yenisini bar›nd›ran do¤al mey-
ye G›da Pazarlama Baflkan Yar- daha ekledi. Pan- veli do¤al madensuyu.
d›mc›s› ve Yönetim Kurulu Üyesi da’n›n sihri gerçe¤e dönüfltüren ‹çeri¤indeki C vitamini miktar›,
Mustafa Seçkin, Algida Türkiye’nin lezzeti Magic, yeni boyutu “Mi- günlük beslenme referans de-
2015 vizyonunu flu sözlerle aç›kla- ni Magic” ile dondurmadan ¤erinin yüzde 100’ünü, B grubu
d›: “Hedefimiz, 2015 y›l›na kadar vazgeçemeyen ancak formuna vitaminlerde ise günlük beslen-
kifli bafl› tüketimi ikiye katlay›p da dikkat etmek isteyenlerin ilk me referans de¤erinin yüzde
5,6 litre seviyesine getirmek.” tercihi olacak. 15’ini karfl›l›yor.
Carte d’Or Brownie’li Çikolatal› Dondurmal› Pasta
Evlere dondurma keyfini tafl›yan Carte d’Or, Türkiye’de bir ilki ger-
çeklefltirerek 2010 y›l›nda piyasaya ç›kard›¤› Carte d’Or Dondur-
mal› Pasta serisine yepyeni bir tat ekliyor. Carte d’Or Brownie’li Çikolatal›
Dondurmal› Pasta, gerçek brownie keki üzerindeki iki katman bitter çiko-
latal› ve kaymakl› dondurmas› ile bir brownie’den çok daha fazlas›n› su-
nuyor. En üstüne döflenmifl çikolata sosu ve parçac›klar› ise dondurma
severlere, farkl› bir tat sunuyor. Carte d’Or Dondurmal› Pasta serisindeki
di¤er ürünler ise; Antep F›st›kl› Çikolatal› Dondurmal› Pasta, Karamelli Kay-
makl› Dondurmal› Pasta ve a Frambuazl›-Kaymakl› Dondurmal› Pasta.
164 KobiEfor May›s 2011