Page 74 - KobiEfor_Subat_2011
P. 74

BELED‹YE ‹fiT‹RAKLER‹



          Hamidiye sektörde ihracat›n da flampiyonu

            ‹stanbul Büyükflehir Belediyesi ifltirak flirketlerinden  tercih edilebilir k›lmak
          Hamidiye Kaynak Sular› A.fi., 2010 y›l›nda 5 k›tada 30  ana hedefimizdi. Baflta
          ülkeye su ihracat› yaparak kendi sektöründe bir reko-  Avrupa ülkeleri olmak
          ra imza att›. ‹stanbul ‹hracatç›lar Birli¤i verilerine göre  üzere tüm d›fl pazarlarda
          Türkiye’de içme suyu sektöründe  miktar ve döviz gir-  g›da ürünü pazarlaman›n
          disi baz›nda en çok ihracat yapan firmalar aras›nda 1.  ve satman›n ne denli zor oldu¤unu yaflayarak tecrübe
          s›ray› ald›. 2010 y›l› resmi verilerine göre Türkiye’den  ettik. Hamidiye olarak teknolojik altyap›m›zla ve kali-
          yap›lan ambalajl› su ihracat›n›n yüzde 14’ünü tek ba-  teden taviz vermeyen prensiplerimizle bu zorluklar›
          fl›na yapan Hamidiye Kaynak Sular›, 40 ihracatç› firma  aflmay› baflard›k” dedi. Hedeflenen yenilikler ise
          aras›nda 1’incili¤i alarak bir dünya markas› olma yo-  flöyle: “2011 y›l›nda K. Afrika pazar›nda en az 2 ülke-
          lunda ilerliyor.                                ye ürünlerini ulaflt›rmak. 3.1 LT’lik ürünlerin üretilmesi
            Hamidiye Kaynak Sular› Genel Müdürü Kenan K›l›ç,  ve pazarlama faaliyetlerinin yap›lmas›. 2000 y›l›ndan
          ürün kalitesi ve genifl ürün gam›yla özellikle Avrupa  beri tüm dünyan›n önemsedi¤i ve uygulad›¤› “yeflil pa-
          ülkelerinin aranan markas› haline gelen Hamidiye’nin,  zarlama” anlay›fl›n› uygulamaya sokmak. Bio-Gradable
          2011’de yeni pazarlara girerek ihracat yapt›¤› ülke  (do¤ada 1-5 y›l içinde yok olabilen) pet flifle. Katlana-
          say›s›n› 35’e, ihracattaki pay›n› ise yüzde 20’ye ç›kar-  bilir (çöpe at›l›rken) flifle uygulamas›. Short-Neck ka-
          may› hedeflediklerini söylüyor. K›l›ç, “Ülkemize döviz  pak uygulamas›. Yenilenebilir enerji kullan›m› (rüzgar,
          girdisi sa¤lamak ve markam›z› dünyan›n her yerinde  günefl).  Etkin geri dönüfl yönteminin uygulanmas›.”


                               ‹GDAfi faturalar› PTT’lerde ödenebiliyor
                                                   ‹GDAfi’›n 4.5 milyona yak›n abonesi oldu¤unu belirten ‹G-
                                                 DAfi Genel Müdürü Bilal Aslan, “Müflteri memnuniyeti ‹G-
                                                 DAfi’›n hassasiyetle üzerinde durdu¤u konular›n bafl›nda
                               geliyor. Hizmet kalitemizi yükseltmek, do¤algaz ile ilgili her konunun mümkün olan
                               en k›sa zamanda sonuçlanmas›n› sa¤lamak için çal›flmalar yap›yoruz. Do¤algaz
                               aboneleri, do¤algaz tüketim faturalar›n› herhangi bir komisyon ödemeden ‹stan-
                               bul’daki tüm PTT iflyerlerinden ödeyebilecekler” dedi. ‹GDAfi aboneleri, do¤algaz
                               faturalar›n› 65 adet ‹GDAfi veznesinden, 25 anlaflmal› bankan›n yaklafl›k 2750
                               flubesinden, www.igdas.com.tr web sayfas› üzerinden ve Garanti Bankas›’n›n an-
                               laflmal› noktalar›ndaki Kolay Vezne uygulamas› ile de ödeyebiliyorlar.

          ‹DO ile Denizbank iflbirli¤i

            Sahip oldu¤u finansal süpermarket anlay›fl›yla
          müflterilerinin ihtiyaçlar›na uygun ve yenilikçi çözüm-
          ler sunan DenizBank ile ‹DO (‹stanbul Deniz Otobüs-
          leri A.fi.), ‹stanbullular›n ve Marmara’n›n di¤er önem-
          li flehirlerindeki insanlar›n deniz ulafl›m›nda kolayl›k
          ve h›z sa¤layan Sea&Miles kredi kart›na yeni bir
          özellik daha ekledi. Sea&Miles Bonus; al›flverifllerde
          taksit yapabilecek ve bonus kazand›racak, ayr›ca di-
          ¤er bonus kartlardan farkl› olarak ‹DO seyahatlerin-
          den mil, al›flverifllerden bonus kazand›racak ve kaza-
          n›lan mil ve bonuslar deniz otobüsü ve feribot seya-
          hatlerinde bedava bilet al›m›nda kullan›lacak.   gulamaya koyuyoruz. Sea & Miles Bonus da bu yön-
            ‹DO Genel Müdürü Ahmet Paksoy, Sea & Miles    de att›¤›m›z önemli bir ad›md›r.”
          Bonus’un flirketin yenilikçi vizyonunun bir ad›m› ol-  DenizBank Genel Müdürü Hakan Atefl, kart sahip-
          du¤unu belirtti. Teknolojiyi ve yeni trendleri yak›n-  lerinin yeni düzenlemeyle  kendine özel deniz otobü-
          dan takip eden ‹DO’nun yolcular›na katmade¤erli  sü turnikelerinden indirimli faydalanabilece¤ini, loun-
          hizmetler sunabilmek için alanlar›nda öncü ulusal ve  ge ve otopark hizmetlerinden ücretsiz yararlan›labile-
          uluslararas› flirketlerle iflbirli¤i içinde oldu¤unu kay-  ce¤ini söyledi. DenizBank Perakende Bankac›l›k Gru-
          dededen Paksoy flunlar› dile getirdi: “‹DO olarak yö-  bu Genel Müdür Yard›mc›s› Gökhan Ertürk ise yeni
          netim ve iflletme sistemati¤i aç›s›ndan kalite, güven-  düzenlemeyle birlikte Sea&Miles sahiplerinin kartla-
          lik ve konforun yan›nda hayat› kolaylaflt›ran alterna-  r›n›n, Bonus özellikli yeni kartlarla de¤ifltirilece¤ini
          tif hizmet alanlar›n› da yak›ndan takip ediyor ve uy-  kaydetti.

          74 KobiEfor fiubat 2011
   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79