Page 141 - KobiEfor_Nisan_2011
P. 141
Dermalogica’n›n
bahar kampanyas›
Dermalogica müflterileri Nisan
ve May›s aylar› boyunca yapa-
caklar› al›flverifllerinde, ciltleri-
ni bahara haz›rlayacak çok
Dünyagöz 50 bin yabanc› özel bir hediye kazanma flan-
hasta hedefliyor s›na sahip oluyor. Biri Age
SmartTM serisinden olmak
üzere toplam Dermalogica üç
Y›lda yaklafl›k 25 bin yabanc› hastaya ayn› anda te-
davi olma ve tatil yapma f›rsat› sunan Dünyagöz ürünü alan herkese, cilt tiplerine uygun Dermalogi-
Hastaneler Grubu, çözüm orta¤› otelleri ve tur flir- ca temizleyicileri hediye ediliyor. Cildin yafllanmas›-
ketlerini ödüllendirdi. Dünyagöz, 2011 y›l›nda 50 bin na neden olan biyokimyasal reaksiyonlar› kontrol
yabanc› hasta hedefliyor. Türkiye’nin 5 y›ld›zl› otel- alt›na almaya yönelik gelece¤in teknolojisi ile gelifl-
leri ve tur flirketlerinin iflbirli¤inde haz›rlad›¤› sa¤l›k tirilen Age SmartTM serisi; ciltteki k›r›fl›kl›k, leke-
turizmi paketleriyle yabanc› hastalara Türkiye’de lenme, nemsizlik, elastikiyet ve güç kayb› gibi yafl-
hem tedavi hem de tatil f›rsat› sunan ve bu uygula- lanma belirtilerini do¤rudan hedef al›yor. Age
mayla Türkiye sa¤l›k turizminin geliflmesinde önem- SmartTM anti-aging diye adland›r›lan ürünlerden
li rol oynayan Dünyagöz Hastaneler Grubu, çözüm farkl› olarak zamans›z yafllanma izlerini belirginlefl-
ortaklar›na verdi¤i ödüllerle teflekkür etti. Antalya’da tikten sonra gidermek için de¤il, belirginleflmeden
düzenlenen Sa¤l›k Turizmi Fuar› kapsam›nda düzen- kontrol etmeye yönelik.
lenen ödül töreninde Dünyagöz Hastaneler Gru-
bu’ndan deste¤ini esirgemeyen oteller ve tur flirket-
leri yöneticilerine ödüllerini Dünyagöz Hastaneler
Grubu Uluslararas› ‹liflkiler Grup Müdürü Gökhan
Yu¤rucu ve Pazarlama ve Kurumsal ‹letiflim Grup
Müdürü Deniz Tünay’›n elinden ald›. Dünyagöz Has-
taneler Grubu’nun sa¤l›k turizminde 2011 y›l›nda da
iddial› oldu¤unu belirten Yu¤rucu, “Dünyagöz Hasta-
neler Grubu olarak Hollanda, Almanya, Belçika ve ‹n-
giltere’de 6 tane ön tedavi merkezimiz var. Bu ülke-
lerde hastalar›n ilgisi çok iyi. Geçen y›l›n sonuna
do¤ru Gaziantep hastanemizin de faaliyete bafllam›fl
olmas›, Ortado¤u pazar›ndaki gücümüzü de art›ra-
cak” dedi.
Türk Kozmetik sektörünün yeni
NIVEA Express Hydration oyuncusu GENOS
Vücut Losyonu an›nda emiliyor GENOS, özel formüllü ürünleriyle Türk kozmetik
sektörüne girifl yapt›. Birisi turizm, di¤eri yal›t›m ve
NIVEA’n›n yeni ürünü Express Hydration vücut losyo- bitki bilimi konular›nda uzman iki giriflimci yak›n ar-
nu, sürüldü¤ü anda h›zla emilen formülüyle giysilere kadafl›n ABD’de karfl›laflt›klar› özel bir ar›nd›r›c› for-
bulaflm›yor ve kullan›c›lara büyük mülü, bitkisel kar›fl›mlarla gelifltirerek bulduklar›
kolayl›k sa¤l›yor. Nobel ödüllü Hydra “saç dökülmelerine karfl› etkili” yeni bileflim, GE-
IQ teknolojisi içeren NIVEA Express NOS markas› alt›nda flampuan, tentür ve tonik ola-
Hydration, deniz mineralleriyle zen- rak sunuluyor. Sadece seçkin eczane ve kuaförlerle
ginlefltirilen ultra hafif formülüyle cil- kozmetik marketlerde yer alacak olan GENOS, Tür-
de pürüzsüz ve parlak bir görünüm kiye genelindeki bayilik yap›land›rmas›n› oluflturma-
kazand›r›yor. Düzenli kullan›ld›¤›nda y› da sürdürüyor. Firma Yönetici Orta¤› Sevinç ‹nce,
cildin do¤al nem mekanizmas›n› ak- yeni gelifltirilmifl özel ve tamamen do¤al bir formü-
tive eden losyon, uzun süreli etkisi- le sahip olan GENOS’un, saçlar› onaran, besleyen,
nin yan› s›ra cildi yumuflat›yor ve ya- koruyan, ar›nd›ran ve güçlendiren 5 etkili bir ürün
p›flkan bir his b›rakm›yor. oldu¤unu söylüyor.
Nisan 2011 KobiEfor 139