Page 130 - KobiEfor_Nisan_2011
P. 130

MODA & YAfiAM




           Pierre Cardin,
           fi›kl›¤›
           ‹nternete
           Tafl›d›
















                                                             360° ‹stanbul, 360 Çeflit Dagi

           Erkek giyiminin sayg›n markas› Pierre Cardin, online  Dagi, 360° ‹stanbul, 360 Çeflit Dagi konseptiyle
           sat›fl ma¤azas›n› hizmete sundu. “store.pierrecar-  2011 Yaz Koleksiyonu’nda 360 farkl› tasar›m› su-
           din.com.tr” adresinde hizmet veren sitede tak›m el-  nuyor. ‹stanbul’un özel dokusu ile bütünleflen ye-
           biseden cekete, gömlekten trikoya, pardösüden jean  ni koleksiyon tasar›mlar› göz al›c› renkleriyle yaz
           pantolona onlarca Pierre Cardin ürününe bir “t›k”la  sezonuna canl›l›k ve fl›kl›k getirecek. Dagi 2011
           ulaflmak mümkün. Ayd›nl› Grup Genel Müdürü Le-     Yaz Mayo Koleksiyonu, ‹stanbul’un dinamizmi ve
           vent Özkan, Pierre Cardin’in ard›ndan Cacharel ve  romantizminden ilham alan özgün çizgileriyle dü-
           U.S. Polo ma¤azalar›n›n da online ma¤azalar›n› çok  nün, bugünün ve yar›n›n ekseninde ‹stanbul’u
           yak›nda hizmete sunacaklar›n› aç›klad›.           360° kavrarken sizi hayat›n merkezi yap›yor.


                    Yeni Axe Excite Bafltan Ç›kar›yor

                    Dünyada 60’›n üzerinde ülkede erkeklerin en çok tercih etti¤i deodorant markalar›ndan olan Axe, k›fl-
                    k›rt›c› deodorant kokular›na bir yenisini daha ekledi. Kal›c›l›¤› ve uzman ekipler taraf›ndan haz›rlanan
                     formülüyle fark yaratacak Axe Excite iliflkilerde yeni bir döneme öncülük ediyor. Yaln›zca Türkiye’de-
                     ki erkeklere özel haz›rlanan dijital kampanyada, Victoria’s Secret’›n efsanevi meleklerinden Karolina
                     Kurkova, videolarda ideal Axe erke¤ini tarif ederek erkekleri kampanyaya ça¤›r›yor. facebo-
                      ok.com/axeetkisi sayfas›ndaki videolar› kiflisellefltirerek kendi sayfalar›nda paylaflan kat›l›mc›lar›,
                      çok özel sürprizler bekliyor. Kampanya, 30 May›s’a kadar devam edecek.


                                                            Dünyan›n ‹lk Cepli Ayakkab›s›
                     2 Dakikada  Makyaj
                                                            Bir döneme markas›n› vuran Esem Spor, yeni yat›-
                      Dünya kad›nlar›n›n tercihi yerli koz-  r›mlar ve yeni markalarla perakende sektöründe ye-
                      metik devi Golden Rose’un yeni far    niden ata¤a geçiyor. Esem Spor; 1980’li y›llarda
                      serisi Wet & Dry eyeshadow ile uzun   Amerika’dan bafllayarak tüm dünyada popüler olan,
                      süre kal›c› göz makyaj› art›k hayal   dünyan›n ilk cepli ayakkab›s› KangaROOS’u Türki-
                      olmaktan ç›k›yor. Ürün, kuru veya ›s-  ye’ye getiriyor. Dünyan›n ilk cepli ayakkab›s›, sat›l-
                      lat›larak kullan›labiliyor. Göz makya-  d›¤› 60’tan fazla ülkede hem fl›k tasar›ml› modelleri
                      j›n›n dramatik etkisi Golden Rose Ul-  hem de fermuarl› cepleriyle yo¤un ilgi görüyor.
                      tra Rich Color Lipstick’in pembe ton-  Sport lifestyle, outdoor ve günlük
                      lar›yla desteklenebiliyor,  gün boyu  giyim ayakkab›lar›ndan oluflan
                     kal›c› ve büyüleyici makyaja sadece 2  ‹lkbahar-Yaz   koleksiyonu
                 dakikada ulafl›labiliyor. 2011 ilkbahar yaz  renkli, dinamik ve
                            göz makyaj›nda marine (laci-    fonksiyonel tasa-
                             vert, mavi a¤›rl›kl›) renkler  r›mlar›yla dikkat
                              ön plana ç›k›yor.
                                                            çekiyor.

           128 KobiEfor Nisan 2011
   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135