Page 123 - KobiEfor_Mayis_2011
P. 123

EKOL yeni yat›r›m›yla ‹talya’da büyüme hedefliyor

                              Dünyan›n en dinamik ekono-    ¤›z. Türkiye’den oldu¤u gibi
           milerinden biri olan Türk ekonomisinin sektöründe  ‹talya’dan da dünyan›n her kö-
           öncü flirketi Ekol Lojistik, uluslararas› pazarlardaki  flesine hizmet verece¤iz. ‹tal-
           aç›l›m›n› sürdürüyor. Bat› Avrupa, ‹ngiltere ve Do¤u  ya’da ayn› zamanda da¤›t›m ve
           Avrupa’dan sonra STS Uluslararas› Nakliyat’›, grubu-  depolama hizmetleri de sunaca-
           na katarak ‹skandinav hatt›n› güçlendiren ve pazar  ¤›z.  Ekol ‹talya’y› k›sa sürede
           pay›n› yükselten Ekol, 2011 y›l›nda ‹talya’da yapt›¤›  yeni yat›r›mlar›n izlemesini
           yat›r›mla Avrupa pazar›n›n güneyinde de liderli¤i he-  planl›yoruz.”
           defliyor.  Ekol ilk y›l ‹talya’daki ifllem hacmini yüzde  Türkiye ile ‹talya aras›ndaki 17
           100 büyütmeyi planl›yor.                         milyar dolarl›k ticaret hacminin
              AB ülkeleri ve bu ülkelerde faaliyet gösteren  büyüyece¤ini de sözlerine ekle-
           önemli lojistik firmalar›n›n üye oldu¤u CREAM Kon-  yen Umur Özkal, “Türkiye ekono-
           sorsiyumu üyesi Ekol Lojistik Genel Müdürü Umur  misinin büyümesi ve güçlenme-
           Özkal; Avrupa’da en iyi olma hedefine ulaflmak    siyle birlikte Türkiye’den mal
           amac›yla ‹talya’n›n Modena kentinde yeni bir tesis  al›p satmak isteyenlerin say›s›
           açt›klar›n› belirterek, flunlar› söylüyor:  “‹talya pa-  art›yor. Bu art›fl bizim ifllerimizi
           zar›nda hizmet etti¤imiz müflterilerimizle iyi bir ifl-  büyütüyor ve Türkiye ekonomisi-
           lem hacmi elde etmeye bafllam›flt›k. fiimdi hedefi-  nin kapsama sahas›n› ve derinli-
           miz bu y›l bu pazarda yüzde 100 büyümek. ‹talya,  ¤ini gelifltiriyor” diyor. Ekol ‹talya ile özellikle kara-
           Avrupa’da önemli ve zor bir pazar. Biz de faaliyete  yolu tafl›mac›l›¤›nda h›zl› çözümler üreteceklerini de
           geçmek için ülkenin Kuzey-Güney/ Do¤u-Bat› oto-  belirten Özkal, Yunanistan üzerinden karayoluyla ve-
           banlar›n›n kesiflme noktas›nda olmas›ndan dolay›  recekleri hizmetle alternatif bir güzergâh› devreye al-
           Modena kentini seçtik. Bu bölgede faaliyet göste-  d›klar›n› deniz yolu ile 5-6 günü bulan teslimat sü-
           ren müflterilerimize deniz yolunun yan› s›ra art›k  resinin kara yolu ile 2 güne düflece¤ini de sözlerine
           kara yolunda da daha avantajl› hizmetler sunaca-  ekledi.
   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128