Page 164 - KobiEfor_Mayis_2011
P. 164

GIDA



                                  Dankek’ten ‘Ev Kek’

                                  Ülker Dankek, “Dankek Ev Kek”i tüketicisinin be-
                                  ¤enisine sundu. Evde yap›lm›fl kek lezzetinde ki
                                  yeni ürün; yuvarlak ve ortas› delik formuyla büyük
                                  boy ve ayn› lezzette küçük boy olarak, kakaolu
                                  portakall› ve havuçlu tarç›nl› çeflitleriyle piyasaya
                                 ç›kt›. Büyük boy Dankek Ev Kek’lerin içinde özel
                                 soslar da bulunuyor. Kakaolu kek portakal sosu
                               ile havuçlu tarç›nl› kek de karamel sosu ile lezzetini katl›yor. Soslar paketin içinde
                       ayr› olarak yer al›yor. Soslu ve sossuz tercihe göre iki farkl› kullan›m imkan› sunuyor.


              Algida Türkiye,                  SuperFresh’ten; Jumbo Karides
              Dünya fiampiyonu                  SuperFresh, su ürünleri ailesine yepyeni
                                               bir lezzet daha katt›. Pazara yeni sunu-
                          Algida’n›n yat›r›mlar›  lan “SuperFresh Jumbo Karides” ön
                          ile ambalajl› dondur-  piflirildikten sonra donduruldu¤u için
                          ma pazar›n›n büyük-  piflirince “jumbo” formunu asla kaybetmiyor
                          lü¤ü 1 milyar TL s›n›-  ve nefis lezzetini tüm yemeklere tafl›yor. Su-
                          r›na ulaflt›. Firma,  perFresh Jumbo Karidesle yap›labilecek yemek-
                          dünya Algida ope-    ler aras›nda karides güveç, tereya¤l› karides sote ya da karidesli sa-
                          rasyonu içinde ev    lata gibi çeflitler bulunuyor.  300 graml›k ambalaj›yla tüketicilere
                          d›fl› dondurma tüke-  sunulan SuperFresh Jumbo Karides, enfes lezzeti yan›nda sa¤l›k
                          timinde dünya flam-   aç›s›ndan da do¤al protein ve selenyum kayna¤› görevi görüyor.
                          piyonu oldu. Algida
                          Pazarlama Direktörü
              Özgür Kölükfak›, “Türkiye’de kifli  Mini Magic’ten             Frefla C Plus
              bafl› dondurma tüketim miktar› 21  Sihirli Lezzet              Raflarda
              y›lda 10 kat artt›. Algida ülkeleri
              aras›nda, ev d›fl› ürünlerin tüketi-           Türkiye’nin ilk  Frefla, ürün yelpazesine
              minde dünyan›n en büyük don-                  endüstriyel     bir yenisini ekledi; Frefla
              durma ülkesi haline geldik. 200               dondurma üre-   C Plus. Frefla C Plus yüz-
              milyon litrelik üretim kapasitesi ile         ticisi Panda, ge-  de 4 oran›nda limon
              Algida Çorlu fabrikas› ise dünya-             nifl ürün yelpa-  suyu içeren, C vitamini
              n›n en büyük 2. Algida fabrikas›            zesine “Mini Ma-  ve B grubu vitaminleri
              haline geldi” dedi. Unilever Türki-       gic” ile bir yenisini  bar›nd›ran do¤al mey-
              ye G›da Pazarlama Baflkan Yar-            daha ekledi. Pan-    veli do¤al madensuyu.
              d›mc›s› ve Yönetim Kurulu Üyesi  da’n›n sihri gerçe¤e dönüfltüren  ‹çeri¤indeki C vitamini miktar›,
              Mustafa Seçkin, Algida Türkiye’nin  lezzeti Magic, yeni boyutu “Mi-  günlük beslenme referans de-
              2015 vizyonunu flu sözlerle aç›kla-  ni Magic” ile dondurmadan  ¤erinin yüzde 100’ünü, B grubu
              d›: “Hedefimiz, 2015 y›l›na kadar  vazgeçemeyen ancak formuna  vitaminlerde ise günlük beslen-
              kifli bafl› tüketimi ikiye katlay›p  da dikkat etmek isteyenlerin ilk  me referans de¤erinin yüzde
              5,6 litre seviyesine getirmek.”  tercihi olacak.              15’ini karfl›l›yor.


                         Carte d’Or Brownie’li Çikolatal› Dondurmal› Pasta
                         Evlere dondurma keyfini tafl›yan Carte d’Or, Türkiye’de bir ilki ger-
                         çeklefltirerek 2010 y›l›nda piyasaya ç›kard›¤› Carte d’Or Dondur-
              mal› Pasta serisine yepyeni bir tat ekliyor. Carte d’Or Brownie’li Çikolatal›
              Dondurmal› Pasta, gerçek brownie keki üzerindeki iki katman bitter çiko-
              latal› ve kaymakl› dondurmas› ile bir brownie’den çok daha fazlas›n› su-
              nuyor. En üstüne döflenmifl çikolata sosu ve parçac›klar› ise dondurma
              severlere, farkl› bir tat sunuyor.  Carte d’Or Dondurmal› Pasta serisindeki
              di¤er ürünler ise; Antep F›st›kl› Çikolatal› Dondurmal› Pasta, Karamelli Kay-
              makl› Dondurmal› Pasta ve a Frambuazl›-Kaymakl› Dondurmal› Pasta.


            164 KobiEfor May›s 2011
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169