Page 130 - KobiEfor_Nisan_2011
P. 130
MODA & YAfiAM
Pierre Cardin,
fi›kl›¤›
‹nternete
Tafl›d›
360° ‹stanbul, 360 Çeflit Dagi
Erkek giyiminin sayg›n markas› Pierre Cardin, online Dagi, 360° ‹stanbul, 360 Çeflit Dagi konseptiyle
sat›fl ma¤azas›n› hizmete sundu. “store.pierrecar- 2011 Yaz Koleksiyonu’nda 360 farkl› tasar›m› su-
din.com.tr” adresinde hizmet veren sitede tak›m el- nuyor. ‹stanbul’un özel dokusu ile bütünleflen ye-
biseden cekete, gömlekten trikoya, pardösüden jean ni koleksiyon tasar›mlar› göz al›c› renkleriyle yaz
pantolona onlarca Pierre Cardin ürününe bir “t›k”la sezonuna canl›l›k ve fl›kl›k getirecek. Dagi 2011
ulaflmak mümkün. Ayd›nl› Grup Genel Müdürü Le- Yaz Mayo Koleksiyonu, ‹stanbul’un dinamizmi ve
vent Özkan, Pierre Cardin’in ard›ndan Cacharel ve romantizminden ilham alan özgün çizgileriyle dü-
U.S. Polo ma¤azalar›n›n da online ma¤azalar›n› çok nün, bugünün ve yar›n›n ekseninde ‹stanbul’u
yak›nda hizmete sunacaklar›n› aç›klad›. 360° kavrarken sizi hayat›n merkezi yap›yor.
Yeni Axe Excite Bafltan Ç›kar›yor
Dünyada 60’›n üzerinde ülkede erkeklerin en çok tercih etti¤i deodorant markalar›ndan olan Axe, k›fl-
k›rt›c› deodorant kokular›na bir yenisini daha ekledi. Kal›c›l›¤› ve uzman ekipler taraf›ndan haz›rlanan
formülüyle fark yaratacak Axe Excite iliflkilerde yeni bir döneme öncülük ediyor. Yaln›zca Türkiye’de-
ki erkeklere özel haz›rlanan dijital kampanyada, Victoria’s Secret’›n efsanevi meleklerinden Karolina
Kurkova, videolarda ideal Axe erke¤ini tarif ederek erkekleri kampanyaya ça¤›r›yor. facebo-
ok.com/axeetkisi sayfas›ndaki videolar› kiflisellefltirerek kendi sayfalar›nda paylaflan kat›l›mc›lar›,
çok özel sürprizler bekliyor. Kampanya, 30 May›s’a kadar devam edecek.
Dünyan›n ‹lk Cepli Ayakkab›s›
2 Dakikada Makyaj
Bir döneme markas›n› vuran Esem Spor, yeni yat›-
Dünya kad›nlar›n›n tercihi yerli koz- r›mlar ve yeni markalarla perakende sektöründe ye-
metik devi Golden Rose’un yeni far niden ata¤a geçiyor. Esem Spor; 1980’li y›llarda
serisi Wet & Dry eyeshadow ile uzun Amerika’dan bafllayarak tüm dünyada popüler olan,
süre kal›c› göz makyaj› art›k hayal dünyan›n ilk cepli ayakkab›s› KangaROOS’u Türki-
olmaktan ç›k›yor. Ürün, kuru veya ›s- ye’ye getiriyor. Dünyan›n ilk cepli ayakkab›s›, sat›l-
lat›larak kullan›labiliyor. Göz makya- d›¤› 60’tan fazla ülkede hem fl›k tasar›ml› modelleri
j›n›n dramatik etkisi Golden Rose Ul- hem de fermuarl› cepleriyle yo¤un ilgi görüyor.
tra Rich Color Lipstick’in pembe ton- Sport lifestyle, outdoor ve günlük
lar›yla desteklenebiliyor, gün boyu giyim ayakkab›lar›ndan oluflan
kal›c› ve büyüleyici makyaja sadece 2 ‹lkbahar-Yaz koleksiyonu
dakikada ulafl›labiliyor. 2011 ilkbahar yaz renkli, dinamik ve
göz makyaj›nda marine (laci- fonksiyonel tasa-
vert, mavi a¤›rl›kl›) renkler r›mlar›yla dikkat
ön plana ç›k›yor.
çekiyor.
128 KobiEfor Nisan 2011