Page 141 - KobiEfor_Nisan_2011
P. 141

Dermalogica’n›n
                                                               bahar kampanyas›

                                                              Dermalogica müflterileri Nisan
                                                              ve May›s aylar› boyunca yapa-
                                                              caklar› al›flverifllerinde, ciltleri-
                                                              ni bahara haz›rlayacak çok
             Dünyagöz 50 bin yabanc›                          özel bir hediye kazanma flan-
             hasta hedefliyor                                 s›na sahip oluyor. Biri Age
                                                              SmartTM serisinden olmak
                                                              üzere toplam Dermalogica üç
             Y›lda yaklafl›k 25 bin yabanc› hastaya ayn› anda te-
             davi olma ve tatil yapma f›rsat› sunan Dünyagöz  ürünü alan herkese, cilt tiplerine uygun Dermalogi-
             Hastaneler Grubu,  çözüm orta¤› otelleri ve tur flir-  ca temizleyicileri hediye ediliyor. Cildin yafllanmas›-
             ketlerini ödüllendirdi. Dünyagöz, 2011 y›l›nda 50 bin  na neden olan biyokimyasal reaksiyonlar› kontrol
             yabanc› hasta hedefliyor. Türkiye’nin 5 y›ld›zl› otel-  alt›na almaya yönelik gelece¤in teknolojisi ile gelifl-
             leri ve tur flirketlerinin iflbirli¤inde haz›rlad›¤› sa¤l›k  tirilen Age SmartTM serisi; ciltteki k›r›fl›kl›k, leke-
             turizmi paketleriyle yabanc› hastalara Türkiye’de  lenme, nemsizlik, elastikiyet ve güç kayb› gibi yafl-
             hem tedavi hem de tatil f›rsat› sunan ve bu uygula-  lanma belirtilerini do¤rudan hedef al›yor. Age
             mayla Türkiye sa¤l›k turizminin geliflmesinde önem-  SmartTM anti-aging diye adland›r›lan ürünlerden
             li rol oynayan Dünyagöz Hastaneler Grubu,  çözüm  farkl› olarak zamans›z yafllanma izlerini belirginlefl-
             ortaklar›na verdi¤i ödüllerle teflekkür etti. Antalya’da  tikten sonra gidermek için de¤il, belirginleflmeden
             düzenlenen Sa¤l›k Turizmi Fuar› kapsam›nda düzen-  kontrol etmeye yönelik.
             lenen ödül töreninde Dünyagöz Hastaneler Gru-
             bu’ndan deste¤ini esirgemeyen oteller ve tur flirket-
             leri yöneticilerine ödüllerini Dünyagöz Hastaneler
             Grubu Uluslararas› ‹liflkiler Grup Müdürü Gökhan
             Yu¤rucu ve Pazarlama ve Kurumsal ‹letiflim Grup
             Müdürü Deniz Tünay’›n elinden ald›. Dünyagöz Has-
             taneler Grubu’nun sa¤l›k turizminde 2011 y›l›nda da
             iddial› oldu¤unu belirten Yu¤rucu, “Dünyagöz Hasta-
             neler Grubu olarak Hollanda, Almanya, Belçika ve ‹n-
             giltere’de 6 tane ön tedavi merkezimiz var. Bu ülke-
             lerde hastalar›n ilgisi çok iyi. Geçen y›l›n sonuna
             do¤ru Gaziantep hastanemizin de faaliyete bafllam›fl
             olmas›, Ortado¤u pazar›ndaki gücümüzü de art›ra-
             cak” dedi.
                                                               Türk Kozmetik sektörünün yeni
             NIVEA Express Hydration                           oyuncusu GENOS
             Vücut Losyonu an›nda emiliyor                     GENOS, özel formüllü ürünleriyle Türk kozmetik
                                                               sektörüne girifl yapt›. Birisi turizm, di¤eri yal›t›m ve
             NIVEA’n›n yeni ürünü Express Hydration vücut losyo-  bitki bilimi konular›nda uzman iki giriflimci yak›n ar-
             nu, sürüldü¤ü anda h›zla emilen formülüyle giysilere  kadafl›n ABD’de karfl›laflt›klar› özel bir ar›nd›r›c› for-
                          bulaflm›yor ve kullan›c›lara büyük    mülü, bitkisel kar›fl›mlarla gelifltirerek bulduklar›
                          kolayl›k sa¤l›yor. Nobel ödüllü Hydra  “saç dökülmelerine karfl› etkili” yeni bileflim, GE-
                          IQ teknolojisi içeren NIVEA Express  NOS markas› alt›nda flampuan, tentür ve tonik ola-
                          Hydration, deniz mineralleriyle zen-  rak sunuluyor. Sadece seçkin eczane ve kuaförlerle
                          ginlefltirilen ultra hafif formülüyle cil-  kozmetik marketlerde yer alacak olan GENOS, Tür-
                          de pürüzsüz ve parlak bir görünüm    kiye genelindeki bayilik yap›land›rmas›n› oluflturma-
                          kazand›r›yor. Düzenli kullan›ld›¤›nda  y› da sürdürüyor. Firma Yönetici Orta¤› Sevinç ‹nce,
                          cildin do¤al nem mekanizmas›n› ak-   yeni gelifltirilmifl özel ve tamamen do¤al bir formü-
                          tive eden losyon, uzun süreli etkisi-  le sahip olan GENOS’un, saçlar› onaran, besleyen,
                          nin yan› s›ra cildi yumuflat›yor ve ya-  koruyan, ar›nd›ran ve güçlendiren 5 etkili bir ürün
                          p›flkan bir his b›rakm›yor.           oldu¤unu söylüyor.
                                                                                      Nisan 2011 KobiEfor 139
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146