Page 74 - KobiEfor_Subat_2011
P. 74
BELED‹YE ‹fiT‹RAKLER‹
Hamidiye sektörde ihracat›n da flampiyonu
‹stanbul Büyükflehir Belediyesi ifltirak flirketlerinden tercih edilebilir k›lmak
Hamidiye Kaynak Sular› A.fi., 2010 y›l›nda 5 k›tada 30 ana hedefimizdi. Baflta
ülkeye su ihracat› yaparak kendi sektöründe bir reko- Avrupa ülkeleri olmak
ra imza att›. ‹stanbul ‹hracatç›lar Birli¤i verilerine göre üzere tüm d›fl pazarlarda
Türkiye’de içme suyu sektöründe miktar ve döviz gir- g›da ürünü pazarlaman›n
disi baz›nda en çok ihracat yapan firmalar aras›nda 1. ve satman›n ne denli zor oldu¤unu yaflayarak tecrübe
s›ray› ald›. 2010 y›l› resmi verilerine göre Türkiye’den ettik. Hamidiye olarak teknolojik altyap›m›zla ve kali-
yap›lan ambalajl› su ihracat›n›n yüzde 14’ünü tek ba- teden taviz vermeyen prensiplerimizle bu zorluklar›
fl›na yapan Hamidiye Kaynak Sular›, 40 ihracatç› firma aflmay› baflard›k” dedi. Hedeflenen yenilikler ise
aras›nda 1’incili¤i alarak bir dünya markas› olma yo- flöyle: “2011 y›l›nda K. Afrika pazar›nda en az 2 ülke-
lunda ilerliyor. ye ürünlerini ulaflt›rmak. 3.1 LT’lik ürünlerin üretilmesi
Hamidiye Kaynak Sular› Genel Müdürü Kenan K›l›ç, ve pazarlama faaliyetlerinin yap›lmas›. 2000 y›l›ndan
ürün kalitesi ve genifl ürün gam›yla özellikle Avrupa beri tüm dünyan›n önemsedi¤i ve uygulad›¤› “yeflil pa-
ülkelerinin aranan markas› haline gelen Hamidiye’nin, zarlama” anlay›fl›n› uygulamaya sokmak. Bio-Gradable
2011’de yeni pazarlara girerek ihracat yapt›¤› ülke (do¤ada 1-5 y›l içinde yok olabilen) pet flifle. Katlana-
say›s›n› 35’e, ihracattaki pay›n› ise yüzde 20’ye ç›kar- bilir (çöpe at›l›rken) flifle uygulamas›. Short-Neck ka-
may› hedeflediklerini söylüyor. K›l›ç, “Ülkemize döviz pak uygulamas›. Yenilenebilir enerji kullan›m› (rüzgar,
girdisi sa¤lamak ve markam›z› dünyan›n her yerinde günefl). Etkin geri dönüfl yönteminin uygulanmas›.”
‹GDAfi faturalar› PTT’lerde ödenebiliyor
‹GDAfi’›n 4.5 milyona yak›n abonesi oldu¤unu belirten ‹G-
DAfi Genel Müdürü Bilal Aslan, “Müflteri memnuniyeti ‹G-
DAfi’›n hassasiyetle üzerinde durdu¤u konular›n bafl›nda
geliyor. Hizmet kalitemizi yükseltmek, do¤algaz ile ilgili her konunun mümkün olan
en k›sa zamanda sonuçlanmas›n› sa¤lamak için çal›flmalar yap›yoruz. Do¤algaz
aboneleri, do¤algaz tüketim faturalar›n› herhangi bir komisyon ödemeden ‹stan-
bul’daki tüm PTT iflyerlerinden ödeyebilecekler” dedi. ‹GDAfi aboneleri, do¤algaz
faturalar›n› 65 adet ‹GDAfi veznesinden, 25 anlaflmal› bankan›n yaklafl›k 2750
flubesinden, www.igdas.com.tr web sayfas› üzerinden ve Garanti Bankas›’n›n an-
laflmal› noktalar›ndaki Kolay Vezne uygulamas› ile de ödeyebiliyorlar.
‹DO ile Denizbank iflbirli¤i
Sahip oldu¤u finansal süpermarket anlay›fl›yla
müflterilerinin ihtiyaçlar›na uygun ve yenilikçi çözüm-
ler sunan DenizBank ile ‹DO (‹stanbul Deniz Otobüs-
leri A.fi.), ‹stanbullular›n ve Marmara’n›n di¤er önem-
li flehirlerindeki insanlar›n deniz ulafl›m›nda kolayl›k
ve h›z sa¤layan Sea&Miles kredi kart›na yeni bir
özellik daha ekledi. Sea&Miles Bonus; al›flverifllerde
taksit yapabilecek ve bonus kazand›racak, ayr›ca di-
¤er bonus kartlardan farkl› olarak ‹DO seyahatlerin-
den mil, al›flverifllerden bonus kazand›racak ve kaza-
n›lan mil ve bonuslar deniz otobüsü ve feribot seya-
hatlerinde bedava bilet al›m›nda kullan›lacak. gulamaya koyuyoruz. Sea & Miles Bonus da bu yön-
‹DO Genel Müdürü Ahmet Paksoy, Sea & Miles de att›¤›m›z önemli bir ad›md›r.”
Bonus’un flirketin yenilikçi vizyonunun bir ad›m› ol- DenizBank Genel Müdürü Hakan Atefl, kart sahip-
du¤unu belirtti. Teknolojiyi ve yeni trendleri yak›n- lerinin yeni düzenlemeyle kendine özel deniz otobü-
dan takip eden ‹DO’nun yolcular›na katmade¤erli sü turnikelerinden indirimli faydalanabilece¤ini, loun-
hizmetler sunabilmek için alanlar›nda öncü ulusal ve ge ve otopark hizmetlerinden ücretsiz yararlan›labile-
uluslararas› flirketlerle iflbirli¤i içinde oldu¤unu kay- ce¤ini söyledi. DenizBank Perakende Bankac›l›k Gru-
dededen Paksoy flunlar› dile getirdi: “‹DO olarak yö- bu Genel Müdür Yard›mc›s› Gökhan Ertürk ise yeni
netim ve iflletme sistemati¤i aç›s›ndan kalite, güven- düzenlemeyle birlikte Sea&Miles sahiplerinin kartla-
lik ve konforun yan›nda hayat› kolaylaflt›ran alterna- r›n›n, Bonus özellikli yeni kartlarla de¤ifltirilece¤ini
tif hizmet alanlar›n› da yak›ndan takip ediyor ve uy- kaydetti.
74 KobiEfor fiubat 2011